Lobont is zo fucking onzeker en nerveus in dat doel... laat maar zitten.quote:
Heel wat liever Lobont dan Vonk....quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lobont is zo fucking onzeker en nerveus in dat doel... laat maar zitten.
niemand?quote:Op zondag 17 april 2005 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft er iemand plaatjes van huilende fans? Ik wil een nieuwe MSN avatar
Vonk zat te klooien met elke terugspeelbal en bij beide doelpunten deed hij niks. Elke keeper weet dat als je stil staat dat je verslagen bent, Kalou komt eraan en wat doet hij. Hij staat stil.... En bij de goal van Kuyt leek het alsof hij afbrak bij z'n enkels zo zielig zag het eruitquote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef HeatWave het volgende:
Zo erg was Vonk niet, op die goal van Kuyt na, toch?
Lobont is idd een duikelaar die totaal geen rust brengt, en Steek moet nog ff iets meer leren om de nummer 1 te kunnen zijn....
Laat Vonkje maar lekker staan.
Bij de eerste goal had hij inderdaad eerder uit moeten komen en meer lef moeten tonen om Kalou te stoppen. Bij de tweede goal deed hij het wel gewoon goed. Die bal van Kuijt was zeer zuiver gemikt, je kan als keeper daar gewoon niet op anticiperen, want je weet nooit wat een spits als Kuijt gaat doen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vonk zat te klooien met elke terugspeelbal en bij beide doelpunten deed hij niks. Elke keeper weet dat als je stil staat dat je verslagen bent, Kalou komt eraan en wat doet hij. Hij staat stil.... En bij de goal van Kuyt leek het alsof hij afbrak bij z'n enkels zo zielig zag het eruit
Dan ren je nog door als een stormram. Als je staat kan Kalou de hoek uitzoeken en dat deed hij dan ook goed.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef HeatWave het volgende:
tja, als een spits van het kaliber Kalou recht op de keeper afkomt weet je dat ie erin gaat, het was meer de schuld van de laaste man.
Bij de goal van Kuyt ben ik het idd met je eens....
Ben jij geen Graafschap-supporter?quote:Op zondag 17 april 2005 21:31 schreef manny het volgende:
ik ben best blij !
Ik snap het ook niet. Ok, hij heeft een mindere wedstrijd. Maxwell heeft een minder seizoen. Over Raffie zwijg ik liever.quote:Op zondag 17 april 2005 21:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
Waarom meteen al roepen om Lobont op doel?
Oke, Vonk maakt geen sterke indruk vandaag, maar nog niet zo lang geleden was zon beetje iedereen het erover eens dat ie het prima deed, niet waar?
quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb wel genoten. Vooral van dat "koppen".
Pienaar en Babel stapte inderdaad beide opzijquote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je zag Babel nog echt zo kijken van zal ik er naartoe gaan, en toen hield ie toch maar in en toen pats
Die vriendin heb je dus ieder geval van na afgelopen EK-zomerquote:Op zondag 17 april 2005 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek me aan en zei; Jezus retard! Het is maar voetbal hoor.
Na wat vermanende woorden begreep ze de ernst
Dan leef je volgens mij ergens andersquote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja precies, zo slecht was Vonk zeker niet, en over het falen van Maxwell hoor je ook niemand. Ik zal Maxwell echt niet missen volgend seizoen. Vd vaart wel, maar meer om de potentie een hele grote speler te worden die hij heeft dan om zijn prestaties dit seizoen.
Ik heb het over vandaagquote:Op zondag 17 april 2005 21:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan leef je volgens mij ergens andersVolgens mij zegt bijna iedereen al een mooie tijd dat Maxwell drama speelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |