Tuurlijk, we zijn ook allemaal unieke Hoolers.quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En allemaal verschillende Tong avatars
Ik heb zeker iets gemist, waarom?quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
*meldt*quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
't zal niet.quote:
Lolbroek.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef Chadi het volgende:
werken
of hij post vandaag totaal niet en laat ons nog langer wachtenquote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong is trouwens slapen
Zegt ie... Denk dat ie ome en uur of 4 even naar de 100.000 doorspamt
Het spijt me zoquote:
Dreigend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo zou hij het moeten doen, mijn CliniTong
is het wat?
Ja, goed hequote:
Misschien kan Tong wel een wedstrijdje organiseren, met als doel de beste tong80 avatar verneuker te vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
is het wat?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Misschien kan Tong wel een wedstrijdje organiseren, met als doel de beste tong80 avatar verneuker te vinden![]()
ik vind wel leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
is het wat?
ja maar, de olijke rode neus dan .... wacht maar, ik weet al wat andersquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
k wor een beetje bang van Boez zn uitgave van de tongsmilie
k heb t ook niet op clownsquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
ja maar, de olijke rode neus dan .... wacht maar, ik weet al wat anders![]()
quote:
Ik kan er nog een combinatie van maken, dus een dreigende met hoorntjes, maar daar heb ik nu geen zin meer inquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:42 schreef Blumchen het volgende:
Ja ik snap het wel.. Maar nou.. ik heb speciaal voor jou een eendje hehaaldDus je kan er haast niet onderuit hoor..
want.. nou ja kom maar
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:46 schreef Blumchen het volgende:
ik geloof dat we rond 12 uur de trein pakken.. dus rond een uurtje of 2/3 ofzo
er zijn wel meer spelbrekersquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Briljant om nog even een laatste blikje te werpen in deze hools en behalve bij die spelbreker CMT allemaal die leuke Tong-icons/avatars te zien op die tijdstip.
Jullie zijn echt top!
ligt eraan of je persé naar je eigen bed wil?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig tongencorso.
WIE brengt me naar bed
Mijn bed dient zo dicht mogelijk bij mijn werk te zijn op dit moment.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
ligt eraan of je persé naar je eigen bed wil?
dan moet je op je werk gaan slapenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn bed dient zo dicht mogelijk bij mijn werk te zijn op dit moment.
Oftewel, ik ben weer te laa t en mjijn glaasje is ineenss ook nog vol........zeghma maar;.
Ik heb haar maar even naar boven in bedje gestopt en ga haar nu alweer volgen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn bed dient zo dicht mogelijk bij mijn werk te zijn op dit moment.
Oftewel, ik ben weer te laa t en mjijn glaasje is ineenss ook nog vol........zeghma maar;.
Oe, das snel!quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:57 schreef superjoden het volgende:
Een hele goede morgenGeinig om de cd alweer te hebben die Tiesto afgelopen weekend gaf in Disneyland Parijs
![]()
ja inderdaad dat die ook zo snel te verkrijgen zijn. vandaag maar even luisteren of het wat isquote:
hij is bijna bij de 100.000 ste postquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand me even zeggen wat die Tong-actie eigenlijk inhoudt?
Bestel jij of bestel ik de F16 die door de geluidsbarrière heengaat?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:53 schreef Suijk het volgende:
Bijna? Is ie er nou nog niet?
Die van DD is ook lachen trouwens!
Zou het helpen ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bestel jij of bestel ik de F16 die door de geluidsbarrière heengaat?
Hij moet een beetje ingetemd worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou het helpen ?
Suijk, wat zielig, tong in een hokkie
nee nog 50quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:05 schreef Bjoro het volgende:
en is Tong al op zijn mijlpaal ?
Ja.. nog 50 en dan kunnen we weer verder gaan tot de order van de dag....quote:
Peace menquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:23 schreef Bjoro het volgende:
wel gezelli zo....het geeft toch een beetje dat wij gevoel weer !
Ja bjoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:pimpen Bluezz
PIMP hier met je Tong avatar deel 1
ja maar maar maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:41 schreef Lionheaad het volgende:
Het is een grote schande!!!
Tong is 2 dagen naar centerparcs en heeft ons niet uitgenodigd!!!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
Hier ook gepimpt.
Nu staat er wel een ONZ topic in mijn topics. Da's dan wel weer jammer.
Alsof ik die tong avatars heb verzonnenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef Dos37 het volgende:
ik doe ook mee
heb der gewoon 1 gejat van iemand
schpelbreker scheurpietquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Ik word gek van die icoontjes.
quote:
Er is om half negen nog een wedstrijd van Milan tegen Parmaquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
We zijn er tot laat Chadi
Hoewel, trein van half tien alweer terug, das ook niet zo gek laat...
Pleur es op met je lange tekst.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:48 schreef lucida het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig zullen we dan maar zeggen.
[..]
Lees dit maar eens Bleuzz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
same here,een reden te meer om er niet aan mee te doenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Ik word gek van die icoontjes.
waar gaat dit over???quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Niet alvorens ik je even goed jouw dwaasheid heb ingepeperd Bleuzz You've got the message![]()
![]()
![]()
Slaap lekker dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:00 schreef lucida het volgende:
Niet alvorens ik je even goed jouw dwaasheid heb ingepeperd Bleuzz You've got the message![]()
![]()
![]()
Lees het anders in stukjes en beetjes. Zul je zien is die meteen minder lang. Slaap zequote:Op dinsdag 19 april 2005 10:59 schreef Lionheaad het volgende:
Zo'n lange tekst is idd slaapverwekkend....
wie is die stumpert?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slaap lekker dan.
En leer mijn naam eens goed schrijven
Laat maar,ik weet het al;quote:
Wie een bad neemt voor een ander, wordt zelf nat. Veni, vidi, vaginalis (ik kwam en zag dat het kut was)quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En leer mijn naam eens goed schrijven
Nou gezellig is dat...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
een sukkel uit POL - ben ik daar geband komt die nageboorte hier posten
Om haar gezicht te redden had Bleuzzzz geen andere optie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat maar,ik weet het al;
Lucida, geklooi in F&F met hele lappen offtopic tekst.
Weekje weg daar.
quote:Zowel "Wilbers" als "(s)links" als "Maorijnissen" zijn natuurlijk niet bevordelijk voor een serieuze discussie en daarbij ook nogeens heel erg flauw. Liever niet doen dus. Zowel, dan niet gek opkijken als het weggemod wordt.
The Presidents of the USA? dat is een hele coole band iigquote:Op dinsdag 19 april 2005 03:39 schreef Spideyman het volgende:
nou dan ik ook maar zo'n tongding.
Spidey is net terug van het concert van the presidents in paradiso! echt ge-wel-dig! wat een energie komt er uit die band. ben in tijden niet meer naar zo'n heerlijk rockconcert geweest!
Beter een islamkut in de hand, dan de lucht van tienquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
Ik vind de kut islam
zijn, t moet niet gekker worden op fok, SCH loopt de meid uit te hangen en Bluezz de vent?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:17 schreef lucida het volgende:
[..]
Om zijn gezicht te redden had Bleuzzzz geen andere optie. Sizzler (Moderator) schreef - zaterdag 9 april 2005 @ 13:47
[..]
Kan zo'n gelikte beer als Bleuzz ook nog wat van opsteken.![]()
Ja ik las het ook al.... niks is meer hetzelfdequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn, t moet niet gekker worden op fok, SCH loopt de meid uit te hangen en Bluezz de vent?
Flauw hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjooor we mogen niet meer pimpen van Knut
aaaaaaaaccch die lijkt te veel op ... eeuhquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:23 schreef Bluezz het volgende:
Beter een gelikte beer dan een afgelikte boterham
Ik pimp hier wel
Ik heb natuurlijk niet de kans gehad, zoals Ryan3 met zijn twee vogeltjes, eens stevig aan Bleuzz te rammelen, want dan had ik ook geweten dat het een wijfje is.quote:
Conflict.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloed Hond Van Hel bedoel je
Of Conflict, zou ook nog kunnen...
Ik zie een bloempje in je avatarquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:26 schreef Blumchen het volgende:
Ik denk conflict
Ben toch benieuwd wie jou verplicht heeft hier te komen, kan me niet indenken dat je hier vrijwillig bent namelijk !quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:17 schreef lucida het volgende:
Om zijn gezicht te redden had Bleuzzzz geen andere optie. Sizzler (Moderator) schreef - zaterdag 9 april 2005 @ 13:47
Kan zo'n gelikte beer als Bleuzz ook nog wat van opsteken.![]()
Lief is tie hequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie een bloempje in je avatar
Hoe is het trouwens met jou ?? al over de grootste schok heen ? werk aan 't zoeken of ff lekker niks aan het doen?
ach wat erg ......quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja
Heb op IRC dan ook de hele tijd De_Zandman geheten...
Het mooie is jou wordt niets gevraagd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:28 schreef Bjoro het volgende:
En als je mij op de man af zou vragen of ik er rauwig om zijn zijn als dit je laatste bezoek was, zeg ik nee !
m.vr.gr. Bjoro
Rubbertje wat zie je der uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
waar kon k ook alweer pimpen? mijn tong kwijlt
Hey, anders doe je even lief tegenquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:30 schreef lucida het volgende:
[..]
Het mooie is jou wordt niets gevraagd.
m.n.m.vr.gr. Lucida![]()
ja k herkende mn eigen posts niet meer aan de avatar dus er moest iets gebeurenquote:
Dan moet Bleuzz natuurlijk wel even de ban opheffen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:30 schreef shmoopy het volgende:
Lucida, commentaar op moderatie hoort in F&F-feedback, en anders kun je mailen naar forum@fok.nl, maar ga niet hier in dit topic verder, svp.
Laat duizend bloemen bloeienquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hey, anders doe je even lief tegenBjoro,
anders krijg je met mij te maken![]()
![]()
Zo mijn avatar is ook anders.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Lief is tie he
Ja ik ben nog steeds op een gesprek aan ht wachten opschool, maar t schiet nie echt op.. verder een beetje aan niksen![]()
![]()
![]()
Jij ziet er anders ook apart uitquote:
Bluezz is mod en heeft geen banmogelijkheden, dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:33 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan moet Bleuzz natuurlijk wel even de ban opheffen.![]()
Nee idd.. Ik ben al 3 dagen aan het bellen, maar krijg m gewoon neit aan de lijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo mijn avatar is ook anders.....
Tja als je op school moet wachten, die zijn nooit ergens snel in ......
*proost*quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bluezz is mod en heeft geen banmogelijkheden, dat heb ik gedaan.
En als je hier nog wat over kwijt wilt, mail me dan gerust, maar niet hier verder gaan dus.
En dat biertje ruil ik effe in voor een colaatje, Lionheaad, moet nog werken.
quote:
Ja idd... het is zooooooo irritant dat iedereen hetzelfde was.... leest echt lastigquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje nuben je wel beter herkenbaar, k begin nu zowaar te wennen aan alle verschillende avatars, zelfs het herkennen begint weer
Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bluezz is mod en heeft geen banmogelijkheden, dat heb ik gedaan.
En als je hier nog wat over kwijt wilt, mail me dan gerust, maar niet hier verder gaan dus.
En dat biertje ruil ik effe in voor een colaatje, Lionheaad, moet nog werken.
Hahaha die van jou is ook cewlquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Noca mag er ook wezen!
Bans worden hier niet besproken, dus scheer je weg...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.![]()
Ben je nog niet geband?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.![]()
De truuk is het aanbrengen van eigen herkenningsaspecten binnen het heersende onderwerpquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... het is zooooooo irritant dat iedereen hetzelfde was.... leest echt lastig
Ik voel me weer mezelf![]()
Ik heb t met paint gedaan zandjequote:
Zo zo dat is een mond veelquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De truuk is het aanbrengen van eigen herkenningsaspecten binnen het heersende onderwerp
ik wil ook een tongiequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:39 schreef just me het volgende:
Ik wil ook meedoen!!
Wat een woordkeusquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:44 schreef Cruoninga het volgende:
De truuk is het aanbrengen van eigen herkenningsaspecten binnen het heersende onderwerp
helemaal primaquote:
en weer blijkt dat de modjes aldaar niet door hebben dat het forum ONZIN heetquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjooor we mogen niet meer pimpen van Knut
Ik schreef in F&F aan Bleuzz:quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:30 schreef shmoopy het volgende:
Lucida, commentaar op moderatie hoort in F&F-feedback, en anders kun je mailen naar forum@fok.nl, maar ga niet hier in dit topic verder, svp.
Sandje....jij als kenner ziet toch wel dat dit San Marco zelf isquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang het Milan voor voor 1992 is vind ik alles prima, voor de rest houden we het maar bij Amsterdam
Mail me maar trudiebluezz@hotmail.comquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:04 schreef lucida het volgende:
Zoals ik al zei, een grapje op zijn tijd moet kunnen, ook als ik daarvan het ‘lijdend’ voorwerp ben. Maar er zijn grenzen. Gisteren leek Bleuzz die grenzen te onderkennen. Maar vandaag gooit ze het roer opeens 180 graden om, omdat Ryan3 heeft geklaagd. Slappe knietjes zal ik maar zeggen.
![]()
Hee DD, heb vd zaterdag in Londen en Roma shirt gekocht (een echte en dan zonder sponsor en zonder naam + nr) voor maar liefst 7 pond !!! (tien euries !!) en ik ben er helemaal blij mee !quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik er al heb... Zal eens kijken.
die had er allang gegeven moeten worden......quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
ik voel dat er een VBLban aan gaat komen
Dit topic gaat toch over (voet)ballen. Niemand die er meer vanaf weet dan Lucida.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mail me maar trudiebluezz@hotmail.com
En nou hier wegblijven.
Beginnersvraagje dan maar: In welk uitvak is het voedsel van een betere kwaliteit? Bij die van PSV of bij Twente?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over (voet)ballen. Niemand die er meer vanaf weet dan Lucida.![]()
sinds wanneer gaat t hier over voetbalquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over (voet)ballen. Niemand die er meer vanaf weet dan Lucida.![]()
Al een leuk plekkie uitgezocht in de euroborg?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Beginnersvraagje dan maar: In welk uitvak is het voedsel van een betere kwaliteit? Bij die van PSV of bij Twente?
ik heb hem laatst ook gehaaldquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA10.000
![]()
![]()
![]()
*Trots is
Rondje van mijknal de kurken maar los
[afbeelding]
10.000![]()
Er wordt wel eens gezegd voetbal is oorlog. Voor iemand die het spelletje kent klinkt dit natuurlijk overdreven. Het komt er op neer dat je niet zomaar je pootje terugtrekt, maar dat je er staat als een man met kloten!... Het over mijn lijk mentaliteit, maakt pas kampioenen. Nederlandse voetballers zijn - enkele uitgezonderd - vette, verwende watjes, daar win je geen oorlog mee.quote:
wordt er in ons stadion ook voedsel aan de uitsupporters verkochtquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Beginnersvraagje dan maar: In welk uitvak is het voedsel van een betere kwaliteit? Bij die van PSV of bij Twente?
Nochthans ben ik staat volledig objectief te oordelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Aangezien jij van Groningen bent zeg ik psv
ik heb geen idee bij twente zit ik altijd aan de andere kantquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mwoah....quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt er in ons stadion ook voedsel aan de uitsupporters verkocht
zal het de avater zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bent nogal van de deftig vandaag Cruo
Als je van der Vaart bedoelt ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Loat den zevert us opdaampen
de broodjes worst van de Dug Out zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |