haha, of le coq sportive, danwel Transita..quote:Op maandag 18 april 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Rucanor wel wat voor Ajax.
Ajax moet zichzelf niet langer belachelijk maken door onhaalbare spelers te polsen over hun terugkeer.quote:Op maandag 18 april 2005 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet Blind maar eens Kluivert polsen. Bij Ajax speelt hij tenminste wel iedere week en kan hij misschien weer in Oranje komen.
ikke.quote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:
Wie schrijft de redelijke reeks toe aan Blind eigenlijk?
De streep mag ook wel wat smaller, dat er wat wit overblijft, zeg maar...quote:Op maandag 18 april 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
Adidas, mits oude logo en doorgetrokken streep.
Nike weet het te presteren z'n shirts iedere keer weer lelijker te maken. Liever Rucanor danquote:Op maandag 18 april 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Dan liever één van Nike
Mooi toc, ik vond namelijk dat hij wel erg snel afgeserveerd werd, zelfs nog voor zijn eerste wedstrijd, een typisch ajax-trekje wat ze al behoorlijk wat schade heeft opgeleverd.quote:
Absoluut. En hoe hij het brengt klinkt het ook allemaal prima. Ik heb er een goed gevoel over. En deze 11 mogen ook blijven staan ja. Jammer voor VDV maar het middenveld is nu gewoon goed in balans.quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
Never change a winning team he...quote:Op maandag 18 april 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Absoluut. En hoe hij het brengt klinkt het ook allemaal prima. Ik heb er een goed gevoel over. En deze 11 mogen ook blijven staan ja. Jammer voor VDV maar het middenveld is nu gewoon goed in balans.
Zeker,quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
De doelpunten staan in het feyenoord- Ajax topicquote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef gras het volgende:
Het is al maandagavond en nog heb ik geen minuut van de wedstrijd gezien.![]()
![]()
![]()
Er staat toch echt een linkje met de goals.quote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef gras het volgende:
Het is al maandagavond en nog heb ik geen minuut van de wedstrijd gezien.![]()
![]()
![]()
Trabelsi is amper te vervangen... Misschien kan Blind m nog overtuigen ofzo...quote:Op maandag 18 april 2005 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker,.
Alleen moet er goed ingekocht worden. Maxwell (in deze vorm) is nog wel te vervangen. Trabelsi wat moeilijker. De Jong beschouw ik niet als een optie omdat nu wel gebleken is dat ie op het middenveld veel beter uit de verf komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |