Nog maar 5 minuten daarquote:Op zondag 17 april 2005 16:13 schreef HeatWave het volgende:
De kans is iig weer aanwezig nu!
hopen dat het 1-1 blijft bij AZ, al zal dat wel niet...
Daar moet je ongelooflijk goed voor zijnquote:Op zondag 17 april 2005 16:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jeweet wat er in 5 minuten kan gebeuren he?
Die moeten inhalen tegen Utrecht en hebben een zwaar programma met Sporting.quote:Op zondag 17 april 2005 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog steeds meer verliespunten dan AZ echter.
De Amstelcup winnen jullie alleen wanneer Feyenoord lucky weet te winnen van PSV.quote:Op zondag 17 april 2005 16:30 schreef kreischer2000 het volgende:
Een kloteseizoen draaien en dan nog 2e gaan worden en de amstelcup winnen...
Sporting.quote:Op zondag 17 april 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
Die moeten inhalen tegen Utrecht en hebben een zwaar programma met Newcastle.
Alleen is ons programma (op papier) makkelijker, en AZ moet nog minstens 2 zware UEFA wedstijden spelen...quote:Op zondag 17 april 2005 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog steeds meer verliespunten dan AZ echter.
0-1 uit tegen Willem 2 is ook niet fantastisch.quote:Op zondag 17 april 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
De Amstelcup winnen jullie alleen wanneer Feyenoord lucky weet te winnen van PSV.
Mwah, ik denk dat psv de AC wel gelooft en niet met de sterkste spelers zal starten, en wacht nog een CL partijtje of 2.quote:Op zondag 17 april 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Amstelcup winnen jullie alleen wanneer Feyenoord lucky weet te winnen van PSV.
AC Milan wint bijna elke week met 1-0 of 0-1; Wat is je punt ?quote:Op zondag 17 april 2005 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
0-1 uit tegen Willem 2 is ook niet fantastisch.
Dat denk ik dus ook en of dat genoeg is tegen die bende van Gullit....quote:Op zondag 17 april 2005 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat psv de AC wel gelooft en niet met de sterkste spelers zal starten, en wacht nog een CL partijtje of 2.
We zullen zienquote:Op zondag 17 april 2005 16:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en of dat genoeg is tegen die bende van Gullit....
Zo ja, dan zal PSV er nog een keer aan moeten tegen Ajax.
Dat PSV net zo goed in de kuip kan verliezen.quote:Op zondag 17 april 2005 16:33 schreef cultheld het volgende:
AC Milan wint bijna elke week met 1-0 of 0-1; Wat is je punt ?
Wat heeft die wedstrijd te maken met het halen van de CL en het winnen van de AC door Ajax?quote:Op zondag 17 april 2005 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
0-1 uit tegen Willem 2 is ook niet fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |