quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:30 schreef shmoopy het volgende:Lucida, commentaar op moderatie hoort in F&F-feedback, en anders kun je mailen naar forum@fok.nl, maar ga niet hier in dit topic verder, svp.
Ik schreef in F&F aan Bleuzz:
Bedankt voor het slotje. Want je moet toch ook wel hebben ingezien dat dit topic een aanfluiting was. Het is gewoon een retorisch, plat populistisch trucje.
Sommige omroepen doen niets anders (Bijv. het "kleutermanstheater" in het VARA-programma Kopspijkers.) Ze verbinden aan hun vaak ondermaatse programma's de naam van een of meer spraakmakende persoonlijkheden, alleen maar om de anders uiterst belabberde kijkcijfers op te krikken...
IK denk bovendien dat Stali en Ryan3 dit soort opzichtige trucjes niet nodig hebben om met hun topics toch gelezen te worden. Voor een keer is zo'n parallel grapje wel te pruimen, maar het moet natuurlijk geen trollerige obsessie van Stali en Ryan3 worden.
Los van de mogelijke irritatie die dit bij andere users kan opwekken, duidt het aan de haal gaan met de naamsbekendheid van een ander ook nog op een afschrikwekkende leegte. Gezien de vele nietszeggende topics van het duo Stali/Ryan3 is dit meeliften op de populariteit van een ander wel weer te verklaren.
En om de boel weer even flink op te fucken, want anders kan ik het gedrag van meisje Bleuzz niet verklaren, gooit ze het gewoon weer open, maar wel na eerst mijn bijdragen te verwijderen. En dat noemt ze dan opschonen. Ik vind gewoon niet dat mijn of andere namen op die manier ‘misbruikt’ dienen te worden.
Stali en Ryan3 posten onder genoeg kloontjes om daar twee leuke namen uit te zoeken. Zorgen jullie als mod er dus voor dat het walletje bij het schuurtje wordt gehouden. Nu moeten users zelf aan de bel trekken, en worden door zo’n onbenul als Bleuzz ook nog weggehoond. Lekkere policy houden jullie er op na.
Gooi dat topic op slot en laat mij en anderen evenzeer met rust. Je vraagt dit wel aan mij, maar wat doe je er zelf aan om zulke zeken te voorkomen? Meeheulen soms?
Zoals ik al zei, een grapje op zijn tijd moet kunnen, ook als ik daarvan het ‘lijdend’ voorwerp ben. Maar er zijn grenzen. Gisteren leek Bleuzz die grenzen te onderkennen. Maar vandaag gooit ze het roer opeens 180 graden om, omdat Ryan3 heeft geklaagd. Slappe knietjes zal ik maar zeggen.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming
link