Advocaat is nu officieel weg. Zitten wij dadelijk met die belgquote:Gladbach steeds verder in gevaar; transfer Sonck op losse schroeven?
In Duitsland komt Borussia Monchengladbach steeds verder in de problemen. De Duitse club van Advocaat staat nu vierde van onderen, terwijl de laatste drie direct degraderen. De voorsprong op Bochum bedraagt een verliespunt, op Hansa Rostock vier. Advocaat bood inmiddels zijn ontslag aan, maar dat werd niet geaccepteerd. Indien Borussia Monchengladbach zou degraderen zou de verkoop van Sonck alsnog geen doorgang vinden.
Lijkt mij ook, die domme belg wil ik voor geen goud terug bij Ajax.quote:Op maandag 18 april 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonck kan en wil niet meer terug naar Ajax. Als hij echt terug moet naar Ajax dan denk ik dat in onderling overleg zijn contract wordt ontbonden. Da's de beste oplossing voor beide partijen.
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Lekker suggestieve berichten weer in de media zoals verwacht.. Alleen de grote relfoto op de voorpagina van de telegraaf al met als onderschrift iets van 'Ajax supporters slaags met ME' terwijl ze op dat plaatje toch echt fnoord shirts aan hebben
Misschien moet Blind maar eens Kluivert polsen. Bij Ajax speelt hij tenminste wel iedere week en kan hij misschien weer in Oranje komen.quote:Op maandag 18 april 2005 14:46 schreef JaWi het volgende:
'Terugkeer Bergkamp naar Ajax uitgesloten'
Volgens Sportdreams heeft zaakwaarnemer Rob Jansen laten weten dat een terugkeer van Dennis Bergkamp naar Ajax is uitgesloten. Bergkamp had dat eerder al vaker aangegeven, maar afgelopen weekend werd bekend dat Danny Blind Bergkamp zou hebben gepolst..
Inderdaad, ik zie terugkeer van Kluivert niet echt zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou je Kluivert halen als je Babel hebt?
Een voorhoede met Babel en kluivert is ook wel leuk hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie terugkeer van Kluivert niet echt zitten.
Kappa is te strakquote:Op maandag 18 april 2005 15:18 schreef Nashje het volgende:
Umbro is ook niet echt iets waar je u tegen zegt. Kappa is wel goed, maarja dat dragen die kakkerlakken ook al
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |