Welke supermarkt preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:15 schreef melismay het volgende:
Er zijn nu ook van die pocket boekjes uitgegeven van de Gilmore Girls..... Mijn moeder bracht m mee uit de supermarkt
Wilde er een plaatje van posten maar dat kan ik zo gauw niet vinden, ga nog even zoeken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Evil het volgende:
General season 6 "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, ik ben benieuwd.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Hoezo, het is toch nog gewoon op TV. Ik las net op de website van net5 dat men op 7 september zelfs begint met nieuwe afleveringen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Hallo mede Gilmore Girls Fans,
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon
De herhalingen van vroeg op de avond, elke avond, zijn idd afgelopen omdat ze bij het einde waren van dat seizoen, en met de nieuwe afleveringen waren ze nog nauwelijks verder. Nu zijn de laatste afleveringen die hier in NL zijn uitgezonden er weer op op de dinsdagavond. En we zijn al bijna bij nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TVen dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!
Het is weer op tv hoor, dinsdag avond Net 5. Nu nog 2 (ofzo) afleveringen die al uitgezonden zijn (wat enigsinds raar is, Net 5 heeft al 2 afleveringen van seizoen 5 uitgezonden geloof ik...maar goed) en dan gaan ze door waar ze gebleven waren. Verder kun je voor de dvd's eens kijken op Play.com of FRS.nl.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef MaikelD het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar echt ontzettende fan van onze 2 lievelingetjes Lorelai en Rory!!
Ik vind het daarom ook heel erg jammer dat het niet meer op TV is.. het was echt een total disaster gewoon, het was de aflevering waarbij je dacht dat Luke en Lorelai eindelijk bij elkaar zouden komen en dan komt de dag later ineens Charmed op TVen dat vond ik echt heel jammer want ik wou graag zien hoe dat verder ging!!
Nu heb ik een vraagje, weet iemand al of de DVD's hier in Nederland uitkomen en wanneer dat dan is..
Greetz, Maikel
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Woodpecker het volgende:
Op 16 november verschijnt seizoen 1 van de Gilmore Girls op dvd in Nederland![]()
boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:
Eerste boekje uit van Gilmore Girls.
Beetje flauw in het Nederlands.
Ja, zo'n reeks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef Piepje het volgende:
[..]
boekje? wist niet dat er boekjes van waren, net zoiets als die Charmed boekjes?
Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef Airelle het volgende:
Eerste boekje uit van Gilmore Girls.
Beetje flauw in het Nederlands.
In het Engels zijn ze vast leukerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb nu "Like Mother, Like Doughter" en "I love you, you idiot" in het engels ontvangen vandaag.
Zal ze komende week eens lezen.
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef slindenau het volgende:
Vast ja.
Zit er bij de Nederlandse boekjes ook in het midden een stukje harder karton met foto's?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef slindenau het volgende:
Oh, dat is wel jammer.
Het zijn wel mooie plaatjes. Van de belangrijkste personen staan wat plaatjes, vooral Rory, maar ook (samen met) Dean bijvoorbeeld.
Toch vreemd dat ze de Nederlandse uitgave zo strippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |