ja k herkende mn eigen posts niet meer aan de avatar dus er moest iets gebeurenquote:
Dan moet Bleuzz natuurlijk wel even de ban opheffen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:30 schreef shmoopy het volgende:
Lucida, commentaar op moderatie hoort in F&F-feedback, en anders kun je mailen naar forum@fok.nl, maar ga niet hier in dit topic verder, svp.
Laat duizend bloemen bloeienquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hey, anders doe je even lief tegenBjoro,
anders krijg je met mij te maken![]()
![]()
Zo mijn avatar is ook anders.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Lief is tie he
Ja ik ben nog steeds op een gesprek aan ht wachten opschool, maar t schiet nie echt op.. verder een beetje aan niksen![]()
![]()
![]()
Jij ziet er anders ook apart uitquote:
Bluezz is mod en heeft geen banmogelijkheden, dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:33 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan moet Bleuzz natuurlijk wel even de ban opheffen.![]()
Nee idd.. Ik ben al 3 dagen aan het bellen, maar krijg m gewoon neit aan de lijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo mijn avatar is ook anders.....
Tja als je op school moet wachten, die zijn nooit ergens snel in ......
*proost*quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bluezz is mod en heeft geen banmogelijkheden, dat heb ik gedaan.
En als je hier nog wat over kwijt wilt, mail me dan gerust, maar niet hier verder gaan dus.
En dat biertje ruil ik effe in voor een colaatje, Lionheaad, moet nog werken.
quote:
Ja idd... het is zooooooo irritant dat iedereen hetzelfde was.... leest echt lastigquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje nuben je wel beter herkenbaar, k begin nu zowaar te wennen aan alle verschillende avatars, zelfs het herkennen begint weer
Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bluezz is mod en heeft geen banmogelijkheden, dat heb ik gedaan.
En als je hier nog wat over kwijt wilt, mail me dan gerust, maar niet hier verder gaan dus.
En dat biertje ruil ik effe in voor een colaatje, Lionheaad, moet nog werken.
Hahaha die van jou is ook cewlquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Noca mag er ook wezen!
Bans worden hier niet besproken, dus scheer je weg...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan in F&F te reageren, als jij bij voorbaat al weet dat dit niet kan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |