Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bluezz is mod en heeft geen banmogelijkheden, dat heb ik gedaan.
En als je hier nog wat over kwijt wilt, mail me dan gerust, maar niet hier verder gaan dus.
En dat biertje ruil ik effe in voor een colaatje, Lionheaad, moet nog werken.
Hahaha die van jou is ook cewlquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Noca mag er ook wezen!
Bans worden hier niet besproken, dus scheer je weg...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.![]()
Ben je nog niet geband?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.![]()
De truuk is het aanbrengen van eigen herkenningsaspecten binnen het heersende onderwerpquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... het is zooooooo irritant dat iedereen hetzelfde was.... leest echt lastig
Ik voel me weer mezelf![]()
Ik heb t met paint gedaan zandjequote:
Zo zo dat is een mond veelquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De truuk is het aanbrengen van eigen herkenningsaspecten binnen het heersende onderwerp
ik wil ook een tongiequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:39 schreef just me het volgende:
Ik wil ook meedoen!!
Wat een woordkeusquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:44 schreef Cruoninga het volgende:
De truuk is het aanbrengen van eigen herkenningsaspecten binnen het heersende onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |