Lees het anders in stukjes en beetjes. Zul je zien is die meteen minder lang. Slaap zequote:Op dinsdag 19 april 2005 10:59 schreef Lionheaad het volgende:
Zo'n lange tekst is idd slaapverwekkend....
wie is die stumpert?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slaap lekker dan.
En leer mijn naam eens goed schrijven
Laat maar,ik weet het al;quote:
Wie een bad neemt voor een ander, wordt zelf nat. Veni, vidi, vaginalis (ik kwam en zag dat het kut was)quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En leer mijn naam eens goed schrijven
Nou gezellig is dat...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
een sukkel uit POL - ben ik daar geband komt die nageboorte hier posten
Om haar gezicht te redden had Bleuzzzz geen andere optie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat maar,ik weet het al;
Lucida, geklooi in F&F met hele lappen offtopic tekst.
Weekje weg daar.
quote:Zowel "Wilbers" als "(s)links" als "Maorijnissen" zijn natuurlijk niet bevordelijk voor een serieuze discussie en daarbij ook nogeens heel erg flauw. Liever niet doen dus. Zowel, dan niet gek opkijken als het weggemod wordt.
The Presidents of the USA? dat is een hele coole band iigquote:Op dinsdag 19 april 2005 03:39 schreef Spideyman het volgende:
nou dan ik ook maar zo'n tongding.
Spidey is net terug van het concert van the presidents in paradiso! echt ge-wel-dig! wat een energie komt er uit die band. ben in tijden niet meer naar zo'n heerlijk rockconcert geweest!
Beter een islamkut in de hand, dan de lucht van tienquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
Ik vind de kut islam
zijn, t moet niet gekker worden op fok, SCH loopt de meid uit te hangen en Bluezz de vent?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:17 schreef lucida het volgende:
[..]
Om zijn gezicht te redden had Bleuzzzz geen andere optie. Sizzler (Moderator) schreef - zaterdag 9 april 2005 @ 13:47
[..]
Kan zo'n gelikte beer als Bleuzz ook nog wat van opsteken.![]()
Ja ik las het ook al.... niks is meer hetzelfdequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn, t moet niet gekker worden op fok, SCH loopt de meid uit te hangen en Bluezz de vent?
Flauw hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjooor we mogen niet meer pimpen van Knut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |