Ja klikt via google op BB en kwam gelijk weer op fok. Leuk je weer eens te zien Arcee.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jou volgens mij ook al sinds de laatste BB niet meer op Fok! gezien. Welkom terug.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja klikt via google op BB en kwam gelijk weer op fok. Leuk je weer eens te zien Arcee.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]Fokking hell je hebt meer dan 100.000 posts!
![]()
![]()
En dat terwijl je pas deze eeuw bij Fok gekomen bent.
Nee inderdaad, niet "zomaar" Roache. Bijvoorbeeld: niet "zomaar" als we samen in de lift van Gerda's verzorgingsflat staan. Op weg omhoog nog wel.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:39 schreef Roache_ het volgende:
(Nee! Nooit zomaar iets aan Gert laten zien...)
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
"We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek", aldus woordvoerder Jeroen van Waardenberg. Het meest sprekende voorbeeld hiervan was natuurlijk 'opa Koos' Wentink die tijdens de omstreden finale van BB2 verloor van Bianca Hagenbeek.
Femmie!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef femfatale het volgende:
jeetje, ik zie weer een zooi bekende namen staan hier. Super![]()
Sanne, het is zeker een hele tijd geleden. Tja op fok ben ik begonnen, dus echt loslaten kan ik t niet he?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Femmie!!!
Hoe is het? Lang geleden! Leuk je weer tegen te komen.
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef itsme het volgende:
..
(moet nog even verder lezen zoeken naar bekende namen )![]()
Dat lijkt me echt niks.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef BVO het volgende:
Ik zet m'n geld voorlopig op Linda de Mol..
Mwah, ik weet niet, vind d'r op zich wel okay altijd.quote:
Ik ook wel, maar niet voor BB.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:30 schreef BVO het volgende:
Mwah, ik weet niet, vind d'r op zich wel okay altijd..
Uiteraard.quote:Al zou Beau natuurlijk het beste zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |