SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das juist het leuke eraan, ze zijn lekker vlot en grappig. Er zullen best mensen zijn die zo ad rem zijn hoor, alleen komt het niet zovaak voor als in de serie denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:47 schreef LennyKravitz het volgende:
Ligt het nou aan mij of praten ze in die serie als een stel opgevoerde robots... echtwaar... mijn oren kunnen het soms niet bijhouden zo snel praten ze... en ook heel adrem de een na de andere... beetje onnatuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
Van de site van Net5:quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:38 schreef Rev- het volgende:
kan iemand vertellen wat het verhaal nou ongeveer is? keek het vandaag voor het eerst, maar kon niet echt ontdekken wat het nou precies was
Carole King - You've got a friendquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:44 schreef zjeckyll16 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet dat ze gebruiken bij de reclame van de Gilmore Girls?
Lauren Graham!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:56 schreef Fonzarelli het volgende:
Hoe heet die moeder eigenlijk? Die is nl. best te raggen...
kelly bishop die haar moeder speelt heeft ook in dirty dancing gespeeldquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:02 schreef Fonzarelli het volgende:
Gheghe, nee niet haar moeder-ik hou het maar bij de MILF's...
Ja idd, en in die 17 jaar is ze niet echt veel veranderdquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kelly bishop die haar moeder speelt heeft ook in dirty dancing gespeeld
dat viel mij ook op....quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:10 schreef Salmonella het volgende:
[..]
Ja idd, en in die 17 jaar is ze niet echt veel veranderd
Niet slecht voor iemand van 60..
Die aflevering dat Trix overleed was echt droog, en ze is altijd zo lekker sarcastisch, net als Lorelaiquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat viel mij ook op....
ik vind haar sowiezo geweldig in the gillmore girls!
Dat vind ik juist het leukste aan de hele aflevering, enige waar ik me wel eens aan stoor... Ze praten heel veel maar soms gebeurt er in een afl. maar zo weinig..quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:47 schreef LennyKravitz het volgende:
Ligt het nou aan mij of praten ze in die serie als een stel opgevoerde robots... echtwaar... mijn oren kunnen het soms niet bijhouden zo snel praten ze...
Omdat ze niet zo snel sprakquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een enorm leuke aflevering gister.. Ik heb me echt kapotgelachen bij die stukjes in Florida. Paris is echt helemaal tof.
.
En ik zag van de week Lauren Graham bij Seinfeld. Dat was echt raar. Qua uiterlijk zag je wel dat ze het was, maar haar stem klonk daar echt heel erg enorm anders.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]Zeg euhm.. Heb je ze nog? Valt er iets te regelen? Mail me dan even, zie profiel.. Merci beaucoup alvast?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triumph starts with a try and ends with an oempfh
Ze staan op m'n pc ja. Als jij een manier weet om die op cd te krijgen ondanks m'n kapotte brander wil ik ze best opsturenquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:00 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Zeg euhm.. Heb je ze nog? Valt er iets te regelen? Mail me dan even, zie profiel.. Merci beaucoup alvast?!
Ik spoiler maar even voor de zekerheid.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:02 schreef Hopey het volgende:
Ik mis Jess, ik dacht toen, yaay! Jess komt terug! Maar neuh... en Ik had zo gehoopt dat er nieuwe damn fine boys in de serie zouden komen, maar ik weet wat er de komende weken gaat gebeuren..
Maar damn die gozers maken het allemaal in Hollywood als ze in Gilmore Girls hebben gespeeld.
Waarom komt die serie hier niet uit op dvd???? Laten we Warner Brothers eens met zijn allen mailen...
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:27 schreef karoltje het volgende:
Sorry clumsy_clown, ik heb gene fantasie.
Echt??? joh, foto's ???? please!quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kelly bishop die haar moeder speelt heeft ook in dirty dancing gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |