SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das juist het leuke eraan, ze zijn lekker vlot en grappig. Er zullen best mensen zijn die zo ad rem zijn hoor, alleen komt het niet zovaak voor als in de serie denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:47 schreef LennyKravitz het volgende:
Ligt het nou aan mij of praten ze in die serie als een stel opgevoerde robots... echtwaar... mijn oren kunnen het soms niet bijhouden zo snel praten ze... en ook heel adrem de een na de andere... beetje onnatuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Van de site van Net5:quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:38 schreef Rev- het volgende:
kan iemand vertellen wat het verhaal nou ongeveer is? keek het vandaag voor het eerst, maar kon niet echt ontdekken wat het nou precies was
Carole King - You've got a friendquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:44 schreef zjeckyll16 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet dat ze gebruiken bij de reclame van de Gilmore Girls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |