Flauw hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjooor we mogen niet meer pimpen van Knut
aaaaaaaaccch die lijkt te veel op ... eeuhquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:23 schreef Bluezz het volgende:
Beter een gelikte beer dan een afgelikte boterham
Ik pimp hier wel
Ik heb natuurlijk niet de kans gehad, zoals Ryan3 met zijn twee vogeltjes, eens stevig aan Bleuzz te rammelen, want dan had ik ook geweten dat het een wijfje is.quote:
Conflict.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloed Hond Van Hel bedoel je
Of Conflict, zou ook nog kunnen...
Ik zie een bloempje in je avatarquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:26 schreef Blumchen het volgende:
Ik denk conflict
Ben toch benieuwd wie jou verplicht heeft hier te komen, kan me niet indenken dat je hier vrijwillig bent namelijk !quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:17 schreef lucida het volgende:
Om zijn gezicht te redden had Bleuzzzz geen andere optie. Sizzler (Moderator) schreef - zaterdag 9 april 2005 @ 13:47
Kan zo'n gelikte beer als Bleuzz ook nog wat van opsteken.![]()
Lief is tie hequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie een bloempje in je avatar
Hoe is het trouwens met jou ?? al over de grootste schok heen ? werk aan 't zoeken of ff lekker niks aan het doen?
ach wat erg ......quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja
Heb op IRC dan ook de hele tijd De_Zandman geheten...
Het mooie is jou wordt niets gevraagd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:28 schreef Bjoro het volgende:
En als je mij op de man af zou vragen of ik er rauwig om zijn zijn als dit je laatste bezoek was, zeg ik nee !
m.vr.gr. Bjoro
Rubbertje wat zie je der uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:29 schreef rubbereend het volgende:
waar kon k ook alweer pimpen? mijn tong kwijlt
Hey, anders doe je even lief tegenquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:30 schreef lucida het volgende:
[..]
Het mooie is jou wordt niets gevraagd.
m.n.m.vr.gr. Lucida![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |