SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:21 schreef Dr_Evil het volgende:
Ep 6x01Nog eens 6x01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:55 schreef slindenau het volgende:
Dat is dan weer jammer...Nederlandse vertaling okè, maar de titel verneuken.
Bij Super de Boer, maar ik heb ze bij C1000 ook gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:22 schreef jmac het volgende:
Nederlandse vertaling ervan? Welke supermarkt heb je die gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode 6.03: The UnGraduate
Airdate: September 27, 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season premiere is dus 13 september ipv 20. En we kunnen uit de spoilers opmaken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!![]()
thanks voor de info. Dat betekent wachten tot 13 sep en dan het internet in de gaten houden.
Kewl.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Schopje.. want a.s. dinsdag begint het weer!En nee, geen herhalingen, gewoon nieuwe (als je tenminste gewoon de NL-uitzendingen volgt).
Zat vanmiddag de Veronica gids eens door te lezen en ontdekte dus dat het 9 augustus weer begint. Om 21u30 deze keer, dus iets later dan we gewend zijn.
Ik heb er zin in!
![]()
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!![]()
Gilmore GirlsEindelijk! Heb het gemist! Ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat met Rory en Dean
en nee ik hoef het nog niet te weten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
ik baal, want bij de eerste ep
zit ik in duitsland op vakantie maargoed mijn vriendje neemt het op
de lieve schat![]()
Whoaaah![]()
Vergeet mijn überenthousiaste reactie maar, want de laatste 5 afleveringen worden nog herhaald, dus over 5 weken pas een nieuwe aflevering..![]()
Gaan ze dan door waar de herhalingen van voor de zomerstop gestopt zijn?"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Op de site van Net5 staat dat het elke werkdag is vanaf 18:35, iemand enig idee welke afleveringen dat zullen zijn?
Vanaf 6 september beginnen weer de nieuwe afleveringen, waar ze de laatste keer geëindigd zijn toen ze het ook iedere dag uitzendden..... en natuurlijk heb ik weer een training die duurt tot 22:30...heb ik weer
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Denk het wel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Gaan ze dan door waar de herhalingen van voor de zomerstop gestopt zijn?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Op de site van Net5 staat dat het om 21.30 begint?And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Ja, en dat is volgens mij ep. 4.22, Raincoats en Recipes. Dat betekent dat er maar 3 afleveringen herhaald worden, want we hebben er hier pas twee van seizoen 5 gezien!![]()
Welke supermarkt preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:15 schreef melismay het volgende:
Er zijn nu ook van die pocket boekjes uitgegeven van de Gilmore Girls..... Mijn moeder bracht m mee uit de supermarkt
Wilde er een plaatje van posten maar dat kan ik zo gauw niet vinden, ga nog even zoeken?
Edit: laat maar, heb net wat besteld op amazon.
Amazon link
Amazon link
Amazon link
Totaal voor 5 pond (bij Used & New besteld).
Met 11 pond verzendkosten
Dat is dus 23.25 euro.
Had nog een 4e boekje willen bestellen, maar die moest van een andere leverancier komen, gevolg: totale kosten zouden 23 POND zijn, dat is me dus iets te veel.
[ Bericht 23% gewijzigd door slindenau op 10-08-2005 17:31:02 ]![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seen it all done it all, can't remember most of it![]()
KEWL!quote:General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Heb net in 2 dagen (jawel, 2 dagen, ik maak geen geintje) heel seizoen 5 gezien. Geweldig. Gelachen, gehuild, naja, niet gehuild, maar wel erg gelachen af en toe. Echt geweldig, de dialogen in deze serie... Anyway, net 522 gezien, leuk einde, ben blij dat ik niet erg lang hoef te wachtenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, ik ben benieuwd.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Gilmore girls, gilmore girls!![]()
Er zit een foutje in de laatste aflevering van seizoen 5, die nu uitgezonden wordt. Als Lorelei Rory opsluit in haar kamer zet ze een stoel voor de deur, terwijl ze de deur naar haar toe dichttrekt, dat houdt dus helemaal niet tegen.![]()
![]()
Was ik de enige die gister dacht "mijn god, dat is een strak truitje"? Overigens wanneer begint het nieuwe seizoen, want dit heb ik allemaal al gezien. Alhoewel ik wil de aflevering van gisteren nog wel een keer zien.![]()
Hallo mede Gilmore Girls Fans,
Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TVen dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!
Nu heb ik een vraagje, weet iemand al of de DVD's hier in Nederland uitkomen en wanneer dat dan is.. en kan iemand mij PLEASE!! zeggen waar ik de seizoenen kan downloaden?? Want wil ze graag allemaal zien!!
Greetz, Maikel![]()
Hoezo, het is toch nog gewoon op TV. Ik las net op de website van net5 dat men op 7 september zelfs begint met nieuwe afleveringen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon![]()
De herhalingen van vroeg op de avond, elke avond, zijn idd afgelopen omdat ze bij het einde waren van dat seizoen, en met de nieuwe afleveringen waren ze nog nauwelijks verder. Nu zijn de laatste afleveringen die hier in NL zijn uitgezonden er weer op op de dinsdagavond. En we zijn al bijna bij nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TVen dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!
People live to learn things, and I learn to live...![]()
Het is weer op tv hoor, dinsdag avond Net 5. Nu nog 2 (ofzo) afleveringen die al uitgezonden zijn (wat enigsinds raar is, Net 5 heeft al 2 afleveringen van seizoen 5 uitgezonden geloof ik...maar goed) en dan gaan ze door waar ze gebleven waren. Verder kun je voor de dvd's eens kijken op Play.com of FRS.nl.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Nu heb ik een vraagje, weet iemand al of de DVD's hier in Nederland uitkomen en wanneer dat dan is..
Greetz, Maikel
Overigens is het niet de bedoeling om op dit forum te vragen naar links of manieren om op illegale wijze aan de programma's te komen. Ja, het is een gedoogbeleid, want alle spoiler topics hier zijn natuurlijk niet van mensen die allemaal in de VS wonen of sataliet hebben, maar toch mag je er niet om vragen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
waar heb je dat gelezen?
Want een vriendin van me wil hem wel kopen.
Ik heb in september het 4e seizoen op dvd in huis. Dus geen behoefte meer aan een regio 2 dvd set. Daar hadden ze een paar jaar eerder mee moeten komen.
Dom gedoe, waarom nooit wereldwijde releases en films gewoon tegelijk in de bioscopen en tv series niet al te lang na de Amerikaanse uitzendingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Woodpecker het volgende:
Op 16 november verschijnt seizoen 1 van de Gilmore Girls op dvd in Nederland
In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
-edit: downloadpraat-
Mag hier niet...zie ook de FAQ.
[ Bericht 96% gewijzigd door Mike op 19-08-2005 14:58:17 ]![]()
boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:
Eerste boekje uit van Gilmore Girls.
Beetje flauw in het Nederlands.
People live to learn things, and I learn to live...![]()
Ja, zo'n reeks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Piepje het volgende:
[..]
boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?![]()
Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:
Eerste boekje uit van Gilmore Girls.
Beetje flauw in het Nederlands.
Zal ze komende week eens lezen.![]()
In het Engels zijn ze vast leukerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.
Zal ze komende week eens lezen..
![]()
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef slindenau het volgende:
Vast ja.
Zit er bij de Nederlandse boekjes ook in het midden een stukje harder karton met foto's?.
![]()
Oh, dat is wel jammer.
Het zijn wel mooie plaatjes. Van de belangrijkste personen staan wat plaatjes, vooral Rory, maar ook (samen met) Dean bijvoorbeeld.
Toch vreemd dat ze de Nederlandse uitgave zo strippen.![]()
is goedkoper.
Typisch Hollands. Heb je iets goeds. Moet er weer vanaf gesloopt worden om het goedkoper te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is wel jammer.
Het zijn wel mooie plaatjes. Van de belangrijkste personen staan wat plaatjes, vooral Rory, maar ook (samen met) Dean bijvoorbeeld.
Toch vreemd dat ze de Nederlandse uitgave zo strippen.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: