Tuurlijk, we zijn ook allemaal unieke Hoolers.quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En allemaal verschillende Tong avatars
Ik heb zeker iets gemist, waarom?quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
*meldt*quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
't zal niet.quote:
Lolbroek.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef Chadi het volgende:
werken
of hij post vandaag totaal niet en laat ons nog langer wachtenquote:Op maandag 18 april 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong is trouwens slapen
Zegt ie... Denk dat ie ome en uur of 4 even naar de 100.000 doorspamt
Het spijt me zoquote:
Dreigend.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo zou hij het moeten doen, mijn CliniTong
is het wat?
Ja, goed hequote:
Misschien kan Tong wel een wedstrijdje organiseren, met als doel de beste tong80 avatar verneuker te vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
is het wat?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Misschien kan Tong wel een wedstrijdje organiseren, met als doel de beste tong80 avatar verneuker te vinden![]()
ik vind wel leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
is het wat?
ja maar, de olijke rode neus dan .... wacht maar, ik weet al wat andersquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
k wor een beetje bang van Boez zn uitgave van de tongsmilie
k heb t ook niet op clownsquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
ja maar, de olijke rode neus dan .... wacht maar, ik weet al wat anders![]()
quote:
Ik kan er nog een combinatie van maken, dus een dreigende met hoorntjes, maar daar heb ik nu geen zin meer inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |