half off topic, maar betreft wel Alexis Bledel!
Mijn heilige graal is over!!!
Ik heb 100% echte wardrobe kleding gedragen door Alexis Bledel, uit de hier nog te verschijnen film: Sisterhood of travelling pants.
Twee items hoogste bieder op geworden. Eentje ging voor meer dan ik dacht en een andere ruim goedkoper. YES!
Dus als je de films ziet denk dan aan het feit dat een paar van de kledingsstukken in Nederland zijn :-)
Ze waren niet goedkoop maar omdat Alexis nog niet zo bekend als sommige andere acteurs was het tenminste nog betaalbaar! Ze is trouwens best klein die Alexis.
Lena's outfit
http://www.evdmeer.dds.nl/sisterhood/lenas%20outfitLena's pants
http://www.evdmeer.dds.nl/sisterhood/lenas%20pantsIk haat het trouwens dat maatschappijen niet aan een tegelijke worldwide release doen. Ik had net twee dagen vanaf het moment dat ik de veiling op het spoor kwam tot het einde van de veiling om te verifieren of de outfit ook daadwerkelijk in de film gebruikt werd. Sommige niet namelijk. De film was toen net een week uit in de US. En nog lange na niet hier. Gelukkig heb ik de film kunnen vinden en zo daadwerkelijk kunnen vaststellen welke outfits in de film gebruikt werden en zo een keuze kunnen maken van welke outfits ik op zou gaan bieden en tot hoeveel. Om blind een hoog bedrag te gaan bieden heb ik geen zin in, dat geeft alleen maar grote teleurstellingen. Wanneer leren die maatschappijen nou eindelijk eens het woord wereldwijde release? Zucht.
Bij premiere props hebben ze nog steeds spullen van de film. Als je via hun store koopt betaal je naar mening iets teveel (een paar honderd dollar). Maar als ze de items veilen zul je hoog moeten bieden om ze te krijgen. Maar dan kan je zel voor een lagere prijs krijgen dan ze aangeboden worden op de site van premiere props
www.premiereprops.com. [STP1000] is een hele mooie koop. Voor 650 US inclusief schoenen en label is dat item het wel waard.
STP 1007 en STP1008 komen volgens mij niet in de film als gedragen voor.
[STP1004] is te duur.