Ik zou dat niet te snel zeggen hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
FC Utrecht maken ze wel in , Utrecht wint nix meer laatste tijd![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef StarGazer het volgende:
Volgens Hugo Borst gaat Kenneth Perez naar Ajax.
is toch zoquote:Op zondag 17 april 2005 23:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te snel zeggen hoor
Paul!!!
quote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]Niet dus. Stond als nr.12 in het F'noord-foldertje bij de wedstrijd van vandaag.
![]()
Kom op, Perez is een aardige voetballer, maar daar moeten we als Ajacieden nou niet echt om gaan springen hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zo'n voetballer heeft ajax juist nodig!
Op de camera van de fotograaf...quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
Staan die plaatjes van ajaxfotoside ergens nog op groot formaat?
quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
Omdat ie zo leuk is, ons Loekie:
[afbeelding]
Volgens mij niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Erasmusch het volgende:
Staan die plaatjes van ajaxfotoside ergens nog op groot formaat?
De kwaliteit is dusdanig dat ik niet verwacht dat het met een phonecam is gedaan...quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
als ze met een phonecam zijn gemaakt, niet
[..]
Wat denk je zelf?
Vind 't wel meevallen. Er straalt totaal niets van af. Niet eens originaliteit, zoals het huidige shirt dat wel doet (ook al ben ik daar nu ook wel op uitgekeken). Nu hopen dat dat zwarte cupshirt gedumpt wordt. Niet dat ik 't een lelijk shirt vond, ik vind 'm prachtig. Maar ik kan 't niet over m'n hart dragen dat Bayern in dezelfde shirts speeltquote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer mooi, 10 keer beter dan de huidige...
Per wanneer verkrijgbaar?
Ik ben nog superscherp inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |