oh, dus niks nieuws. dan hoef ik ze nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:31 schreef slindenau het volgende:
Het zijn teksten van de TV series.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:46 schreef merry77 het volgende:
......
Typisch Hollands. Heb je iets goeds. Moet er weer vanaf gesloopt worden om het goedkoper te maken.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:56 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]![]()
Dat....is nu een typische Gilmore Girls opmerking
![]()
hulde
![]()
FOTO FOTO FOTO!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:08 schreef merry77 het volgende:
. Wat een gedoe om dat allemaal mooi recht erin te krijgen. Is wel mooi geworden.
[..]
quote:
Whahoeoooe!! Superquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:57 schreef merry77 het volgende:
Okay op speciaal verzoek:
de foto van mijn "collage" van Alexis Bledel wardrobe item gedragen in de film The sisterhood of the traveling pants:
http://www.evdmeer.dds.nl/images/DSC_3288s.jpg
[..]
ja idd, en de volgende ook al.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef OnaNia het volgende:
Volgens mij is deze aflevering al eens uitgezonden hoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode 6.04: Always a Godmother, Never a GodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.General season 6 spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Victory is mine!!![]()
Woodpecker,
hoe weet jij dat op 16 november het 1e seizoen op dvd hier uitkomt?
Het zou wel tijd worden zeg... Warner Brothers had al een keer aan
iemand beloofd dat die dvd afgelopen maart al uit zou komen... Wat
dus mooi niet gebeurde![]()
![]()
Die voorstukjes voor het nieuwe seizoen (op Net5) zijn echtIk heb er zin in
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
Ik dacht dat het dus afgelopen dinsdag begonnen was, maar volgende week.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef rena het volgende:
![]()
Dinsdagavond wordt weer een echte tv kijk avond met Gilmore Girls en Desperate Housewives.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.![]()
Komt het dan wel weer elke werkdag? Nu kwam het een keer in de week volgens mij.
En die voorproefjes zijn echt leuk ja. Kan haast niet wachten.
![]()
Weet iemand wat het muziekje is bij die voorstukjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:40 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
via het meestal wel te vertrouwen www.dvd-home.nlquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef Symer het volgende:
Woodpecker,
hoe weet jij dat op 16 november het 1e seizoen op dvd hier uitkomt?
Het zou wel tijd worden zeg... Warner Brothers had al een keer aan
iemand beloofd dat die dvd afgelopen maart al uit zou komen... Wat
dus mooi niet gebeurde![]()
(R2 Database / zoeken op titel)![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef slindenau het volgende:
Komt het dan wel weer elke werkdag? Nu kwam het een keer in de week volgens mij.
En die voorproefjes zijn echt leuk ja. Kan haast niet wachten.
Nee, ze rekken het wachten zo lang mogelijk. Het komt maar 1 keer per week![]()
Tinkerbell, ik zou het niet weten eerlijk gezegd, aangezien ik vergeten ben wat voor liedje er klonk
And you know I might
And you know I might
Dank uquote:Op donderdag 1 september 2005 20:17 schreef CrazyCavia het volgende:
Muziek bij de voorstukje is You're Beautiful van James Blunt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef OnaNia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van spoilertags gehoord?
And you know I might
Over spoilers gesproken, deze spoilers geven erg veel weg, dus alleen lezen als je het echt wilt weten..
Episode 6.01: The New and Improved Lorelai Gilmore
Airdate: September 13, 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Episode 6.02: Fight Face
Airdate: September 20, 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.General Season 6 SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!![]()
Deze vrouw moet dus iedere dinsdag de video instellen... maar totaal geen moeite hoor! De afleveringen die nu zijn uitgezonden had ik ook nog niet gezien, het is weer totaal genieten!
Bedankt voor de spoilers, er staat ons weer een hoop te wachten!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Jeej.Leuke aflevering, maar ik vind het eigenlijk altijd leuk.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.![]()
nou lekker is dit... had ik t opgenomen krijg ik ruis te zien omdat de zenders verwisseld zijn...
Kan iemand een korte samenvatting geven ofzo??als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella![]()
Dat was leuk jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef Rhanna het volgende:
Beatrice. Miss Patty.
Beatrice. Miss Patty
Vond de aflevering weer echt super gewoon, lekker veel humor![]()
![]()
en die bespreking op de townmeeting over de relatie van de eigenaar van Luke's en de eigenaar van de Inn..![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Het was echt een geweldige aflevering
Verheug me alweer op dinsdag!
edit: wooooops
[ Bericht 29% gewijzigd door KiwiTjuHh op 07-09-2005 19:42:32 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: