quote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]Niet dus. Stond als nr.12 in het F'noord-foldertje bij de wedstrijd van vandaag.
![]()
Kom op, Perez is een aardige voetballer, maar daar moeten we als Ajacieden nou niet echt om gaan springen hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zo'n voetballer heeft ajax juist nodig!
Op de camera van de fotograaf...quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
Staan die plaatjes van ajaxfotoside ergens nog op groot formaat?
quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Omdat ie zo leuk is, ons Loekie:
[afbeelding]
Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
Staan die plaatjes van ajaxfotoside ergens nog op groot formaat?
De kwaliteit is dusdanig dat ik niet verwacht dat het met een phonecam is gedaan...quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
als ze met een phonecam zijn gemaakt, niet
[..]
Wat denk je zelf?
Vind 't wel meevallen. Er straalt totaal niets van af. Niet eens originaliteit, zoals het huidige shirt dat wel doet (ook al ben ik daar nu ook wel op uitgekeken). Nu hopen dat dat zwarte cupshirt gedumpt wordt. Niet dat ik 't een lelijk shirt vond, ik vind 'm prachtig. Maar ik kan 't niet over m'n hart dragen dat Bayern in dezelfde shirts speeltquote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer mooi, 10 keer beter dan de huidige...
Per wanneer verkrijgbaar?
Ik ben nog superscherp inderdaad.quote:
Zoietsquote:Op maandag 18 april 2005 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De kwaliteit is dusdanig dat ik niet verwacht dat het met een phonecam is gedaan...
Je wilt jezelf nog even herkennen?
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]Niet dus. Stond als nr.12 in het F'noord-foldertje bij de wedstrijd van vandaag.
![]()
Ik ga hem kopenquote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens afa wel...
Doet me denken aan het shirt van eind jaren '90, zeg maar het Laudrup tijdperk...
Vaduz is gewoon kei-goedquote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nog superscherp inderdaad.Ik vind dat de rode baan op het thuisshirt wel wat smaller mag eigenlijk.
Da's al tijden niet meer zoquote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef twi het volgende:
En ik vind dat de rode baan wel door mag lopen over de schouders heen. 't Lijkt op deze manier net een keukenschort.
/edit: Wel een erg fraai keukenschort, natuurlijk
Wist je niet dat shirtjes wisselen na afloop van de wedstrijd ook een nieuwe trend is tussen de supporters?quote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Lekker suggestieve berichten weer in de media zoals verwacht.. Alleen de grote relfoto op de voorpagina van de telegraaf al met als onderschrift iets van 'Ajax supporters slaags met ME' terwijl ze op dat plaatje toch echt fnoord shirts aan hebben
quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Omdat ie zo leuk is, ons Loekie:
[afbeelding]
Echt weer iets voor de telegraaf..quote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Lekker suggestieve berichten weer in de media zoals verwacht.. Alleen de grote relfoto op de voorpagina van de telegraaf al met als onderschrift iets van 'Ajax supporters slaags met ME' terwijl ze op dat plaatje toch echt fnoord shirts aan hebben
Als kraaienest?quote:Op maandag 18 april 2005 11:26 schreef JaWi het volgende:
Dat shirt is niet mooi. Ze kunnen hem bovendien in mei weer aan gaan passen
.
Die gele shirts zijn überlelijk inderdaad, maar om die gele shirts nu als maatstaf te nemen..... Ik vind deze ook lelijk, weliswaar minder lelijk dan die gele, maar toch lelijk. Als je Erica Terpstra vergelijkt met Viola Holt is ze ook niet ineens knap.quote:Op maandag 18 april 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alles beter dan die ranzig gele pisshirts van dit seizoen..
Advocaat is nu officieel weg. Zitten wij dadelijk met die belgquote:Gladbach steeds verder in gevaar; transfer Sonck op losse schroeven?
In Duitsland komt Borussia Monchengladbach steeds verder in de problemen. De Duitse club van Advocaat staat nu vierde van onderen, terwijl de laatste drie direct degraderen. De voorsprong op Bochum bedraagt een verliespunt, op Hansa Rostock vier. Advocaat bood inmiddels zijn ontslag aan, maar dat werd niet geaccepteerd. Indien Borussia Monchengladbach zou degraderen zou de verkoop van Sonck alsnog geen doorgang vinden.
Lijkt mij ook, die domme belg wil ik voor geen goud terug bij Ajax.quote:Op maandag 18 april 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonck kan en wil niet meer terug naar Ajax. Als hij echt terug moet naar Ajax dan denk ik dat in onderling overleg zijn contract wordt ontbonden. Da's de beste oplossing voor beide partijen.
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef devv05 het volgende:
Misschien moet Blind maar eens Kluivert polsen. Bij Ajax speelt hij tenminste wel iedere week en kan hij misschien weer in Oranje komen.quote:Op maandag 18 april 2005 14:46 schreef JaWi het volgende:
'Terugkeer Bergkamp naar Ajax uitgesloten'
Volgens Sportdreams heeft zaakwaarnemer Rob Jansen laten weten dat een terugkeer van Dennis Bergkamp naar Ajax is uitgesloten. Bergkamp had dat eerder al vaker aangegeven, maar afgelopen weekend werd bekend dat Danny Blind Bergkamp zou hebben gepolst..
Inderdaad, ik zie terugkeer van Kluivert niet echt zitten.quote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou je Kluivert halen als je Babel hebt?
Een voorhoede met Babel en kluivert is ook wel leuk hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie terugkeer van Kluivert niet echt zitten.
Kappa is te strakquote:Op maandag 18 april 2005 15:18 schreef Nashje het volgende:
Umbro is ook niet echt iets waar je u tegen zegt. Kappa is wel goed, maarja dat dragen die kakkerlakken ook al
quote:
haha, of le coq sportive, danwel Transita..quote:Op maandag 18 april 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Rucanor wel wat voor Ajax.
Ajax moet zichzelf niet langer belachelijk maken door onhaalbare spelers te polsen over hun terugkeer.quote:Op maandag 18 april 2005 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet Blind maar eens Kluivert polsen. Bij Ajax speelt hij tenminste wel iedere week en kan hij misschien weer in Oranje komen.
ikke.quote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef Elgigante het volgende:
Wie schrijft de redelijke reeks toe aan Blind eigenlijk?
De streep mag ook wel wat smaller, dat er wat wit overblijft, zeg maar...quote:Op maandag 18 april 2005 15:19 schreef JaWi het volgende:
Adidas, mits oude logo en doorgetrokken streep.
Nike weet het te presteren z'n shirts iedere keer weer lelijker te maken. Liever Rucanor danquote:Op maandag 18 april 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Dan liever één van Nike
Mooi toc, ik vond namelijk dat hij wel erg snel afgeserveerd werd, zelfs nog voor zijn eerste wedstrijd, een typisch ajax-trekje wat ze al behoorlijk wat schade heeft opgeleverd.quote:
Absoluut. En hoe hij het brengt klinkt het ook allemaal prima. Ik heb er een goed gevoel over. En deze 11 mogen ook blijven staan ja. Jammer voor VDV maar het middenveld is nu gewoon goed in balans.quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
Never change a winning team he...quote:Op maandag 18 april 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Absoluut. En hoe hij het brengt klinkt het ook allemaal prima. Ik heb er een goed gevoel over. En deze 11 mogen ook blijven staan ja. Jammer voor VDV maar het middenveld is nu gewoon goed in balans.
Zeker,quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
De doelpunten staan in het feyenoord- Ajax topicquote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef gras het volgende:
Het is al maandagavond en nog heb ik geen minuut van de wedstrijd gezien.![]()
![]()
![]()
Er staat toch echt een linkje met de goals.quote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef gras het volgende:
Het is al maandagavond en nog heb ik geen minuut van de wedstrijd gezien.![]()
![]()
![]()
Trabelsi is amper te vervangen... Misschien kan Blind m nog overtuigen ofzo...quote:Op maandag 18 april 2005 18:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeker,.
Alleen moet er goed ingekocht worden. Maxwell (in deze vorm) is nog wel te vervangen. Trabelsi wat moeilijker. De Jong beschouw ik niet als een optie omdat nu wel gebleken is dat ie op het middenveld veel beter uit de verf komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |