Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 17 april 2005 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ook al spelen Ajax en psv tegen elkaar voor de AC, dan denk ik dat Ajax iig fanatieker zal zijn. Psv heeft dan wel de betere ploeg, maar dan is alles toch nog wel open.
Even zien.. je vergelijkt PSV - Milan met Ajax - PSV.....quote:Op zondag 17 april 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.PSV kan tegen AC Milan stunten en dat is vergelijkbaar met een stunt van Ajax tegen PSV. De bal is rond en alles is mogelijk; Hopelijk zal de Amstel Cup-finale dit jaar PSV - Ajax heten.
Gast....quote:Op zondag 17 april 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.PSV kan tegen AC Milan stunten en dat is vergelijkbaar met een stunt van Ajax tegen PSV. De bal is rond en alles is mogelijk; Hopelijk zal de Amstel Cup-finale dit jaar PSV - Ajax heten.
't Lukt het hem toch weer.quote:
Ow.. ik kijk nu naar het vogelkijkhutjequote:Op zondag 17 april 2005 17:04 schreef 2Drix het volgende:
Nu op tv rijmond.....die shit met de treinen
Een mantelduif heeft een antrasietgrijze rug... Leuk die regionale TV ik ga vaker kijkenquote:Op zondag 17 april 2005 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow.. ik kijk nu naar het vogelkijkhutje.
Was al voorbij gekomen jaquote:Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
was dit al voorbij gekomen?
quote:Op zondag 17 april 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een mantelduif heeft een antrasietgrijze rug... Leuk die regionale TV ik ga vaker kijken
De gehele rechterkant was ook weer top hoorde ik uit verschillende hoeken.quote:Op zondag 17 april 2005 17:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vond Babel trouwens best slecht vandaag.
Grygera man of the match, speelde erg sterk en scoorde ook nog die goal
Rechts is sowieso de sterkste kantquote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gehele rechterkant was ook weer top hoorde ik uit verschillende hoeken.
Zonder Rosales op het moment wel ja.quote:
echt top was het niet, maar ze waren wel goed jaquote:Op zondag 17 april 2005 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gehele rechterkant was ook weer top hoorde ik uit verschillende hoeken.
Die is tegen Utrecht, en wanneer is dat? Deze week ?quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nou ja Az moet nog een wedstrijd inhalen... eerst zien wat ze daarin gaan doen
woensdag volgens mijnquote:Op zondag 17 april 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is tegen Utrecht, en wanneer is dat? Deze week ?
Ach, hij presteerde zoals het team dat deed; niet.quote:
...en mijn humeur wordt maar beter en beterquote:Op zondag 17 april 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
was dit al voorbij gekomen?
Blind polst Bergkamp
Volgens Radio 1 is Dennis Bergkamp door Danny Blind gepolst of hij interesse heeft in een terugkeer bij Ajax. De routinier krijgt bij Arsenal vermoedelijk geen nieuw contract, en Blind zou zijn oud-teamgenoot graag nog een seizoen bij Ajax hebben. Bergkamp heeft ooit aangegeven bij Arsenal zijn voetballoopbaan af te willen sluiten, het is dus de vraag of Bergkamp interesse zal hebben in een jaartje Ajax.
Hoest met pienaar? Hij ging geblesseerd van het veld af zo te zien.quote:Op zondag 17 april 2005 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, hij presteerde zoals het team dat deed; niet.
Toen het wel liep was hij een van de beste. Ik heb er nog wel vertouwen in. Alleen moet je een Pienaar in deze vorm no-way op de bank zetten.
Geen idee.quote:Op zondag 17 april 2005 17:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hoest met pienaar? Hij ging geblesseerd van het veld af zo te zien.
dat moment waar hij op de bal staptequote:Op zondag 17 april 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Maxwell moet eens een goede linksbuiten voor zich krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |