quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:42 schreef Blumchen het volgende:
Ja ik snap het wel.. Maar nou.. ik heb speciaal voor jou een eendje hehaaldDus je kan er haast niet onderuit hoor..
want.. nou ja kom maar
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:46 schreef Blumchen het volgende:
ik geloof dat we rond 12 uur de trein pakken.. dus rond een uurtje of 2/3 ofzo
er zijn wel meer spelbrekersquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Briljant om nog even een laatste blikje te werpen in deze hools en behalve bij die spelbreker CMT allemaal die leuke Tong-icons/avatars te zien op die tijdstip.
Jullie zijn echt top!
ligt eraan of je persé naar je eigen bed wil?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig tongencorso.
WIE brengt me naar bed
Mijn bed dient zo dicht mogelijk bij mijn werk te zijn op dit moment.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
ligt eraan of je persé naar je eigen bed wil?
dan moet je op je werk gaan slapenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn bed dient zo dicht mogelijk bij mijn werk te zijn op dit moment.
Oftewel, ik ben weer te laa t en mjijn glaasje is ineenss ook nog vol........zeghma maar;.
Ik heb haar maar even naar boven in bedje gestopt en ga haar nu alweer volgen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn bed dient zo dicht mogelijk bij mijn werk te zijn op dit moment.
Oftewel, ik ben weer te laa t en mjijn glaasje is ineenss ook nog vol........zeghma maar;.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |