quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef merry77 het volgende:
Lekkere post heb jij in de buurt.
Dat is niet normaal. Daar moet een grijpgrage medewerker in de US of in Nederland (ik vermoed in Nederland) tussen zitten.
Je krijgt de neiging om een verfbom te gaan sturen. Grr ik walg van poststukken die kwijt raken. Daar word ik altijd erg agressief van.
on topic: Hey, heb je nou al die afleveringen bekeken?
[..]

quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:16 schreef bianca en michael het volgende:
Vanavond de laatste van het seizoen

quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:16 schreef bianca en michael het volgende:
Vanavond de laatste van het seizoen

Ik herkende gisterenavond iets van tijden terug in nederland.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef QyRoZ het volgende:
S5 is in Nederland toch (nog) niet op tv geweest? Die draait nog in de USA volgens mij.

Volgens bepaalde episode guides was dit seizoen 4. Klopt ook wel als ik de beschrijving van 5x01 lees. Episode Guide seizoen 4.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:59 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik herkende gisterenavond iets van tijden terug in nederland.
Volgens mij is dit het punt waar het al eerder opgehouden is.
Dit was toch serie 3 ?

Filosoferen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:14 schreef hwgoring het volgende:
ik zou me best een nachtje kunnen vermaken met dat meisje!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een groot verhaal kort te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor dat seizoen 6 komt en het gewoon weer verder gaat waar het is gestopt. Jammer genoeg is er op dit moment nog geen overeenkomst over het contract van Scott Patterson (Luke) in het 7e seizoen. (Die Lauren Graham and Alexis Bledel wel hebben).Damn, I'm addicted :(

De season premiere is op 20 septemberquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:49 schreef J8r het volgende:Ik hoor dat seizoen 6 komt en het gewoon weer verder gaat waar het is gestopt.

Doe je dat via Amazon?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef merry77 het volgende:
En ja hoor. Terwijl Warner brothers in Europa nog zelfs het eerste seizoen op dvd moet aankondigen komt in Amerika het 4e seizoen al op dvd!
Ik heb hem alweer ge-pre-ordered.
DVD Release Date: September 27, 2005
DVD Features:
Available subtitles: English, Spanish, French
Available Audio Tracks: English, Spanish, French
22 episodes on six discs
Unaired scenes
Who Wants to Get Together: A montage of Season Four's best "hook-up" scenes
Gilmore Goodies & Gossip: Fun factoids appear on screen during the Girls in Bikinis, Boys Doin' the Twist episode
Stars Hollow interactive trivia game
Number of discs: 6

quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe je dat via Amazon?
Kun je misschien even kort vertellen hoe je het doet?

Dankjewel voor de uitlegquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:27 schreef merry77 het volgende:
Ja gewoon via Amazon. Je moet er wel een credit kaart voor hebben.
Dat is via Amazon safe. Een keer opgegeven slaan zij de kaartgegevens versleuteld op op hun servers.
Wanneer de dvd uitkomt wordt hij verstuurd (vaak al net een dag eerder dan uitgifte). Hij komt dan na twee tot drie weken hier aan (1 week dankzij onze lieve douane).
Ik bestel al drie jaar ofzo een hoop dvds bij Amazon. Gaat snel, makkelijk en je hebt veel meer titels dan hier om uit te kiezen. En je hoeft niet af te wachten of een bepaalde dvd hier nog uberhaupt gaat uitkomen (zoals bij de gilmore girls)
[..]

Paps en of mams lief aan kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dankjewel voor de uitleg.
Ik heb geen creditcard.

quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:52 schreef Hilzillah het volgende:
WAAT! Tering wat een prijs!

Het lijkt er dus op dat er een Europese release zit aan te komen.quote:Amazon-Preis: EUR 26,99 Kostenlose Lieferung. Siehe Details.
Noch nicht veröffentlicht. Voraussichtlicher Erscheinungstermin: 18. November 2005.
Sie können den Titel jedoch bereits vorbestellen und wir verschicken ihn, sobald er verfügbar ist.
Bron

Laten we het hopen, wat ik vind dat bestellen altijd beetje engquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:54 schreef NvanMJ het volgende:
Van de Duitse Amazon site:
[..]
Het lijkt er dus op dat er een Europese release zit aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |