Bittorrent sites misschien?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef tonks het volgende:
Ja vraag er meteen bij waar je die dingen kan downloaden
Ja...........quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:49 schreef tonks het volgende:
Leuke serie,
Iemand nog wat spoilers uit het nieuwe seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5.18 bedoel je? Want ik vond 'm eigenlijk teleurstellend, na 6 weken wachten had ik wel wat meer verwacht!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:10 schreef haagse_elfje het volgende:
de nieuwe aflv is cool!
Niet in Nederland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor spoilers ga ik altijd naar fanforum ...maar ik zal maar geen link plaatsen, linken van andere fora mag denk ik nietIch erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
de eerste 20 minuten waren idd ontzettend boring..quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:42 schreef Fannetje het volgende:
[..]
5.18 bedoel je? Want ik vond 'm eigenlijk teleurstellend, na 6 weken wachten had ik wel wat meer verwacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
dit is wel een goeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maargoed, wanneer gaat het weer verder op net5? ik hoop niet dat het september is, wachten is zoooooo 1998
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat er niet veel mensen zullen zijn geweest die deze referentie compleet begrepen hebben. Simpelweg omdat de band Rilo Kiley hier niet zo bekend is.
En zo zitten er tig van dat soort referenties in. Oftewel, de serie doet een beroep op je algemene kennis enzo. En dat maakt het tot een intelligente show. In tegenstelling tot de bekende soaps.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:02 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind die dialogen juist heel erg grappig woordspelinkjes en zo. Jammer dat het meeste niet goed vertaald wordtIn a world without fences, who needs Windows and Gates!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:54 schreef kwakveense het volgende:
hmz, volgens mij is mijn dvd speler niet regio vrij...en de japanse editie betsellen vind ik wat "eng" stel dat ik vage illegale shit krijg ofzo....heb geen zin in gedoe...
vandaag, donderdag is afl. 3.11, "I solemnly swear" (saaie ep vond ik zelf...)quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:10 schreef QyRoZ het volgende:
Bij welke aflevering zjin ze nou (vandaag) op Net5? 3x11 ergens?
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:38 schreef Jaguarized het volgende:
Is er maar 1 exemplaar van dat shirt dan?
In nl niet, op het www welquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
521 is nog niet uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |