SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je deze tekst selecteerd kan je dat je plezier in de aflevering bederven. Wees gewaarschuwd. Ik ben niet verantwoordelijk voor als je deze spoiler leest.
Yes, nou kan ik hem vandaag gaan kijken en ff alle seizoen 5 afleveringen op een dvdtje backuppen.
[ Bericht 6% gewijzigd door merry77 op 18-05-2005 14:24:30 (edit: niet verantwoordelijkheidsclausule neergezet) ]In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Vertel het hier dan ook niet wat het einde is....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:02 schreef merry77 het volgende:
YES, I got em!!!! (aflevering 22, laatste van seizoen 5)
2 dvdtjes bedoel je?quote:Yes, nou kan ik hem vandaag gaan kijken en ff alle seizoen 5 afleveringen op een dvdtje backuppen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vertel het hier dan ook niet wat het einde is....![]()
![]()
[..]
2 dvdtjes bedoel je?![]()
![]()
3 t/m 22? Heb je 1 en 2 niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:52 schreef merry77 het volgende:
2 dvds ja (afl 3 tm22).
Ik had het einde in een spoiler gezet omdat niet iedereen hem kan vinden of dl-en en misschien niet tot eind van het jaar wil wachten. maar daarom ook met spoiler alarm.
Ik mag hier overigens geen links plaatsen anders wordt de moderator boos. maar je kan me altijd een mailtje sturen.
[..]
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:24 schreef Moja het volgende:
ik snap er geen fuck meer vandraaien ze nu alleen nog die herhalingen of zijn er ook al weer nieuwe afleveringen
![]()
na de 'zomerstop' aka: rond september.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:57 schreef Moja het volgende:
vandaarweet iemand wanneer de nieuwe afleveringen weer op tv komen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:16 schreef jmac het volgende:
Ik was even 30 seconden stil na het eind...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef plucky22 het volgende:
Ik ook...... nu 4 maanden wachten op een nieuwe aflevering van GG!!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb 22 ook gezien. Vond het een beetje veel over Lane gaan, maar de laatste scenes waren natuurlijk wel top
En nu inderdaad 4 maanden wachten....In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Mwoah dat ze meer en meer verwend wordt vind ik wel meevallen, je ziet wel duidelijk dat ze "groeit" in de serie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:37 schreef Jill-RMC het volgende:
mag ik even staten dat ik Rory steeds meer een verwend nest ga vinden.
En ik blijf het geweldig vinden, steeds als je Emily En Richard weer een btje sociaal gaat vinden, flikken ze weer iets. En dat met Lane was echt te grappig voor worden en met Luke en die Fietsers. Sloeg echt helemaal nergens op maar was wel komisch.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik wacht nu overigens op Seizoen 3 op dvd... die is onderweg vanuit Amerika.. al drie weken
Das ook nog maar net hoor. Hij kwam op 3 mei uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:50 schreef merry77 het volgende:
Oh die had ik al binnen twee weken ofzo na verschijnen in huis.
Dat weet ik, ik heb seizoen 1 en 2 (en andere series) ook geïmporteerd. Maar dat maakt het niet minder vervelend..quote:Douane zal de oorzaak van de vertraging zijn. Het is ongeveer een dag of 8 tot 10 voor gewone normale airmail vanuit de US. Voor de behandeling door de douane moet je op een extra 5 a 6 dagen rekenen. Dus het is normaal...
Hij zal wel snel komen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef Hilzillah het volgende:
JAAAA! Ik heb seizoen 3 gekregen van mamma, durf het alleen niet op te laten sturen... die amerikaanse post is niet te vertrouwen!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:58 schreef merry77 het volgende:
Wees gerust, dat gaat over het algemeen wel goed hoor.
Heb al tig dingen via ebay besteld en kan me niet heugen dat er iets is kwijtgeraakt.
Gaat je moder het zelf vanuit Amerika sturen?
Heb ik een keer gehad met twee dubbel dvds. Na 4 weken nog niets. Dus ik mail gestuurd. Okay zegt Amazon we sturen je nog een set. Hebben ze hem verstuurd en prompt twee dagen later ontving ik het eerste pakket. Dus nu heb ik die twee twee keer. Ik hoefde hem niet terug te sturen die tweede. Toch aardig.
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ze heeft hem daar in de winkel gekocht.
Dus zou hem evt zelf op moeten sturen...
Ik heb een 3 maanden geleden een doos met tijdschriften naar haar gestuurd. Maar die is nog steeds niet aangekomen. Nu heb ik hier een klacht lopen daaroor, maar dat kan nog een half jaar duren voordat het onderzoek is afgerond... Belachelijk als je het mij vraagt.
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:06 schreef merry77 het volgende:
Hoe heb je hem vanaf hier verstuurd?
Als economy mail?
Want ik heb begrepen dat als je hem als economy mail verstuurd het pakket in Amerika als surface mail behandeld wordt. Het pakket komt aan in de luchthaven het dichts bij Nederland en gaat vanaf daar als surface mail naar de plaats van bestemming. Dit kan inderdaad lang duren. Zelf heb ik een keer meegemaakt dat het 1 maand duurde.
Beste is om het altijd als priority airmail te sturen.
Vanuit Amerika heb je twee opties:
1) global priority mail (wat duurder, maar niet te duur, het pakket is er in zo'n 6 dagen).
2) airmail (goedkoper en kan 10 tot 14 dagen duren
Ik zou zelf kiezen voor global priority mail te gebruiken.
Je kan op www.usps.com kijken wat het kost.
En inderdaad, de ptt post navraag duurt weken. En soms weten ze het dan nog niet als de andere posterij niet meewerkt. Oftewel dan kunnen ze elkaar de schuld geven.
Ik wens je sterkte en hoop dat je pakket alsnog aankomt. Is altijd erg vervelend als post niet aankomt.
[..]
want ze praat normaal duits?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:27 schreef ChrisJX het volgende:
Wat heeft Rory een vreemde stem in het Engels
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:43 schreef Hilzillah het volgende:
LIEVE LIEVE LIEVE MERRY! dank voor deeveedee's nu ff aan de praat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |