Ik zou het liefst de moeder neuken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
De centrale vraag van Gilmore Girls blijft toch: wie zou je het liefste neuken: moeder of dochter.
Tenminste, dat is wat het voor mannen dragelijk maakt als ze hier met hun vriendin naar moeten kijken.
Hoezo "ik wil het weer terug op TV"?quote:
De nieuwe serie heb ik het dan overquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:10 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Hoezo "ik wil het weer terug op TV"?
Ik heb het gisteravond nog op TV gezien.
Die zwarte kast in m'n woonkamer, met een vierkant glas voorin, da's toch een TV?
Wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 05:11 schreef Hilzillah het volgende:
Het is hier ook helemaal niet populair
ik als vrouw zijnde sla die moeder Lauren Graham dus echt niet uit mijn bed....quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
De centrale vraag van Gilmore Girls blijft toch: wie zou je het liefste neuken: moeder of dochter.
Tenminste, dat is wat het voor mannen dragelijk maakt als ze hier met hun vriendin naar moeten kijken.
Bedoelde dat het in amerika niet echt populair is... Ik hoor er hier NOOIT iemand over... (uitleg: Ik ben nu In texas)quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:42 schreef rena het volgende:
[..]
Wel hoor![]()
Gilmore Girls![]()
Ik ken genoeg mensen die er wel eens naar kijken.
eindelijk.... ook al zit ik niet in de US, ik wacht al zo lang...quote:Op zondag 17 april 2005 12:47 schreef Fannetje het volgende:
Aanstaande dinsdag weer een nieuwe aflevering van GG in de US!Na 5 (?) weken herhalingen kijken heb ik daar wel weer behoefte aan
![]()
Nou, ik zit niet in de US, maar ik volg wel de US afleveringenquote:Op zondag 17 april 2005 16:52 schreef Hilzillah het volgende:
Frannetje dus ook in de US! Ik verheug me er echt op![]()
![]()
![]()
Het einde van de laatste aflevering was ZO COOL
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bedoelde dat het in amerika niet echt populair is... Ik hoor er hier NOOIT iemand over... (uitleg: Ik ben nu In texas)
HOE DOE JE DAT DAT WIL IK OOK!!quote:Op zondag 17 april 2005 18:37 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet in de US, maar ik volg wel de US afleveringen
Wat was er zo bijzonder aan het einde van de laatste aflevering? Het is me niet echt bijgebleven geloof ik... hoog tijd voor 5.18 dus
Het probleem is dat het niet te volgen IS... ze zenden een tijdje nieuwe afleveringen uit, en dan ineens gaan ze weer over op oude afleveringenquote:Op zondag 17 april 2005 19:20 schreef rena het volgende:
Dat wist ik dus niet![]()
Maar in Amerika heb je geloof ik inderdaad een overdosis tv-series, als je zoveel keus hebt dan is er toch niks meer aan? En je kunt iets niet echt gaan volgen, anders kom je nooit je huis meer uit lijkt me![]()
Dat was niet de laatste hoorquote:Op maandag 18 april 2005 03:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
HOE DOE JE DAT DAT WIL IK OOK!!
Lorelei kwam er achter dat Emily achter de "spontane" opkomst van chris zat.. en heeft haar min of meer verteld dat ze haar niet meer wilde zien
Nou, ze zitten er iig nog niet aan te komen.. iemand die ik van een ander forum ken had geïnformeerd bij de distributeur en die wist nog van niks.quote:Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef melismay het volgende:
Ik wacht ook op de dvd's, maar volgens mij vergeten ze Nederland
ECHT WAAR! dus de afleveringen die ik hier gekeken heb zijn zus nog ouder!!quote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat was niet de laatste hoorDe laatste had als eindscene iets met Kirk... net nog even teruggkeken.
En hoe ik dat doe? Downloaden dus![]()
berichtje gestuurd via je cu2 adres.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:26 schreef Hilzillah het volgende:
Psssst... merry77, waar heb je ze vandaan?
Lorelai.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
Rory zou Jess bijles geven. Na een tijdje wilde hij ijs gaan halen, zijn ze wezen doen met de auto. Toen reden ze nog een beetje rond en kregen ze een ongeluk. Rory had d'r arm gebroken. Iedereen geeft Jess de schuld.quote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef Realzm het volgende:
Kan iemand me vertellen wat afgelopen vrijdag is gebeurd m.b.t. jess en rory. Ik kwam er vandaag alleen achter dat ze een ongeluk hadden gehad en dat iedereen boos was op jess enzo :/
Verder vind ik het gewoon een superserie. Keileuke humor erin, leuk verhaal en zeer leuke actrices
Bittorrent sites misschien?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef tonks het volgende:
Ja vraag er meteen bij waar je die dingen kan downloaden
Ja...........quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:49 schreef tonks het volgende:
Leuke serie,
Iemand nog wat spoilers uit het nieuwe seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5.18 bedoel je? Want ik vond 'm eigenlijk teleurstellend, na 6 weken wachten had ik wel wat meer verwacht!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:10 schreef haagse_elfje het volgende:
de nieuwe aflv is cool!
Niet in Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor spoilers ga ik altijd naar fanforum ...maar ik zal maar geen link plaatsen, linken van andere fora mag denk ik nietIch erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
de eerste 20 minuten waren idd ontzettend boring..quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
5.18 bedoel je? Want ik vond 'm eigenlijk teleurstellend, na 6 weken wachten had ik wel wat meer verwacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
dit is wel een goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maargoed, wanneer gaat het weer verder op net5? ik hoop niet dat het september is, wachten is zoooooo 1998
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat er niet veel mensen zullen zijn geweest die deze referentie compleet begrepen hebben. Simpelweg omdat de band Rilo Kiley hier niet zo bekend is.
En zo zitten er tig van dat soort referenties in. Oftewel, de serie doet een beroep op je algemene kennis enzo. En dat maakt het tot een intelligente show. In tegenstelling tot de bekende soaps.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:02 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind die dialogen juist heel erg grappig woordspelinkjes en zo. Jammer dat het meeste niet goed vertaald wordtIn a world without fences, who needs Windows and Gates!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:54 schreef kwakveense het volgende:
hmz, volgens mij is mijn dvd speler niet regio vrij...en de japanse editie betsellen vind ik wat "eng" stel dat ik vage illegale shit krijg ofzo....heb geen zin in gedoe...
vandaag, donderdag is afl. 3.11, "I solemnly swear" (saaie ep vond ik zelf...)quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:10 schreef QyRoZ het volgende:
Bij welke aflevering zjin ze nou (vandaag) op Net5? 3x11 ergens?
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:38 schreef Jaguarized het volgende:
Is er maar 1 exemplaar van dat shirt dan?
In nl niet, op het www welquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
521 is nog niet uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je deze tekst selecteerd kan je dat je plezier in de aflevering bederven. Wees gewaarschuwd. Ik ben niet verantwoordelijk voor als je deze spoiler leest.
Yes, nou kan ik hem vandaag gaan kijken en ff alle seizoen 5 afleveringen op een dvdtje backuppen.
[ Bericht 6% gewijzigd door merry77 op 18-05-2005 14:24:30 (edit: niet verantwoordelijkheidsclausule neergezet) ]In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Vertel het hier dan ook niet wat het einde is....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:02 schreef merry77 het volgende:
YES, I got em!!!! (aflevering 22, laatste van seizoen 5)
2 dvdtjes bedoel je?quote:Yes, nou kan ik hem vandaag gaan kijken en ff alle seizoen 5 afleveringen op een dvdtje backuppen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vertel het hier dan ook niet wat het einde is....![]()
![]()
[..]
2 dvdtjes bedoel je?![]()
![]()
3 t/m 22? Heb je 1 en 2 niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:52 schreef merry77 het volgende:
2 dvds ja (afl 3 tm22).
Ik had het einde in een spoiler gezet omdat niet iedereen hem kan vinden of dl-en en misschien niet tot eind van het jaar wil wachten. maar daarom ook met spoiler alarm.
Ik mag hier overigens geen links plaatsen anders wordt de moderator boos. maar je kan me altijd een mailtje sturen.
[..]
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:24 schreef Moja het volgende:
ik snap er geen fuck meer vandraaien ze nu alleen nog die herhalingen of zijn er ook al weer nieuwe afleveringen
![]()
na de 'zomerstop' aka: rond september.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:57 schreef Moja het volgende:
vandaarweet iemand wanneer de nieuwe afleveringen weer op tv komen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:16 schreef jmac het volgende:
Ik was even 30 seconden stil na het eind...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef plucky22 het volgende:
Ik ook...... nu 4 maanden wachten op een nieuwe aflevering van GG!!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 22 ook gezien. Vond het een beetje veel over Lane gaan, maar de laatste scenes waren natuurlijk wel top
En nu inderdaad 4 maanden wachten....In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Mwoah dat ze meer en meer verwend wordt vind ik wel meevallen, je ziet wel duidelijk dat ze "groeit" in de serie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:37 schreef Jill-RMC het volgende:
mag ik even staten dat ik Rory steeds meer een verwend nest ga vinden.
En ik blijf het geweldig vinden, steeds als je Emily En Richard weer een btje sociaal gaat vinden, flikken ze weer iets. En dat met Lane was echt te grappig voor worden en met Luke en die Fietsers. Sloeg echt helemaal nergens op maar was wel komisch.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik wacht nu overigens op Seizoen 3 op dvd... die is onderweg vanuit Amerika.. al drie weken
Das ook nog maar net hoor. Hij kwam op 3 mei uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:50 schreef merry77 het volgende:
Oh die had ik al binnen twee weken ofzo na verschijnen in huis.
Dat weet ik, ik heb seizoen 1 en 2 (en andere series) ook geïmporteerd. Maar dat maakt het niet minder vervelend..quote:Douane zal de oorzaak van de vertraging zijn. Het is ongeveer een dag of 8 tot 10 voor gewone normale airmail vanuit de US. Voor de behandeling door de douane moet je op een extra 5 a 6 dagen rekenen. Dus het is normaal...
Hij zal wel snel komen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef Hilzillah het volgende:
JAAAA! Ik heb seizoen 3 gekregen van mamma, durf het alleen niet op te laten sturen... die amerikaanse post is niet te vertrouwen!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef merry77 het volgende:
Wees gerust, dat gaat over het algemeen wel goed hoor.
Heb al tig dingen via ebay besteld en kan me niet heugen dat er iets is kwijtgeraakt.
Gaat je moder het zelf vanuit Amerika sturen?
Heb ik een keer gehad met twee dubbel dvds. Na 4 weken nog niets. Dus ik mail gestuurd. Okay zegt Amazon we sturen je nog een set. Hebben ze hem verstuurd en prompt twee dagen later ontving ik het eerste pakket. Dus nu heb ik die twee twee keer. Ik hoefde hem niet terug te sturen die tweede. Toch aardig.
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ze heeft hem daar in de winkel gekocht.
Dus zou hem evt zelf op moeten sturen...
Ik heb een 3 maanden geleden een doos met tijdschriften naar haar gestuurd. Maar die is nog steeds niet aangekomen. Nu heb ik hier een klacht lopen daaroor, maar dat kan nog een half jaar duren voordat het onderzoek is afgerond... Belachelijk als je het mij vraagt.
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:06 schreef merry77 het volgende:
Hoe heb je hem vanaf hier verstuurd?
Als economy mail?
Want ik heb begrepen dat als je hem als economy mail verstuurd het pakket in Amerika als surface mail behandeld wordt. Het pakket komt aan in de luchthaven het dichts bij Nederland en gaat vanaf daar als surface mail naar de plaats van bestemming. Dit kan inderdaad lang duren. Zelf heb ik een keer meegemaakt dat het 1 maand duurde.
Beste is om het altijd als priority airmail te sturen.
Vanuit Amerika heb je twee opties:
1) global priority mail (wat duurder, maar niet te duur, het pakket is er in zo'n 6 dagen).
2) airmail (goedkoper en kan 10 tot 14 dagen duren
Ik zou zelf kiezen voor global priority mail te gebruiken.
Je kan op www.usps.com kijken wat het kost.
En inderdaad, de ptt post navraag duurt weken. En soms weten ze het dan nog niet als de andere posterij niet meewerkt. Oftewel dan kunnen ze elkaar de schuld geven.
Ik wens je sterkte en hoop dat je pakket alsnog aankomt. Is altijd erg vervelend als post niet aankomt.
[..]
want ze praat normaal duits?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:27 schreef ChrisJX het volgende:
Wat heeft Rory een vreemde stem in het Engels
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:43 schreef Hilzillah het volgende:
LIEVE LIEVE LIEVE MERRY! dank voor deeveedee's nu ff aan de praat krijgen
Hier hetzelfde. Desperate Housewives, Everwood, GG, Alias, OC....allemaal afgelopen. Gelukkig heb ik Lost en S1&2 van One Tree Hill voor de zomer bewaard. Dat schijnt ook leuk te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Vanavond even seizoen 5 branden dan kan het van mn computer af....computer is vast blij dat alle seizoenen van series die ik volg afgelopen zijn eindelijk weer schijfruimte :>
Ik wacht op de Europese releasequote:Op vrijdag 3 juni 2005 05:29 schreef jmac het volgende:
heb vandaag de verzameling 2&3 gekocht voor 80dollar= ehh 70euro hier in Amerika. nice dealNu wachten tot ik het kan kijken. Zitten er een paar interessante extra's op dat iemand weet?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Hilzillah het volgende:
Volgensmij komt die niet
Aanpakken dat tuig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef Susie het volgende:
Wat een rotzakken!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:10 schreef Hilzillah het volgende:gewoon bestellen via amerika !
Alleen dan wel officieel (amazone ofzo) Zou weer post moete ontvangen vanuit amerika is weer niet aangekomen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef merry77 het volgende:
Lekkere post heb jij in de buurt.
Dat is niet normaal. Daar moet een grijpgrage medewerker in de US of in Nederland (ik vermoed in Nederland) tussen zitten.
Je krijgt de neiging om een verfbom te gaan sturen. Grr ik walg van poststukken die kwijt raken. Daar word ik altijd erg agressief van.
on topic: Hey, heb je nou al die afleveringen bekeken?
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:16 schreef bianca en michael het volgende:
Vanavond de laatste van het seizoen
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:16 schreef bianca en michael het volgende:
Vanavond de laatste van het seizoen
Ik herkende gisterenavond iets van tijden terug in nederland.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef QyRoZ het volgende:
S5 is in Nederland toch (nog) niet op tv geweest? Die draait nog in de USA volgens mij.
Volgens bepaalde episode guides was dit seizoen 4. Klopt ook wel als ik de beschrijving van 5x01 lees. Episode Guide seizoen 4.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik herkende gisterenavond iets van tijden terug in nederland.
Volgens mij is dit het punt waar het al eerder opgehouden is.
Dit was toch serie 3 ?
Filosoferen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:14 schreef hwgoring het volgende:
ik zou me best een nachtje kunnen vermaken met dat meisje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een groot verhaal kort te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor dat seizoen 6 komt en het gewoon weer verder gaat waar het is gestopt. Jammer genoeg is er op dit moment nog geen overeenkomst over het contract van Scott Patterson (Luke) in het 7e seizoen. (Die Lauren Graham and Alexis Bledel wel hebben).Damn, I'm addicted :(
De season premiere is op 20 septemberquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:49 schreef J8r het volgende:Ik hoor dat seizoen 6 komt en het gewoon weer verder gaat waar het is gestopt.
Doe je dat via Amazon?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef merry77 het volgende:
En ja hoor. Terwijl Warner brothers in Europa nog zelfs het eerste seizoen op dvd moet aankondigen komt in Amerika het 4e seizoen al op dvd!
Ik heb hem alweer ge-pre-ordered.
DVD Release Date: September 27, 2005
DVD Features:
Available subtitles: English, Spanish, French
Available Audio Tracks: English, Spanish, French
22 episodes on six discs
Unaired scenes
Who Wants to Get Together: A montage of Season Four's best "hook-up" scenes
Gilmore Goodies & Gossip: Fun factoids appear on screen during the Girls in Bikinis, Boys Doin' the Twist episode
Stars Hollow interactive trivia game
Number of discs: 6
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe je dat via Amazon?
Kun je misschien even kort vertellen hoe je het doet?
Dankjewel voor de uitlegquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:27 schreef merry77 het volgende:
Ja gewoon via Amazon. Je moet er wel een credit kaart voor hebben.
Dat is via Amazon safe. Een keer opgegeven slaan zij de kaartgegevens versleuteld op op hun servers.
Wanneer de dvd uitkomt wordt hij verstuurd (vaak al net een dag eerder dan uitgifte). Hij komt dan na twee tot drie weken hier aan (1 week dankzij onze lieve douane).
Ik bestel al drie jaar ofzo een hoop dvds bij Amazon. Gaat snel, makkelijk en je hebt veel meer titels dan hier om uit te kiezen. En je hoeft niet af te wachten of een bepaalde dvd hier nog uberhaupt gaat uitkomen (zoals bij de gilmore girls)
[..]
Paps en of mams lief aan kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dankjewel voor de uitleg.
Ik heb geen creditcard.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:52 schreef Hilzillah het volgende:
WAAT! Tering wat een prijs!
Het lijkt er dus op dat er een Europese release zit aan te komen.quote:Amazon-Preis: EUR 26,99 Kostenlose Lieferung. Siehe Details.
Noch nicht veröffentlicht. Voraussichtlicher Erscheinungstermin: 18. November 2005.
Sie können den Titel jedoch bereits vorbestellen und wir verschicken ihn, sobald er verfügbar ist.
Bron
Laten we het hopen, wat ik vind dat bestellen altijd beetje engquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:54 schreef NvanMJ het volgende:
Van de Duitse Amazon site:
[..]
Het lijkt er dus op dat er een Europese release zit aan te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:21 schreef Dr_Evil het volgende:
Ep 6x01Nog eens 6x01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:55 schreef slindenau het volgende:
Dat is dan weer jammer...Nederlandse vertaling okè, maar de titel verneuken.
Bij Super de Boer, maar ik heb ze bij C1000 ook gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef jmac het volgende:
Nederlandse vertaling ervan? Welke supermarkt heb je die gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode 6.03: The UnGraduate
Airdate: September 27, 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season premiere is dus 13 september ipv 20. En we kunnen uit de spoilers opmaken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!![]()
thanks voor de info. Dat betekent wachten tot 13 sep en dan het internet in de gaten houden.
Kewl.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Schopje.. want a.s. dinsdag begint het weer!En nee, geen herhalingen, gewoon nieuwe (als je tenminste gewoon de NL-uitzendingen volgt).
Zat vanmiddag de Veronica gids eens door te lezen en ontdekte dus dat het 9 augustus weer begint. Om 21u30 deze keer, dus iets later dan we gewend zijn.
Ik heb er zin in!
![]()
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!![]()
Gilmore GirlsEindelijk! Heb het gemist! Ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat met Rory en Dean
en nee ik hoef het nog niet te weten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
ik baal, want bij de eerste ep
zit ik in duitsland op vakantie maargoed mijn vriendje neemt het op
de lieve schat![]()
Whoaaah![]()
Vergeet mijn überenthousiaste reactie maar, want de laatste 5 afleveringen worden nog herhaald, dus over 5 weken pas een nieuwe aflevering..![]()
Gaan ze dan door waar de herhalingen van voor de zomerstop gestopt zijn?"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Op de site van Net5 staat dat het elke werkdag is vanaf 18:35, iemand enig idee welke afleveringen dat zullen zijn?
Vanaf 6 september beginnen weer de nieuwe afleveringen, waar ze de laatste keer geëindigd zijn toen ze het ook iedere dag uitzendden..... en natuurlijk heb ik weer een training die duurt tot 22:30...heb ik weer
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Denk het wel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Gaan ze dan door waar de herhalingen van voor de zomerstop gestopt zijn?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Op de site van Net5 staat dat het om 21.30 begint?And you know I might
Ja, en dat is volgens mij ep. 4.22, Raincoats en Recipes. Dat betekent dat er maar 3 afleveringen herhaald worden, want we hebben er hier pas twee van seizoen 5 gezien!![]()
Welke supermarkt preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:15 schreef melismay het volgende:
Er zijn nu ook van die pocket boekjes uitgegeven van de Gilmore Girls..... Mijn moeder bracht m mee uit de supermarkt
Wilde er een plaatje van posten maar dat kan ik zo gauw niet vinden, ga nog even zoeken?
Edit: laat maar, heb net wat besteld op amazon.
Amazon link
Amazon link
Amazon link
Totaal voor 5 pond (bij Used & New besteld).
Met 11 pond verzendkosten
Dat is dus 23.25 euro.
Had nog een 4e boekje willen bestellen, maar die moest van een andere leverancier komen, gevolg: totale kosten zouden 23 POND zijn, dat is me dus iets te veel.
[ Bericht 23% gewijzigd door slindenau op 10-08-2005 17:31:02 ]![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seen it all done it all, can't remember most of it![]()
KEWL!quote:General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Heb net in 2 dagen (jawel, 2 dagen, ik maak geen geintje) heel seizoen 5 gezien. Geweldig. Gelachen, gehuild, naja, niet gehuild, maar wel erg gelachen af en toe. Echt geweldig, de dialogen in deze serie... Anyway, net 522 gezien, leuk einde, ben blij dat ik niet erg lang hoef te wachtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, ik ben benieuwd.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Gilmore girls, gilmore girls!![]()
Er zit een foutje in de laatste aflevering van seizoen 5, die nu uitgezonden wordt. Als Lorelei Rory opsluit in haar kamer zet ze een stoel voor de deur, terwijl ze de deur naar haar toe dichttrekt, dat houdt dus helemaal niet tegen.![]()
![]()
Was ik de enige die gister dacht "mijn god, dat is een strak truitje"? Overigens wanneer begint het nieuwe seizoen, want dit heb ik allemaal al gezien. Alhoewel ik wil de aflevering van gisteren nog wel een keer zien.![]()
Hallo mede Gilmore Girls Fans,
Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TVen dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!
Nu heb ik een vraagje, weet iemand al of de DVD's hier in Nederland uitkomen en wanneer dat dan is.. en kan iemand mij PLEASE!! zeggen waar ik de seizoenen kan downloaden?? Want wil ze graag allemaal zien!!
Greetz, Maikel![]()
Hoezo, het is toch nog gewoon op TV. Ik las net op de website van net5 dat men op 7 september zelfs begint met nieuwe afleveringen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon![]()
De herhalingen van vroeg op de avond, elke avond, zijn idd afgelopen omdat ze bij het einde waren van dat seizoen, en met de nieuwe afleveringen waren ze nog nauwelijks verder. Nu zijn de laatste afleveringen die hier in NL zijn uitgezonden er weer op op de dinsdagavond. En we zijn al bijna bij nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TVen dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!
People live to learn things, and I learn to live...![]()
Het is weer op tv hoor, dinsdag avond Net 5. Nu nog 2 (ofzo) afleveringen die al uitgezonden zijn (wat enigsinds raar is, Net 5 heeft al 2 afleveringen van seizoen 5 uitgezonden geloof ik...maar goed) en dan gaan ze door waar ze gebleven waren. Verder kun je voor de dvd's eens kijken op Play.com of FRS.nl.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Nu heb ik een vraagje, weet iemand al of de DVD's hier in Nederland uitkomen en wanneer dat dan is..
Greetz, Maikel
Overigens is het niet de bedoeling om op dit forum te vragen naar links of manieren om op illegale wijze aan de programma's te komen. Ja, het is een gedoogbeleid, want alle spoiler topics hier zijn natuurlijk niet van mensen die allemaal in de VS wonen of sataliet hebben, maar toch mag je er niet om vragen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
waar heb je dat gelezen?
Want een vriendin van me wil hem wel kopen.
Ik heb in september het 4e seizoen op dvd in huis. Dus geen behoefte meer aan een regio 2 dvd set. Daar hadden ze een paar jaar eerder mee moeten komen.
Dom gedoe, waarom nooit wereldwijde releases en films gewoon tegelijk in de bioscopen en tv series niet al te lang na de Amerikaanse uitzendingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Woodpecker het volgende:
Op 16 november verschijnt seizoen 1 van de Gilmore Girls op dvd in Nederland
In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
-edit: downloadpraat-
Mag hier niet...zie ook de FAQ.
[ Bericht 96% gewijzigd door Mike op 19-08-2005 14:58:17 ]![]()
boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:
Eerste boekje uit van Gilmore Girls.
Beetje flauw in het Nederlands.
Ja, zo'n reeks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Piepje het volgende:
[..]
boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?![]()
Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:
Eerste boekje uit van Gilmore Girls.
Beetje flauw in het Nederlands.
Zal ze komende week eens lezen.![]()
In het Engels zijn ze vast leukerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.
Zal ze komende week eens lezen..
![]()
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef slindenau het volgende:
Vast ja.
Zit er bij de Nederlandse boekjes ook in het midden een stukje harder karton met foto's?.
![]()
Oh, dat is wel jammer.
Het zijn wel mooie plaatjes. Van de belangrijkste personen staan wat plaatjes, vooral Rory, maar ook (samen met) Dean bijvoorbeeld.
Toch vreemd dat ze de Nederlandse uitgave zo strippen.![]()
is goedkoper.
Typisch Hollands. Heb je iets goeds. Moet er weer vanaf gesloopt worden om het goedkoper te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is wel jammer.
Het zijn wel mooie plaatjes. Van de belangrijkste personen staan wat plaatjes, vooral Rory, maar ook (samen met) Dean bijvoorbeeld.
Toch vreemd dat ze de Nederlandse uitgave zo strippen.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Zijn die boekjes verhalen van een aflevering, of zijn het echt verhalen op zich?People live to learn things, and I learn to live...![]()
oh, dus niks nieuws. dan hoef ik ze nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:31 schreef slindenau het volgende:
Het zijn teksten van de TV series.![]()
heb wel weer zin in de nieuwe aflveringen
Dat kan hè.
Er staat op de boekjes "Based on the TV series", dus het zal niet 100% hetzelfde zijn...
Zelf lees ik nu over de tijd dat Rory Dean ontmoet, en van Stars Hollow High naar Chilton gaat. De afleveringen waar dit in gebeurt (seizoen1?) heb ik nooit gezien...dus voor mij is het allemaal nieuw.
Een van de andere boekjes gaat bijvoorbeeld over Lorelai en Max, hun trouwplannen enzo...die afleveringen heb ik dan weer wel gezien.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:46 schreef merry77 het volgende:
......
Typisch Hollands. Heb je iets goeds. Moet er weer vanaf gesloopt worden om het goedkoper te maken.![]()
Dat....is nu een typische Gilmore Girls opmerking
![]()
hulde
![]()
![]()
hehe, vandaar dat ik de serie zo leuk vind. Ik kan me er heel goed in vinden in de dialogen.
En de mooie Alexis natuurlijk.
off topic: hehe mijn frame met de door Alexis gedragen kledij is eindelijk geframed. Het zit tesamen met de Certificate of Authenticity, een postcard van de film, een uitgeprinte foto van betreffende kledij en wardrobe kaartje nu allemaal in een 70-100cm frame. Wat een gedoe om dat allemaal mooi recht erin te krijgen. Is wel mooi geworden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:56 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]![]()
Dat....is nu een typische Gilmore Girls opmerking
![]()
hulde
In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
FOTO FOTO FOTO!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:08 schreef merry77 het volgende:
. Wat een gedoe om dat allemaal mooi recht erin te krijgen. Is wel mooi geworden.
[..]![]()
Okay op speciaal verzoek:
de foto van mijn "collage" van Alexis Bledel wardrobe item gedragen in de film The sisterhood of the traveling pants:
http://www.evdmeer.dds.nl/images/DSC_3288s.jpgquote:In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Whahoeoooe!! Superquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:57 schreef merry77 het volgende:
Okay op speciaal verzoek:
de foto van mijn "collage" van Alexis Bledel wardrobe item gedragen in de film The sisterhood of the traveling pants:
http://www.evdmeer.dds.nl/images/DSC_3288s.jpg
[..]![]()
Ik heb gister even het eerste seizoen gedownload.
De eerste aflevering heeft een grote grapdichtheid, ik lag weer helemaal dubbel.
.
![]()
Yes!
Vandaag gaat het weer verder vanaf (de volgende dus) de aflevering waarin Luke en Lorelei elkaar eindelijk vinden.
![]()
Volgens mij de eerste van seizoen 5.
http://www.tv.com/gilmore(...)e/346793/summary.htm
Oeh oeh, alleen nog reclame. Ik kan haast niet wachten.
Vooral nu ik ook het begin van Deans en Rory's relatie ken door het eerste boekje uit de serie.
[ Bericht 20% gewijzigd door slindenau op 23-08-2005 21:29:44 ]![]()
Inderdaad, vandaag "Say Goodbye to Daisy Miller" Seizoen 5 aflevering 1.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Oh neeeee, vanavond al nieuwe???? Shittt, ik ga naar beneden rennen!Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Volgens mij is deze aflevering al eens uitgezonden hoor?Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.![]()
Zou kunnen, maar ik had em iig nog niet gezien. Het blijven natuurlijk herhalingen.
Dit was wel een zware aflevering, veel negatieve emoties...maar gelukkig wel een positief eind!![]()
ja idd, en de volgende ook al.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef OnaNia het volgende:
Volgens mij is deze aflevering al eens uitgezonden hoor?
Maar ja, het is toch het nieuwe seizoen, dus ik kijk t ook maar weer, om er weer in te komen
Nog geen nieuwe afleveringen??? GELUKKIG!! Had avond dienst, en moet nog een scart kabel kopen voor video![]()
Ik kon hem nog niet. Maar ik heb deze serie gekeken toen het iedere avond werd uitgezonden om half 8 ofzo. Toen stopte het abrupt na de aflevering dat Rory met Dean geslapen had.
Ik kon het vorig jaar niet wekelijks volgen.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Grote spoilers seizoen 6.. Vooral de eerste zin van het eerste blokje..
Episode 6.01: The New and Improved Lorelai GilmoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode 6.04: Always a Godmother, Never a GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.General season 6 spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Victory is mine!!![]()
Woodpecker,
hoe weet jij dat op 16 november het 1e seizoen op dvd hier uitkomt?
Het zou wel tijd worden zeg... Warner Brothers had al een keer aan
iemand beloofd dat die dvd afgelopen maart al uit zou komen... Wat
dus mooi niet gebeurde![]()
![]()
Die voorstukjes voor het nieuwe seizoen (op Net5) zijn echtIk heb er zin in
And you know I might
Ik dacht dat het dus afgelopen dinsdag begonnen was, maar volgende week.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef rena het volgende:
![]()
Dinsdagavond wordt weer een echte tv kijk avond met Gilmore Girls en Desperate Housewives.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.![]()
Komt het dan wel weer elke werkdag? Nu kwam het een keer in de week volgens mij.
En die voorproefjes zijn echt leuk ja. Kan haast niet wachten.
![]()
Weet iemand wat het muziekje is bij die voorstukjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
via het meestal wel te vertrouwen www.dvd-home.nlquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef Symer het volgende:
Woodpecker,
hoe weet jij dat op 16 november het 1e seizoen op dvd hier uitkomt?
Het zou wel tijd worden zeg... Warner Brothers had al een keer aan
iemand beloofd dat die dvd afgelopen maart al uit zou komen... Wat
dus mooi niet gebeurde![]()
(R2 Database / zoeken op titel)![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef slindenau het volgende:
Komt het dan wel weer elke werkdag? Nu kwam het een keer in de week volgens mij.
En die voorproefjes zijn echt leuk ja. Kan haast niet wachten.
Nee, ze rekken het wachten zo lang mogelijk. Het komt maar 1 keer per week![]()
Tinkerbell, ik zou het niet weten eerlijk gezegd, aangezien ik vergeten ben wat voor liedje er klonk
And you know I might
And you know I might
Dank uquote:Op donderdag 1 september 2005 20:17 schreef CrazyCavia het volgende:
Muziek bij de voorstukje is You're Beautiful van James Blunt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef OnaNia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van spoilertags gehoord?
And you know I might
Over spoilers gesproken, deze spoilers geven erg veel weg, dus alleen lezen als je het echt wilt weten..
Episode 6.01: The New and Improved Lorelai Gilmore
Airdate: September 13, 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode 6.02: Fight Face
Airdate: September 20, 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.General Season 6 SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!![]()
Deze vrouw moet dus iedere dinsdag de video instellen... maar totaal geen moeite hoor! De afleveringen die nu zijn uitgezonden had ik ook nog niet gezien, het is weer totaal genieten!
Bedankt voor de spoilers, er staat ons weer een hoop te wachten!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Jeej.Leuke aflevering, maar ik vind het eigenlijk altijd leuk.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.![]()
nou lekker is dit... had ik t opgenomen krijg ik ruis te zien omdat de zenders verwisseld zijn...
Kan iemand een korte samenvatting geven ofzo??als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella![]()
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef Rhanna het volgende:
Beatrice. Miss Patty.
Beatrice. Miss Patty
Vond de aflevering weer echt super gewoon, lekker veel humor![]()
![]()
en die bespreking op de townmeeting over de relatie van de eigenaar van Luke's en de eigenaar van de Inn..![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Het was echt een geweldige aflevering
Verheug me alweer op dinsdag!
edit: wooooops
[ Bericht 29% gewijzigd door KiwiTjuHh op 07-09-2005 19:42:32 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: