Beginnersvraagje dan maar: In welk uitvak is het voedsel van een betere kwaliteit? Bij die van PSV of bij Twente?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over (voet)ballen. Niemand die er meer vanaf weet dan Lucida.![]()
sinds wanneer gaat t hier over voetbalquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over (voet)ballen. Niemand die er meer vanaf weet dan Lucida.![]()
Al een leuk plekkie uitgezocht in de euroborg?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Beginnersvraagje dan maar: In welk uitvak is het voedsel van een betere kwaliteit? Bij die van PSV of bij Twente?
ik heb hem laatst ook gehaaldquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA10.000
![]()
![]()
![]()
*Trots is
Rondje van mijknal de kurken maar los
[afbeelding]
10.000![]()
Er wordt wel eens gezegd voetbal is oorlog. Voor iemand die het spelletje kent klinkt dit natuurlijk overdreven. Het komt er op neer dat je niet zomaar je pootje terugtrekt, maar dat je er staat als een man met kloten!... Het over mijn lijk mentaliteit, maakt pas kampioenen. Nederlandse voetballers zijn - enkele uitgezonderd - vette, verwende watjes, daar win je geen oorlog mee.quote:
wordt er in ons stadion ook voedsel aan de uitsupporters verkochtquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Beginnersvraagje dan maar: In welk uitvak is het voedsel van een betere kwaliteit? Bij die van PSV of bij Twente?
Nochthans ben ik staat volledig objectief te oordelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Aangezien jij van Groningen bent zeg ik psv
ik heb geen idee bij twente zit ik altijd aan de andere kantquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mwoah....quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt er in ons stadion ook voedsel aan de uitsupporters verkocht
zal het de avater zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bent nogal van de deftig vandaag Cruo
Als je van der Vaart bedoelt ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Loat den zevert us opdaampen
de broodjes worst van de Dug Out zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |