Nog maar 5 minuten daarquote:Op zondag 17 april 2005 16:13 schreef HeatWave het volgende:
De kans is iig weer aanwezig nu!
hopen dat het 1-1 blijft bij AZ, al zal dat wel niet...
Daar moet je ongelooflijk goed voor zijnquote:Op zondag 17 april 2005 16:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jeweet wat er in 5 minuten kan gebeuren he?
Die moeten inhalen tegen Utrecht en hebben een zwaar programma met Sporting.quote:Op zondag 17 april 2005 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog steeds meer verliespunten dan AZ echter.
De Amstelcup winnen jullie alleen wanneer Feyenoord lucky weet te winnen van PSV.quote:Op zondag 17 april 2005 16:30 schreef kreischer2000 het volgende:
Een kloteseizoen draaien en dan nog 2e gaan worden en de amstelcup winnen...
Sporting.quote:Op zondag 17 april 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
Die moeten inhalen tegen Utrecht en hebben een zwaar programma met Newcastle.
Alleen is ons programma (op papier) makkelijker, en AZ moet nog minstens 2 zware UEFA wedstijden spelen...quote:Op zondag 17 april 2005 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog steeds meer verliespunten dan AZ echter.
0-1 uit tegen Willem 2 is ook niet fantastisch.quote:Op zondag 17 april 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
De Amstelcup winnen jullie alleen wanneer Feyenoord lucky weet te winnen van PSV.
Mwah, ik denk dat psv de AC wel gelooft en niet met de sterkste spelers zal starten, en wacht nog een CL partijtje of 2.quote:Op zondag 17 april 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Amstelcup winnen jullie alleen wanneer Feyenoord lucky weet te winnen van PSV.
AC Milan wint bijna elke week met 1-0 of 0-1; Wat is je punt ?quote:Op zondag 17 april 2005 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
0-1 uit tegen Willem 2 is ook niet fantastisch.
Dat denk ik dus ook en of dat genoeg is tegen die bende van Gullit....quote:Op zondag 17 april 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat psv de AC wel gelooft en niet met de sterkste spelers zal starten, en wacht nog een CL partijtje of 2.
We zullen zienquote:Op zondag 17 april 2005 16:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en of dat genoeg is tegen die bende van Gullit....
Zo ja, dan zal PSV er nog een keer aan moeten tegen Ajax.
Dat PSV net zo goed in de kuip kan verliezen.quote:Op zondag 17 april 2005 16:33 schreef cultheld het volgende:
AC Milan wint bijna elke week met 1-0 of 0-1; Wat is je punt ?
Wat heeft die wedstrijd te maken met het halen van de CL en het winnen van de AC door Ajax?quote:Op zondag 17 april 2005 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
0-1 uit tegen Willem 2 is ook niet fantastisch.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 17 april 2005 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ook al spelen Ajax en psv tegen elkaar voor de AC, dan denk ik dat Ajax iig fanatieker zal zijn. Psv heeft dan wel de betere ploeg, maar dan is alles toch nog wel open.
Even zien.. je vergelijkt PSV - Milan met Ajax - PSV.....quote:Op zondag 17 april 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.PSV kan tegen AC Milan stunten en dat is vergelijkbaar met een stunt van Ajax tegen PSV. De bal is rond en alles is mogelijk; Hopelijk zal de Amstel Cup-finale dit jaar PSV - Ajax heten.
Gast....quote:Op zondag 17 april 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.PSV kan tegen AC Milan stunten en dat is vergelijkbaar met een stunt van Ajax tegen PSV. De bal is rond en alles is mogelijk; Hopelijk zal de Amstel Cup-finale dit jaar PSV - Ajax heten.
't Lukt het hem toch weer.quote:
Ow.. ik kijk nu naar het vogelkijkhutjequote:Op zondag 17 april 2005 17:04 schreef 2Drix het volgende:
Nu op tv rijmond.....die shit met de treinen
Een mantelduif heeft een antrasietgrijze rug... Leuk die regionale TV ik ga vaker kijkenquote:Op zondag 17 april 2005 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow.. ik kijk nu naar het vogelkijkhutje.
Was al voorbij gekomen jaquote:Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
was dit al voorbij gekomen?
quote:Op zondag 17 april 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een mantelduif heeft een antrasietgrijze rug... Leuk die regionale TV ik ga vaker kijken
De gehele rechterkant was ook weer top hoorde ik uit verschillende hoeken.quote:Op zondag 17 april 2005 17:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vond Babel trouwens best slecht vandaag.
Grygera man of the match, speelde erg sterk en scoorde ook nog die goal
Rechts is sowieso de sterkste kantquote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gehele rechterkant was ook weer top hoorde ik uit verschillende hoeken.
Zonder Rosales op het moment wel ja.quote:
echt top was het niet, maar ze waren wel goed jaquote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gehele rechterkant was ook weer top hoorde ik uit verschillende hoeken.
Die is tegen Utrecht, en wanneer is dat? Deze week ?quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nou ja Az moet nog een wedstrijd inhalen... eerst zien wat ze daarin gaan doen
woensdag volgens mijnquote:Op zondag 17 april 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is tegen Utrecht, en wanneer is dat? Deze week ?
Ach, hij presteerde zoals het team dat deed; niet.quote:
...en mijn humeur wordt maar beter en beterquote:Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
was dit al voorbij gekomen?
Blind polst Bergkamp
Volgens Radio 1 is Dennis Bergkamp door Danny Blind gepolst of hij interesse heeft in een terugkeer bij Ajax. De routinier krijgt bij Arsenal vermoedelijk geen nieuw contract, en Blind zou zijn oud-teamgenoot graag nog een seizoen bij Ajax hebben. Bergkamp heeft ooit aangegeven bij Arsenal zijn voetballoopbaan af te willen sluiten, het is dus de vraag of Bergkamp interesse zal hebben in een jaartje Ajax.
Hoest met pienaar? Hij ging geblesseerd van het veld af zo te zien.quote:Op zondag 17 april 2005 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, hij presteerde zoals het team dat deed; niet.
Toen het wel liep was hij een van de beste. Ik heb er nog wel vertouwen in. Alleen moet je een Pienaar in deze vorm no-way op de bank zetten.
Geen idee.quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hoest met pienaar? Hij ging geblesseerd van het veld af zo te zien.
dat moment waar hij op de bal staptequote:Op zondag 17 april 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Maxwell moet eens een goede linksbuiten voor zich krijgen.
Zeker genotenquote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
en genoten vanuit het feyenoord-vak?
yepquote:Op zondag 17 april 2005 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Iedereen dacht ook dat Pienaar al eerder gewisseld zou worden...
Ze waren inderdaad weer lege blikken op het veld aan het gooien! Slechte verliezersquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Nog iets mee gekregen van de rotzooi?
lolquote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
yep
zelfs de commentatorhij kwam er pas na een te lange tijd achter dat het Sneijder was.
Doel meer op de puinhopen buiten het stadionquote:Op zondag 17 april 2005 17:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ze waren inderdaad weer lege blikken op het veld aan het gooien! Slechte verliezers
Ow. Ik ben even blijven zitten in de Kuip tot het veilig wasquote:Op zondag 17 april 2005 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doel meer op de puinhopen buiten het stadion
Niet. Ik deed wegwerpgebarenquote:Op zondag 17 april 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
Hoe kan je trouwens stil blijven zitten als die 2-2 en 3-2 gescoord worden?
Mij lukte het echt niet, ik schreeuwde het uit na de 2-3quote:Op zondag 17 april 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
Hoe kan je trouwens stil blijven zitten als die 2-2 en 3-2 gescoord worden?
Tering...quote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet. Ik deed wegwerpgebarenToch meedoen, dan ben je het meest veiligst!
En dan toch in je lichaam... Je WILT gewoon juichen!
quote:
Ik werd echt helemaal gek inderdaadquote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Mij lukte het echt niet, ik schreeuwde het uit na de 2-3
Ik wierp ook niet richting ajax. Het was meer een vuist van vreugdequote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef VoreG het volgende:
Bij zo'n wedstrijd ga ik dus echt niet in het andere vak zitten, omdat ik NOOIT voor feyenoord zou juichen en al helemaal geen wegwerp gebaren richting Ajax ga zitten maken
Ik zou het niet kunnen idd.quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Was het ook !
Toch knap dat ik als een feyenoord 'supporter' gedraagde
Ik twijfelde geen ene moment. Ik was iig niet verplicht aan de combiquote:Op zondag 17 april 2005 17:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen idd.
Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik had moeten doen als er kaartjes voor een feyenoord thuisvak aan me waren aangeboden.
Ik zou me niet kunnen "gedraagde" als Feyenoord supporter.quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Was het ook !
Toch knap dat ik als een feyenoord 'supporter' gedraagde
Er zaten echt lelijke kakkerlakken tussen zegquote:Op zondag 17 april 2005 17:53 schreef HeatWave het volgende:
nee, ik denk ook niet dat ik dat zou doen. Ik kan me gewoon niet inhouden als we scoren, en dat overleef je volgens mij echt niet tussen die fijne, warme, vriendelijke, gezellig r'dammerts.
Was jij ook in het Feyenoort vak?quote:Op zondag 17 april 2005 17:55 schreef superjoden het volgende:
Wat een middag zegVlak voor tijd de winnende maken in rotterdam
![]()
Uiteraard, die voelen elkaar aan.quote:Op zondag 17 april 2005 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat moment waar hij op de bal stapte![]()
Trabelsi - Pienaar werkt natuurlijk ook zo goed omdat Pienaar vaak naar binnen trekt.
Ja, daar is geen houden aan natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Mij lukte het echt niet, ik schreeuwde het uit na de 2-3
Nee helaas niet, ben nog wel even bij Nieuwerkerk wezen kijken maar het was aardig afgezet en er viel niet zoveel te zienquote:
Ik zag het al helemaal fout gaan, hij ging alleen op de keeper af en het was boukhari dat moet fout gaan... En ja hoor.. hij schiet hem zoooo zwak in het is dat babos niet kon keepenquote:
Nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2005 18:00 schreef superjoden het volgende:
[..]
Nee helaas niet, ben nog wel even bij Nieuwerkerk wezen kijken maar het was aardig afgezet en er viel niet zoveel te zien
Cool!quote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef Nashje het volgende:
2e plek ja. Wel een wedstrijd meer maar Utrecht uit wordt geen makkie voor AZ.
Die vervloek ik nog steeds hoor. Schandalig hoe hij die bal afmaakte en laatstaan die vrije trap. Ajax-onwaardig die kerel.quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef The_Hives het volgende:
wat een slot
bijna had ik boukhari vervloekt![]()
Haha dat vond je zeker niet in de Uitwedstrijd tegen Nac toen ie 2 doelpunten maakten en zo de wedstrijd besliste?quote:Op zondag 17 april 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die vervloek ik nog steeds hoor. Schandalig hoe hij die bal afmaakte en laatstaan die vrije trap. Ajax-onwaardig die kerel.
Hij heeft ook eens een keer een uitschieter... De andere 99% die hij speelt is gewoon slecht.quote:Op zondag 17 april 2005 18:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Haha dat vond je zeker niet in de Uitwedstrijd tegen Nac toen ie 2 doelpunten maakten en zo de wedstrijd besliste?
Over het algeheel genomen is het echt een waardeloze speler. Elke speler heeft wel eens een moment.quote:Op zondag 17 april 2005 18:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Haha dat vond je zeker niet in de Uitwedstrijd tegen Nac toen ie 2 doelpunten maakten en zo de wedstrijd besliste?
* AMD64 100% eens is!quote:Op zondag 17 april 2005 18:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft ook eens een keer een uitschieter... De andere 99% die hij speelt is gewoon slecht.
idd, al heb ik toch net ff meer lol gehad aan die van Maduroquote:Op zondag 17 april 2005 18:36 schreef AMD64 het volgende:
Doelpunt van Grygera was er 1 om in te lijsten
Die verdedigers bleven gewoon staan zonder iets te doen. Toen schoof maduro in en schiet hem even binne !!quote:Op zondag 17 april 2005 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, al heb ik toch net ff meer lol gehad aan die van Maduro.
ben benieuwdquote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Cool!
Om 19:00 en 22:45 lekker op de bank zitten en voetbal kijken!!
Het verschil tussen "Ah, we hebben in elk geval niet verloren, mooie goal"quote:Op zondag 17 april 2005 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, al heb ik toch net ff meer lol gehad aan die van Maduro.
Mijn vriendin keek me aan en zei; Jezus retard! Het is maar voetbal hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 18:50 schreef twi het volgende:
En zo hoort het ookquote:Op zondag 17 april 2005 19:01 schreef The_Hives het volgende:
ik zat in een cafe waar ook feyenoord supporters zaten
en nee, we hebben niet gevochten
preciesquote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo hoort het ook.
Pesten over en weer, prima, vechten is voor extremisten..
Was net ook op SSquote:Op zondag 17 april 2005 19:40 schreef jimjim1983 het volgende:
dat huilende jochie met z'n pa die je na afloop op canal+ zag was erg leuk om te zien![]()
Ja, was LoekB toch nog FF in beeldquote:Op zondag 17 april 2005 19:40 schreef jimjim1983 het volgende:
dat huilende jochie met z'n pa die je na afloop op canal+ zag was erg leuk om te zien![]()
Dan was het Cart_Manquote:Op zondag 17 april 2005 19:50 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
Psssst, dat kan niet, die is nog nooit in De Kuip geweest![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef superjoden het volgende:
http://home.wanadoo.nl/fs(...)enwelinrotterdam.mp3![]()
Lobont is zo fucking onzeker en nerveus in dat doel... laat maar zitten.quote:
Heel wat liever Lobont dan Vonk....quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lobont is zo fucking onzeker en nerveus in dat doel... laat maar zitten.
niemand?quote:Op zondag 17 april 2005 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft er iemand plaatjes van huilende fans? Ik wil een nieuwe MSN avatar
Vonk zat te klooien met elke terugspeelbal en bij beide doelpunten deed hij niks. Elke keeper weet dat als je stil staat dat je verslagen bent, Kalou komt eraan en wat doet hij. Hij staat stil.... En bij de goal van Kuyt leek het alsof hij afbrak bij z'n enkels zo zielig zag het eruitquote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef HeatWave het volgende:
Zo erg was Vonk niet, op die goal van Kuyt na, toch?
Lobont is idd een duikelaar die totaal geen rust brengt, en Steek moet nog ff iets meer leren om de nummer 1 te kunnen zijn....
Laat Vonkje maar lekker staan.
Bij de eerste goal had hij inderdaad eerder uit moeten komen en meer lef moeten tonen om Kalou te stoppen. Bij de tweede goal deed hij het wel gewoon goed. Die bal van Kuijt was zeer zuiver gemikt, je kan als keeper daar gewoon niet op anticiperen, want je weet nooit wat een spits als Kuijt gaat doen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vonk zat te klooien met elke terugspeelbal en bij beide doelpunten deed hij niks. Elke keeper weet dat als je stil staat dat je verslagen bent, Kalou komt eraan en wat doet hij. Hij staat stil.... En bij de goal van Kuyt leek het alsof hij afbrak bij z'n enkels zo zielig zag het eruit
Dan ren je nog door als een stormram. Als je staat kan Kalou de hoek uitzoeken en dat deed hij dan ook goed.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef HeatWave het volgende:
tja, als een spits van het kaliber Kalou recht op de keeper afkomt weet je dat ie erin gaat, het was meer de schuld van de laaste man.
Bij de goal van Kuyt ben ik het idd met je eens....
Ben jij geen Graafschap-supporter?quote:Op zondag 17 april 2005 21:31 schreef manny het volgende:
ik ben best blij !
Ik snap het ook niet. Ok, hij heeft een mindere wedstrijd. Maxwell heeft een minder seizoen. Over Raffie zwijg ik liever.quote:Op zondag 17 april 2005 21:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
Waarom meteen al roepen om Lobont op doel?
Oke, Vonk maakt geen sterke indruk vandaag, maar nog niet zo lang geleden was zon beetje iedereen het erover eens dat ie het prima deed, niet waar?
quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb wel genoten. Vooral van dat "koppen".
Pienaar en Babel stapte inderdaad beide opzijquote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je zag Babel nog echt zo kijken van zal ik er naartoe gaan, en toen hield ie toch maar in en toen pats
Die vriendin heb je dus ieder geval van na afgelopen EK-zomerquote:Op zondag 17 april 2005 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek me aan en zei; Jezus retard! Het is maar voetbal hoor.
Na wat vermanende woorden begreep ze de ernst
Dan leef je volgens mij ergens andersquote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja precies, zo slecht was Vonk zeker niet, en over het falen van Maxwell hoor je ook niemand. Ik zal Maxwell echt niet missen volgend seizoen. Vd vaart wel, maar meer om de potentie een hele grote speler te worden die hij heeft dan om zijn prestaties dit seizoen.
Ik heb het over vandaagquote:Op zondag 17 april 2005 21:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan leef je volgens mij ergens andersVolgens mij zegt bijna iedereen al een mooie tijd dat Maxwell drama speelt...
Maxwell is inderdaad aan het aanklooien.. Maar VDV laat al een paar seizoenen niks zien, laat hem maar lekker weggaan. Zal hem niet missen, zeker niet met het middenveld wat er nu staat.quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja precies, zo slecht was Vonk zeker niet, en over het falen van Maxwell hoor je ook niemand. Ik zal Maxwell echt niet missen volgend seizoen. Vd vaart wel, maar meer om de potentie een hele grote speler te worden die hij heeft dan om zijn prestaties dit seizoen.
Precies. En draai die lampen een poot uit.quote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
Maxwell is inderdaad aan het aanklooien.. Maar VDV laat al een paar seizoenen niks zien, laat hem maar lekker weggaan. Zal hem niet missen, zeker niet met het middenveld wat er nu staat.
Boer zoekt hoer.quote:
Barcelona wil hem niet hebben. En Ajax heeft niet veel te willen, want als Ajax hem in de zomer niet verkoopt, dan loopt VDV gratis de Arena uit.quote:Op zondag 17 april 2005 22:00 schreef Radegast het volgende:
Als VDV dan echt weg moet, stuur hem dan maar naar Frenk en Henk.
Liever gratis de Arena uit dan naar die kut lampen. Maar dat gevoel moet je wel kennen met van Bommel toch?quote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barcelona wil hem niet hebben. En Ajax heeft niet veel te willen, want als Ajax hem in de zomer niet verkoopt, dan loopt VDV gratis de Arena uit.
Moreno waarschijnlijk niet.quote:
Ben jij zijn zaakwaarnemer?quote:Op zondag 17 april 2005 22:34 schreef twi het volgende:
PSV heeft zich nog niet gemeld voor VDV.
Die is welkomquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef StarGazer het volgende:
Volgens Hugo Borst gaat Kenneth Perez naar Ajax.
kutheldquote:
Een maar van mij laatstquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef StarGazer het volgende:
FC Utrecht maken ze wel in , Utrecht wint nix meer laatste tijdquote:Op zondag 17 april 2005 16:32 schreef Shreyas het volgende:
Na dit weekend is de kans om 2e te worden weer een stuk groter. Ajax heeft nog een lastige uit-wedstrijd tegen Vitesse, de rest is wel te doen. AZ heeft 3 lastige uitwedstrijden, tegen FC Utrecht, RKC en FC Twente. Daarin zullen ze echt wel een keer punten laten liggen. Dus er is nog goede hoop om tweede te worden.
Ik zou dat niet te snel zeggen hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
FC Utrecht maken ze wel in , Utrecht wint nix meer laatste tijd![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef StarGazer het volgende:
is toch zoquote:Op zondag 17 april 2005 23:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te snel zeggen hoor
Paul!!!
quote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]Niet dus. Stond als nr.12 in het F'noord-foldertje bij de wedstrijd van vandaag.
![]()
Kom op, Perez is een aardige voetballer, maar daar moeten we als Ajacieden nou niet echt om gaan springen hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zo'n voetballer heeft ajax juist nodig!
Op de camera van de fotograaf...quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
Staan die plaatjes van ajaxfotoside ergens nog op groot formaat?
quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Omdat ie zo leuk is, ons Loekie:
[afbeelding]
Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
Staan die plaatjes van ajaxfotoside ergens nog op groot formaat?
De kwaliteit is dusdanig dat ik niet verwacht dat het met een phonecam is gedaan...quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
als ze met een phonecam zijn gemaakt, niet
[..]
Wat denk je zelf?
Vind 't wel meevallen. Er straalt totaal niets van af. Niet eens originaliteit, zoals het huidige shirt dat wel doet (ook al ben ik daar nu ook wel op uitgekeken). Nu hopen dat dat zwarte cupshirt gedumpt wordt. Niet dat ik 't een lelijk shirt vond, ik vind 'm prachtig. Maar ik kan 't niet over m'n hart dragen dat Bayern in dezelfde shirts speeltquote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer mooi, 10 keer beter dan de huidige...
Per wanneer verkrijgbaar?
Ik ben nog superscherp inderdaad.quote:
Zoietsquote:Op maandag 18 april 2005 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kwaliteit is dusdanig dat ik niet verwacht dat het met een phonecam is gedaan...
Je wilt jezelf nog even herkennen?
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]Niet dus. Stond als nr.12 in het F'noord-foldertje bij de wedstrijd van vandaag.
![]()
Ik ga hem kopenquote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens afa wel...
Doet me denken aan het shirt van eind jaren '90, zeg maar het Laudrup tijdperk...
Vaduz is gewoon kei-goedquote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog superscherp inderdaad.Ik vind dat de rode baan op het thuisshirt wel wat smaller mag eigenlijk.
Da's al tijden niet meer zoquote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef twi het volgende:
En ik vind dat de rode baan wel door mag lopen over de schouders heen. 't Lijkt op deze manier net een keukenschort.
/edit: Wel een erg fraai keukenschort, natuurlijk
Wist je niet dat shirtjes wisselen na afloop van de wedstrijd ook een nieuwe trend is tussen de supporters?quote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Lekker suggestieve berichten weer in de media zoals verwacht.. Alleen de grote relfoto op de voorpagina van de telegraaf al met als onderschrift iets van 'Ajax supporters slaags met ME' terwijl ze op dat plaatje toch echt fnoord shirts aan hebben
quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Omdat ie zo leuk is, ons Loekie:
[afbeelding]
Echt weer iets voor de telegraaf..quote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Lekker suggestieve berichten weer in de media zoals verwacht.. Alleen de grote relfoto op de voorpagina van de telegraaf al met als onderschrift iets van 'Ajax supporters slaags met ME' terwijl ze op dat plaatje toch echt fnoord shirts aan hebben
Als kraaienest?quote:Op maandag 18 april 2005 11:26 schreef JaWi het volgende:
Dat shirt is niet mooi. Ze kunnen hem bovendien in mei weer aan gaan passen
.
Die gele shirts zijn überlelijk inderdaad, maar om die gele shirts nu als maatstaf te nemen..... Ik vind deze ook lelijk, weliswaar minder lelijk dan die gele, maar toch lelijk. Als je Erica Terpstra vergelijkt met Viola Holt is ze ook niet ineens knap.quote:Op maandag 18 april 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alles beter dan die ranzig gele pisshirts van dit seizoen..
Advocaat is nu officieel weg. Zitten wij dadelijk met die belgquote:Gladbach steeds verder in gevaar; transfer Sonck op losse schroeven?
In Duitsland komt Borussia Monchengladbach steeds verder in de problemen. De Duitse club van Advocaat staat nu vierde van onderen, terwijl de laatste drie direct degraderen. De voorsprong op Bochum bedraagt een verliespunt, op Hansa Rostock vier. Advocaat bood inmiddels zijn ontslag aan, maar dat werd niet geaccepteerd. Indien Borussia Monchengladbach zou degraderen zou de verkoop van Sonck alsnog geen doorgang vinden.
Lijkt mij ook, die domme belg wil ik voor geen goud terug bij Ajax.quote:Op maandag 18 april 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonck kan en wil niet meer terug naar Ajax. Als hij echt terug moet naar Ajax dan denk ik dat in onderling overleg zijn contract wordt ontbonden. Da's de beste oplossing voor beide partijen.
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Misschien moet Blind maar eens Kluivert polsen. Bij Ajax speelt hij tenminste wel iedere week en kan hij misschien weer in Oranje komen.quote:Op maandag 18 april 2005 14:46 schreef JaWi het volgende:
'Terugkeer Bergkamp naar Ajax uitgesloten'
Volgens Sportdreams heeft zaakwaarnemer Rob Jansen laten weten dat een terugkeer van Dennis Bergkamp naar Ajax is uitgesloten. Bergkamp had dat eerder al vaker aangegeven, maar afgelopen weekend werd bekend dat Danny Blind Bergkamp zou hebben gepolst..
Inderdaad, ik zie terugkeer van Kluivert niet echt zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou je Kluivert halen als je Babel hebt?
Een voorhoede met Babel en kluivert is ook wel leuk hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie terugkeer van Kluivert niet echt zitten.
Kappa is te strakquote:Op maandag 18 april 2005 15:18 schreef Nashje het volgende:
Umbro is ook niet echt iets waar je u tegen zegt. Kappa is wel goed, maarja dat dragen die kakkerlakken ook al
quote:
haha, of le coq sportive, danwel Transita..quote:Op maandag 18 april 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Rucanor wel wat voor Ajax.
Ajax moet zichzelf niet langer belachelijk maken door onhaalbare spelers te polsen over hun terugkeer.quote:Op maandag 18 april 2005 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet Blind maar eens Kluivert polsen. Bij Ajax speelt hij tenminste wel iedere week en kan hij misschien weer in Oranje komen.
ikke.quote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:
Wie schrijft de redelijke reeks toe aan Blind eigenlijk?
De streep mag ook wel wat smaller, dat er wat wit overblijft, zeg maar...quote:Op maandag 18 april 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
Adidas, mits oude logo en doorgetrokken streep.
Nike weet het te presteren z'n shirts iedere keer weer lelijker te maken. Liever Rucanor danquote:Op maandag 18 april 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Dan liever één van Nike
Mooi toc, ik vond namelijk dat hij wel erg snel afgeserveerd werd, zelfs nog voor zijn eerste wedstrijd, een typisch ajax-trekje wat ze al behoorlijk wat schade heeft opgeleverd.quote:
Absoluut. En hoe hij het brengt klinkt het ook allemaal prima. Ik heb er een goed gevoel over. En deze 11 mogen ook blijven staan ja. Jammer voor VDV maar het middenveld is nu gewoon goed in balans.quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
Never change a winning team he...quote:Op maandag 18 april 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Absoluut. En hoe hij het brengt klinkt het ook allemaal prima. Ik heb er een goed gevoel over. En deze 11 mogen ook blijven staan ja. Jammer voor VDV maar het middenveld is nu gewoon goed in balans.
Zeker,quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
De doelpunten staan in het feyenoord- Ajax topicquote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef gras het volgende:
Het is al maandagavond en nog heb ik geen minuut van de wedstrijd gezien.![]()
![]()
![]()
Er staat toch echt een linkje met de goals.quote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef gras het volgende:
Het is al maandagavond en nog heb ik geen minuut van de wedstrijd gezien.![]()
![]()
![]()
Trabelsi is amper te vervangen... Misschien kan Blind m nog overtuigen ofzo...quote:Op maandag 18 april 2005 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker,.
Alleen moet er goed ingekocht worden. Maxwell (in deze vorm) is nog wel te vervangen. Trabelsi wat moeilijker. De Jong beschouw ik niet als een optie omdat nu wel gebleken is dat ie op het middenveld veel beter uit de verf komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |