abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29540941
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 08:15 schreef melismay het volgende:
Er zijn nu ook van die pocket boekjes uitgegeven van de Gilmore Girls..... Mijn moeder bracht m mee uit de supermarkt

Wilde er een plaatje van posten maar dat kan ik zo gauw niet vinden, ga nog even zoeken
Welke supermarkt precies ?

Edit: laat maar, heb net wat besteld op amazon .

Amazon link

Amazon link

Amazon link

Totaal voor 5 pond (bij Used & New besteld).
Met 11 pond verzendkosten
Dat is dus 23.25 euro.

Had nog een 4e boekje willen bestellen, maar die moest van een andere leverancier komen, gevolg: totale kosten zouden 23 POND zijn, dat is me dus iets te veel.

[ Bericht 23% gewijzigd door slindenau op 10-08-2005 17:31:02 ]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:30:38 #227
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_29542388
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
General season 6 "spoiler"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_29549818
KEWL!
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:32:54 #229
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_29559887
kikke spoilers ik heb weer zijn
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:52:31 #230
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_29595145
Heb net in 2 dagen (jawel, 2 dagen, ik maak geen geintje) heel seizoen 5 gezien. Geweldig. Gelachen, gehuild, naja, niet gehuild, maar wel erg gelachen af en toe. Echt geweldig, de dialogen in deze serie... Anyway, net 522 gezien, leuk einde, ben blij dat ik niet erg lang hoef te wachten
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
SPOILER
SPOILER
Anyway, ik ben benieuwd.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_29700768
Gilmore girls, gilmore girls!

Er zit een foutje in de laatste aflevering van seizoen 5, die nu uitgezonden wordt. Als Lorelei Rory opsluit in haar kamer zet ze een stoel voor de deur, terwijl ze de deur naar haar toe dichttrekt, dat houdt dus helemaal niet tegen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:54:59 #232
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_29713310
Op 16 november verschijnt seizoen 1 van de Gilmore Girls op dvd in Nederland
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:24:34 #233
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29717523
Was ik de enige die gister dacht "mijn god, dat is een strak truitje"? Overigens wanneer begint het nieuwe seizoen, want dit heb ik allemaal al gezien. Alhoewel ik wil de aflevering van gisteren nog wel een keer zien.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:08:20 #234
127791 MaikelD
I Love Gilmore Girls!!
pi_29720411
Hallo mede Gilmore Girls Fans,

Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TV en dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!

Nu heb ik een vraagje, weet iemand al of de DVD's hier in Nederland uitkomen en wanneer dat dan is.. en kan iemand mij PLEASE!! zeggen waar ik de seizoenen kan downloaden?? Want wil ze graag allemaal zien!!

Greetz, Maikel
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:10:10 #235
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29720472
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:

Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon
Hoezo, het is toch nog gewoon op TV. Ik las net op de website van net5 dat men op 7 september zelfs begint met nieuwe afleveringen.
pi_29721975
quote:

Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TV en dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!
De herhalingen van vroeg op de avond, elke avond, zijn idd afgelopen omdat ze bij het einde waren van dat seizoen, en met de nieuwe afleveringen waren ze nog nauwelijks verder. Nu zijn de laatste afleveringen die hier in NL zijn uitgezonden er weer op op de dinsdagavond. En we zijn al bijna bij nieuwe afleveringen
People live to learn things, and I learn to live...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:10:47 #237
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_29722140
quote:

Nu heb ik een vraagje, weet iemand al of de DVD's hier in Nederland uitkomen en wanneer dat dan is..

Greetz, Maikel
Het is weer op tv hoor, dinsdag avond Net 5. Nu nog 2 (ofzo) afleveringen die al uitgezonden zijn (wat enigsinds raar is, Net 5 heeft al 2 afleveringen van seizoen 5 uitgezonden geloof ik...maar goed) en dan gaan ze door waar ze gebleven waren. Verder kun je voor de dvd's eens kijken op Play.com of FRS.nl.

Overigens is het niet de bedoeling om op dit forum te vragen naar links of manieren om op illegale wijze aan de programma's te komen. Ja, het is een gedoogbeleid, want alle spoiler topics hier zijn natuurlijk niet van mensen die allemaal in de VS wonen of sataliet hebben, maar toch mag je er niet om vragen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_29733372
waar heb je dat gelezen?
Want een vriendin van me wil hem wel kopen.
Ik heb in september het 4e seizoen op dvd in huis. Dus geen behoefte meer aan een regio 2 dvd set. Daar hadden ze een paar jaar eerder mee moeten komen.

Dom gedoe, waarom nooit wereldwijde releases en films gewoon tegelijk in de bioscopen en tv series niet al te lang na de Amerikaanse uitzendingen.
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Woodpecker het volgende:
Op 16 november verschijnt seizoen 1 van de Gilmore Girls op dvd in Nederland
pi_29782951
-edit: downloadpraat-

Mag hier niet...zie ook de FAQ.

[ Bericht 96% gewijzigd door Mike op 19-08-2005 14:58:17 ]
pi_29791064
Eerste boekje uit van Gilmore Girls.

Beetje flauw in het Nederlands .
pi_29791621
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:

boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?
pi_29791732
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Piepje het volgende:

[..]

boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?
Ja, zo'n reeks.
pi_29791744
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:

Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.
Zal ze komende week eens lezen.
pi_29791753
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef slindenau het volgende:

[..]

Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.
Zal ze komende week eens lezen.
In het Engels zijn ze vast leuker .
pi_29796111
Vast ja.

Zit er bij de Nederlandse boekjes ook in het midden een stukje harder karton met foto's?
pi_29796187
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef slindenau het volgende:
Vast ja.

Zit er bij de Nederlandse boekjes ook in het midden een stukje harder karton met foto's?
Nee .
pi_29796651
Oh, dat is wel jammer.

Het zijn wel mooie plaatjes. Van de belangrijkste personen staan wat plaatjes, vooral Rory, maar ook (samen met) Dean bijvoorbeeld.
Toch vreemd dat ze de Nederlandse uitgave zo strippen.
pi_29805963
is goedkoper.

Typisch Hollands. Heb je iets goeds. Moet er weer vanaf gesloopt worden om het goedkoper te maken.
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is wel jammer.

Het zijn wel mooie plaatjes. Van de belangrijkste personen staan wat plaatjes, vooral Rory, maar ook (samen met) Dean bijvoorbeeld.
Toch vreemd dat ze de Nederlandse uitgave zo strippen.
pi_29810247
Heb even wat foto's gemaakt:
http://84.24.0.111/gilmore_paperback/
pi_29815841
Zijn die boekjes verhalen van een aflevering, of zijn het echt verhalen op zich?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')