Ik zou het liefst de moeder neuken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
De centrale vraag van Gilmore Girls blijft toch: wie zou je het liefste neuken: moeder of dochter.
Tenminste, dat is wat het voor mannen dragelijk maakt als ze hier met hun vriendin naar moeten kijken.
Hoezo "ik wil het weer terug op TV"?quote:
De nieuwe serie heb ik het dan overquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:10 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Hoezo "ik wil het weer terug op TV"?
Ik heb het gisteravond nog op TV gezien.
Die zwarte kast in m'n woonkamer, met een vierkant glas voorin, da's toch een TV?
Wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 05:11 schreef Hilzillah het volgende:
Het is hier ook helemaal niet populair
ik als vrouw zijnde sla die moeder Lauren Graham dus echt niet uit mijn bed....quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
De centrale vraag van Gilmore Girls blijft toch: wie zou je het liefste neuken: moeder of dochter.
Tenminste, dat is wat het voor mannen dragelijk maakt als ze hier met hun vriendin naar moeten kijken.
Bedoelde dat het in amerika niet echt populair is... Ik hoor er hier NOOIT iemand over... (uitleg: Ik ben nu In texas)quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:42 schreef rena het volgende:
[..]
Wel hoor![]()
Gilmore Girls![]()
Ik ken genoeg mensen die er wel eens naar kijken.
eindelijk.... ook al zit ik niet in de US, ik wacht al zo lang...quote:Op zondag 17 april 2005 12:47 schreef Fannetje het volgende:
Aanstaande dinsdag weer een nieuwe aflevering van GG in de US!Na 5 (?) weken herhalingen kijken heb ik daar wel weer behoefte aan
![]()
Nou, ik zit niet in de US, maar ik volg wel de US afleveringenquote:Op zondag 17 april 2005 16:52 schreef Hilzillah het volgende:
Frannetje dus ook in de US! Ik verheug me er echt op![]()
![]()
![]()
Het einde van de laatste aflevering was ZO COOL
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bedoelde dat het in amerika niet echt populair is... Ik hoor er hier NOOIT iemand over... (uitleg: Ik ben nu In texas)
HOE DOE JE DAT DAT WIL IK OOK!!quote:Op zondag 17 april 2005 18:37 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet in de US, maar ik volg wel de US afleveringen
Wat was er zo bijzonder aan het einde van de laatste aflevering? Het is me niet echt bijgebleven geloof ik... hoog tijd voor 5.18 dus
Het probleem is dat het niet te volgen IS... ze zenden een tijdje nieuwe afleveringen uit, en dan ineens gaan ze weer over op oude afleveringenquote:Op zondag 17 april 2005 19:20 schreef rena het volgende:
Dat wist ik dus niet![]()
Maar in Amerika heb je geloof ik inderdaad een overdosis tv-series, als je zoveel keus hebt dan is er toch niks meer aan? En je kunt iets niet echt gaan volgen, anders kom je nooit je huis meer uit lijkt me![]()
Dat was niet de laatste hoorquote:Op maandag 18 april 2005 03:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
HOE DOE JE DAT DAT WIL IK OOK!!
Lorelei kwam er achter dat Emily achter de "spontane" opkomst van chris zat.. en heeft haar min of meer verteld dat ze haar niet meer wilde zien
Nou, ze zitten er iig nog niet aan te komen.. iemand die ik van een ander forum ken had geïnformeerd bij de distributeur en die wist nog van niks.quote:Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef melismay het volgende:
Ik wacht ook op de dvd's, maar volgens mij vergeten ze Nederland
ECHT WAAR! dus de afleveringen die ik hier gekeken heb zijn zus nog ouder!!quote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat was niet de laatste hoorDe laatste had als eindscene iets met Kirk... net nog even teruggkeken.
En hoe ik dat doe? Downloaden dus![]()
berichtje gestuurd via je cu2 adres.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:26 schreef Hilzillah het volgende:
Psssst... merry77, waar heb je ze vandaan?
Lorelai.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
Rory zou Jess bijles geven. Na een tijdje wilde hij ijs gaan halen, zijn ze wezen doen met de auto. Toen reden ze nog een beetje rond en kregen ze een ongeluk. Rory had d'r arm gebroken. Iedereen geeft Jess de schuld.quote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef Realzm het volgende:
Kan iemand me vertellen wat afgelopen vrijdag is gebeurd m.b.t. jess en rory. Ik kwam er vandaag alleen achter dat ze een ongeluk hadden gehad en dat iedereen boos was op jess enzo :/
Verder vind ik het gewoon een superserie. Keileuke humor erin, leuk verhaal en zeer leuke actrices
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |