Ik zou het niet kunnen idd.quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Was het ook !
Toch knap dat ik als een feyenoord 'supporter' gedraagde
Ik twijfelde geen ene moment. Ik was iig niet verplicht aan de combiquote:Op zondag 17 april 2005 17:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen idd.
Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat ik had moeten doen als er kaartjes voor een feyenoord thuisvak aan me waren aangeboden.
Ik zou me niet kunnen "gedraagde" als Feyenoord supporter.quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Was het ook !
Toch knap dat ik als een feyenoord 'supporter' gedraagde
Er zaten echt lelijke kakkerlakken tussen zegquote:Op zondag 17 april 2005 17:53 schreef HeatWave het volgende:
nee, ik denk ook niet dat ik dat zou doen. Ik kan me gewoon niet inhouden als we scoren, en dat overleef je volgens mij echt niet tussen die fijne, warme, vriendelijke, gezellig r'dammerts.
Was jij ook in het Feyenoort vak?quote:Op zondag 17 april 2005 17:55 schreef superjoden het volgende:
Wat een middag zegVlak voor tijd de winnende maken in rotterdam
![]()
Uiteraard, die voelen elkaar aan.quote:Op zondag 17 april 2005 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat moment waar hij op de bal stapte![]()
Trabelsi - Pienaar werkt natuurlijk ook zo goed omdat Pienaar vaak naar binnen trekt.
Ja, daar is geen houden aan natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Mij lukte het echt niet, ik schreeuwde het uit na de 2-3
Nee helaas niet, ben nog wel even bij Nieuwerkerk wezen kijken maar het was aardig afgezet en er viel niet zoveel te zienquote:
Ik zag het al helemaal fout gaan, hij ging alleen op de keeper af en het was boukhari dat moet fout gaan... En ja hoor.. hij schiet hem zoooo zwak in het is dat babos niet kon keepenquote:
Nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2005 18:00 schreef superjoden het volgende:
[..]
Nee helaas niet, ben nog wel even bij Nieuwerkerk wezen kijken maar het was aardig afgezet en er viel niet zoveel te zien
Cool!quote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef Nashje het volgende:
2e plek ja. Wel een wedstrijd meer maar Utrecht uit wordt geen makkie voor AZ.
Die vervloek ik nog steeds hoor. Schandalig hoe hij die bal afmaakte en laatstaan die vrije trap. Ajax-onwaardig die kerel.quote:Op zondag 17 april 2005 17:59 schreef The_Hives het volgende:
wat een slot
bijna had ik boukhari vervloekt![]()
Haha dat vond je zeker niet in de Uitwedstrijd tegen Nac toen ie 2 doelpunten maakten en zo de wedstrijd besliste?quote:Op zondag 17 april 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die vervloek ik nog steeds hoor. Schandalig hoe hij die bal afmaakte en laatstaan die vrije trap. Ajax-onwaardig die kerel.
Hij heeft ook eens een keer een uitschieter... De andere 99% die hij speelt is gewoon slecht.quote:Op zondag 17 april 2005 18:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Haha dat vond je zeker niet in de Uitwedstrijd tegen Nac toen ie 2 doelpunten maakten en zo de wedstrijd besliste?
Over het algeheel genomen is het echt een waardeloze speler. Elke speler heeft wel eens een moment.quote:Op zondag 17 april 2005 18:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Haha dat vond je zeker niet in de Uitwedstrijd tegen Nac toen ie 2 doelpunten maakten en zo de wedstrijd besliste?
* AMD64 100% eens is!quote:Op zondag 17 april 2005 18:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft ook eens een keer een uitschieter... De andere 99% die hij speelt is gewoon slecht.
idd, al heb ik toch net ff meer lol gehad aan die van Maduroquote:Op zondag 17 april 2005 18:36 schreef AMD64 het volgende:
Doelpunt van Grygera was er 1 om in te lijsten
Die verdedigers bleven gewoon staan zonder iets te doen. Toen schoof maduro in en schiet hem even binne !!quote:Op zondag 17 april 2005 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, al heb ik toch net ff meer lol gehad aan die van Maduro.
ben benieuwdquote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Cool!
Om 19:00 en 22:45 lekker op de bank zitten en voetbal kijken!!
Het verschil tussen "Ah, we hebben in elk geval niet verloren, mooie goal"quote:Op zondag 17 april 2005 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, al heb ik toch net ff meer lol gehad aan die van Maduro.
Mijn vriendin keek me aan en zei; Jezus retard! Het is maar voetbal hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 18:50 schreef twi het volgende:
En zo hoort het ookquote:Op zondag 17 april 2005 19:01 schreef The_Hives het volgende:
ik zat in een cafe waar ook feyenoord supporters zaten
en nee, we hebben niet gevochten
preciesquote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo hoort het ook.
Pesten over en weer, prima, vechten is voor extremisten..
Was net ook op SSquote:Op zondag 17 april 2005 19:40 schreef jimjim1983 het volgende:
dat huilende jochie met z'n pa die je na afloop op canal+ zag was erg leuk om te zien![]()
Ja, was LoekB toch nog FF in beeldquote:Op zondag 17 april 2005 19:40 schreef jimjim1983 het volgende:
dat huilende jochie met z'n pa die je na afloop op canal+ zag was erg leuk om te zien![]()
Dan was het Cart_Manquote:Op zondag 17 april 2005 19:50 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
Psssst, dat kan niet, die is nog nooit in De Kuip geweest![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef superjoden het volgende:
http://home.wanadoo.nl/fs(...)enwelinrotterdam.mp3![]()
Lobont is zo fucking onzeker en nerveus in dat doel... laat maar zitten.quote:
Heel wat liever Lobont dan Vonk....quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lobont is zo fucking onzeker en nerveus in dat doel... laat maar zitten.
niemand?quote:Op zondag 17 april 2005 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft er iemand plaatjes van huilende fans? Ik wil een nieuwe MSN avatar
Vonk zat te klooien met elke terugspeelbal en bij beide doelpunten deed hij niks. Elke keeper weet dat als je stil staat dat je verslagen bent, Kalou komt eraan en wat doet hij. Hij staat stil.... En bij de goal van Kuyt leek het alsof hij afbrak bij z'n enkels zo zielig zag het eruitquote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef HeatWave het volgende:
Zo erg was Vonk niet, op die goal van Kuyt na, toch?
Lobont is idd een duikelaar die totaal geen rust brengt, en Steek moet nog ff iets meer leren om de nummer 1 te kunnen zijn....
Laat Vonkje maar lekker staan.
Bij de eerste goal had hij inderdaad eerder uit moeten komen en meer lef moeten tonen om Kalou te stoppen. Bij de tweede goal deed hij het wel gewoon goed. Die bal van Kuijt was zeer zuiver gemikt, je kan als keeper daar gewoon niet op anticiperen, want je weet nooit wat een spits als Kuijt gaat doen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vonk zat te klooien met elke terugspeelbal en bij beide doelpunten deed hij niks. Elke keeper weet dat als je stil staat dat je verslagen bent, Kalou komt eraan en wat doet hij. Hij staat stil.... En bij de goal van Kuyt leek het alsof hij afbrak bij z'n enkels zo zielig zag het eruit
Dan ren je nog door als een stormram. Als je staat kan Kalou de hoek uitzoeken en dat deed hij dan ook goed.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef HeatWave het volgende:
tja, als een spits van het kaliber Kalou recht op de keeper afkomt weet je dat ie erin gaat, het was meer de schuld van de laaste man.
Bij de goal van Kuyt ben ik het idd met je eens....
Ben jij geen Graafschap-supporter?quote:Op zondag 17 april 2005 21:31 schreef manny het volgende:
ik ben best blij !
Ik snap het ook niet. Ok, hij heeft een mindere wedstrijd. Maxwell heeft een minder seizoen. Over Raffie zwijg ik liever.quote:Op zondag 17 april 2005 21:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
Waarom meteen al roepen om Lobont op doel?
Oke, Vonk maakt geen sterke indruk vandaag, maar nog niet zo lang geleden was zon beetje iedereen het erover eens dat ie het prima deed, niet waar?
quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb wel genoten. Vooral van dat "koppen".
Pienaar en Babel stapte inderdaad beide opzijquote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je zag Babel nog echt zo kijken van zal ik er naartoe gaan, en toen hield ie toch maar in en toen pats
Die vriendin heb je dus ieder geval van na afgelopen EK-zomerquote:Op zondag 17 april 2005 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek me aan en zei; Jezus retard! Het is maar voetbal hoor.
Na wat vermanende woorden begreep ze de ernst
Dan leef je volgens mij ergens andersquote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja precies, zo slecht was Vonk zeker niet, en over het falen van Maxwell hoor je ook niemand. Ik zal Maxwell echt niet missen volgend seizoen. Vd vaart wel, maar meer om de potentie een hele grote speler te worden die hij heeft dan om zijn prestaties dit seizoen.
Ik heb het over vandaagquote:Op zondag 17 april 2005 21:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan leef je volgens mij ergens andersVolgens mij zegt bijna iedereen al een mooie tijd dat Maxwell drama speelt...
Maxwell is inderdaad aan het aanklooien.. Maar VDV laat al een paar seizoenen niks zien, laat hem maar lekker weggaan. Zal hem niet missen, zeker niet met het middenveld wat er nu staat.quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja precies, zo slecht was Vonk zeker niet, en over het falen van Maxwell hoor je ook niemand. Ik zal Maxwell echt niet missen volgend seizoen. Vd vaart wel, maar meer om de potentie een hele grote speler te worden die hij heeft dan om zijn prestaties dit seizoen.
Precies. En draai die lampen een poot uit.quote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
Maxwell is inderdaad aan het aanklooien.. Maar VDV laat al een paar seizoenen niks zien, laat hem maar lekker weggaan. Zal hem niet missen, zeker niet met het middenveld wat er nu staat.
Boer zoekt hoer.quote:
Barcelona wil hem niet hebben. En Ajax heeft niet veel te willen, want als Ajax hem in de zomer niet verkoopt, dan loopt VDV gratis de Arena uit.quote:Op zondag 17 april 2005 22:00 schreef Radegast het volgende:
Als VDV dan echt weg moet, stuur hem dan maar naar Frenk en Henk.
Liever gratis de Arena uit dan naar die kut lampen. Maar dat gevoel moet je wel kennen met van Bommel toch?quote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barcelona wil hem niet hebben. En Ajax heeft niet veel te willen, want als Ajax hem in de zomer niet verkoopt, dan loopt VDV gratis de Arena uit.
Moreno waarschijnlijk niet.quote:
Ben jij zijn zaakwaarnemer?quote:Op zondag 17 april 2005 22:34 schreef twi het volgende:
PSV heeft zich nog niet gemeld voor VDV.
Die is welkomquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef StarGazer het volgende:
Volgens Hugo Borst gaat Kenneth Perez naar Ajax.
kutheldquote:
Een maar van mij laatstquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef StarGazer het volgende:
Volgens Hugo Borst gaat Kenneth Perez naar Ajax.
FC Utrecht maken ze wel in , Utrecht wint nix meer laatste tijdquote:Op zondag 17 april 2005 16:32 schreef Shreyas het volgende:
Na dit weekend is de kans om 2e te worden weer een stuk groter. Ajax heeft nog een lastige uit-wedstrijd tegen Vitesse, de rest is wel te doen. AZ heeft 3 lastige uitwedstrijden, tegen FC Utrecht, RKC en FC Twente. Daarin zullen ze echt wel een keer punten laten liggen. Dus er is nog goede hoop om tweede te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |