quote:Op woensdag 20 april 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Priscilla wenste mij ooit dood n.a.v. van een site. Ik weet niet meer waar het over ging. Ik dacht over het a-sociale rijden van haar vriend. Het zal mij ook worst wezen!!
Whoahahahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, ik heb me WEER opgegeven
WAUW!!!!!! Deze ken ik helemaal niet!quote:
Ik moet er wel honderden van je hebben, maar dit is er een van de strams. Nooit uitgezonden.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:44 schreef Priscella het volgende:
[..]
WAUW!!!!!! Deze ken ik helemaal niet!
Thnxxxxxxx![]()
School enzo.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:48 schreef keijz het volgende:
[..]
dát zou echt leuk zijn
waarom geef jij je niet op?
Pas maar op, Theo van Gogh werd ook vermoord om zn meningquote:Op woensdag 20 april 2005 15:40 schreef harrie1 het volgende:
sorry Priscella maar je kwam over een een bimbo
dit was voor de meerderheid van het publiek zo hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 15:47 schreef Priscella het volgende:
[..]
Pas maar op, Theo van Gogh werd ook vermoord om zn mening![]()
![]()
Zeg, gozer. Ik heb 6 weken heerlijk vakantie zitten te genieten in Spanje. Wat ik wou is uitgekomen. Toen na 1 week in het huis, had ik het al bekeken, ik werd uit mijn favo groep gezet, wat eigenlijk Ed moest worden. Toen kakte ik helemaal in. Had geen plezier meer, en deed ook geen moeiite meer. Deze groep was helemaal niet leuk!!! Ik wou naar huis!! Was al 8 weken van huis geweest en ik was 21 en eigenlijk nog maar een kleine meid die heimwee had naar huis en al haar vrienden, haar vrienden waarmee ze weer kon lachen...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef harrie1 het volgende:
[..]
dit was voor de meerderheid van het publiek zo hoor
als je zo leuk was had je wel een paar rondes verder gekomen
maar goed toch wel lef dat je evengoed op tv wilde
Nee, hij bedoelt die anderequote:
O ja, de hekken en de bomen!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:01 schreef harrie1 het volgende:
ik heb weer zin in de hekken
boven in een boom enz enz
ik hoop dat die mogenlijkheid er blijft
leg je dan de fokstok in de tuin?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik hoop echt dat ik dit jaar WEL uitgekozen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |