hoeft niet altijd feest te zijnquote:
Deze is veel cryptiSCHerquote:
je mag er columns van maken al je wiltquote:Op donderdag 14 april 2005 13:15 schreef just me het volgende:
ik zou iets met de titel kunnen doen...
maar ik juich wel voor PSV als ze in europa goed doen, in tegenstelling tot die club uit de badkupquote:
Hmm en wat gaat die allemaal doen ?quote:
minderquote:
best wel gezellig.. écht wel gezelligquote:Op donderdag 14 april 2005 13:22 schreef JPM01 het volgende:
ik moet hier wat vaker zijn, best wel gezelig![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:24 schreef just me het volgende:
[..]
best wel gezellig.. écht wel gezellig![]()
Waarom wel? Waarom altijd weer PSV dit, PSV dát er zijn podverdikkeme ook nog andere clubs in Nederland. je kunt de krant niet openslaan of er staat weer een verhaal over PSV of een interview met een PSV-er in. Bah!quote:
danke Vaduzquote:Op donderdag 14 april 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is hier altijd gezellig ook nog eens, welkom JPM!
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom wel? Waarom altijd weer PSV dit, PSV dát er zijn podverdikkeme ook nog andere clubs in Nederland. je kunt de krant niet openslaan of er staat weer een verhaal over PSV of een interview met een PSV-er in. Bah!
zolang jij jpm no1 vind wint PSV gewoon de finalequote:Op donderdag 14 april 2005 13:37 schreef JPM01 het volgende:
maar ik vrees dat PSV er wel uit gaat tegen milan, die ploeg is zoveel sterker dan Pisvee.
Ze wonnen nog niet eens!quote:
Me rug bekijken, want ik kan me bovenlichaam op dit moment niet draaien...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm en wat gaat die allemaal doen ?
Wie niet springt... heb ik wel gehoortquote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik overigens niet snap, is het gezwaai met die vlaggetjes voor de wedstrijd met begeleiding van welbekende Ajax muziek
Vond het publiek trouwens itt voorgaande wedstrijden dit keer wel heel erg positief...
en ja dat is een compliment
Als we dan zo beginnen, dan kan ik ook wel zeggen dat wanneer Lyon normale strafschoppen had genomen het een stuk spannender was geweest.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik overigens niet snap, is het gezwaai met die vlaggetjes voor de wedstrijd met begeleiding van welbekende Ajax muziek
quote:Vond het publiek trouwens itt voorgaande wedstrijden dit keer wel heel erg positief...
en ja dat is een compliment
Ah ok. Erg vervelend allemaal zeg. Wij hebben het thuis gehad mijn moeder en dr schildklier. Dat is ook geen pretje.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
@BliksemSchigt, nou ons mam loopt gewoon bij het ziekenhuis in Tiel, hier vlakbij maar bestraling doen ze niet dat gaat ism met Utrecht dus daar mag ze strax dagelijks in de taxi heen (wel vergoed gelukkig)
Alleen Juninho schoot sterk in...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als we dan zo beginnen, dan kan ik ook wel zeggen dat wanneer Lyon normale strafschoppen had genomen het een stuk spannender was geweest.
Wat werden die strafschoppen slecht ingeschoten zeg. Mijn god.
Hij is erg leuk!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan ga ik even South Park kijken. Het verschil moet er zijn.
ben wel van mening dat als Nielsen gewoon Diarra er na een kwartier uit had gestuurd met een rode kaart, dat de strafschoppen en verlenging niet eens nodig waren geweest !quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen Juninho schoot sterk in...
De rest waren veredelde rollertjes ja
En aan Beasly kon je gewoon zien dat ie ging missen, straalde een berg onzekerheid uit...
Bovendien linksbenig, ik schreeuwde het al uit, laat hem 'm niet nemen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En aan Beasly kon je gewoon zien dat ie ging missen, straalde een berg onzekerheid uit...
Als als als.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben wel van mening dat als Nielsen gewoon Diarra er na een kwartier uit had gestuurd met een rode kaart, dat de strafschoppen en verlenging niet eens nodig waren geweest !
Dan had PSV het binnen 90 min afgemaakt !
Dat zei ik ook al tegen golfer gisterenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben wel van mening dat als Nielsen gewoon Diarra er na een kwartier uit had gestuurd met een rode kaart, dat de strafschoppen en verlenging niet eens nodig waren geweest !
Dan had PSV het binnen 90 min afgemaakt !
Hoeft in feite niets te zeggen...quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bovendien linksbenig, ik schreeuwde het al uit, laat hem 'm niet nemen.
Die van Ben Arfa was ook erg strak vond ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er mis met linksbenigequote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om in een kroeg bier te drinkenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het heerlijk om in een kroeg over voetbal te ouwehoeren
Alleen jammer dat je daar zo'n last van je rug van krijgtquote:Op donderdag 14 april 2005 14:18 schreef Vom het volgende:
Ik vind het heerlijk om in een kroeg bier te drinken![]()
Bouma schoot ook met links en die zatquote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
idd, k was als de dood dat hij m zou missenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Knap overigens dat die m durfde nemen...
MAar goed, biertje dan maar
soms gaat dat niet opquote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja heb je wel een punt, hoewel de ongeschreven wet ook weer luidt dat het tegen 10 man moeilijker voetbellen is dan tegen 11...
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:24 schreef Naccie het volgende:
'Rooney for president"
van onze sportredactie
Londen- Als de kinderen het voor het zeggen zouden hebben in Groot-Brittannië, Dan werd Wayne Rooney op 5 mei gekozen tot premier
De voetballer van Manchester United is de grote winnaar van de schaduwverkiezingen die zijn gehouden onder de Britse jeugd. Vijftien procent van de ondervraagden in de leeftijd van negen tot dertien jaar wil Rooney het land laten leiden. De huidige premier Tony Blair scoort slechts de helft. Zelfs de fictieve tovenaar Harry Potter doet het beter met 12 procent.
Het IQ van de Engelse jeugd ligt dus lager dan dat van Rooney zelf?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:24 schreef Naccie het volgende:
'Rooney for president"
van onze sportredactie
Londen- Als de kinderen het voor het zeggen zouden hebben in Groot-Brittannië, Dan werd Wayne Rooney op 5 mei gekozen tot premier
De voetballer van Manchester United is de grote winnaar van de schaduwverkiezingen die zijn gehouden onder de Britse jeugd. Vijftien procent van de ondervraagden in de leeftijd van negen tot dertien jaar wil Rooney het land laten leiden. De huidige premier Tony Blair scoort slechts de helft. Zelfs de fictieve tovenaar Harry Potter doet het beter met 12 procent.
hier zou balkenende niet eens in die lijst komen.quote:
bijna net zulke mooie tanden als Remkes hadquote:Op donderdag 14 april 2005 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo Janssen zou een goeie zijn.
Nope daar werk ik niet, en dat heet het UMC tegenwoordigquote:Op donderdag 14 april 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
welk ziekenhuis werk je eigenlijk Bluezz? Ons mam moet naar t Acedemisch
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het IQ van de Engelse jeugd ligt dus lager dan dat van Rooney zelf?
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope daar werk ik niet, en dat heet het UMC tegenwoordig
Ik denk ook dat je moeder daar wel het beste af is
Ik werk bij Mesos Oudenrijn in de fijne buurt Kanaleneiland
Kijk even in het songfestivaltopic hier Eurovisie Songfestivalquote:Op donderdag 14 april 2005 14:36 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig ik ben nu korte stukjes aan het schrijven voor het eurosongfestival... ik weet er helemaal niks vankijk het nooit
maar goed het is wel leuk om te doen, dus als je binnenkort wat leest. Kan het misschien van mij zijn
oke thnx...quote:Op donderdag 14 april 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk even in het songfestivaltopic hier Eurovisie Songfestival
Jupsquote:Op donderdag 14 april 2005 15:01 schreef Blumchen het volgende:
whehe.. hey Sand, moet je werken vanaaf?
mooi hier moet ook nog gezogen wordenquote:
Zou Blumchen dat goed kunnen denk je!?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hier moet ook nog gezogen worden
kijk eenSCH kritisch naar de titelquote:Op donderdag 14 april 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Die topictitel
Ik ga geen voetbalcolumns schrijven trouwensch
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hier moet ook nog gezogen worden
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou Blumchen dat goed kunnen denk je!?
aiquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef Vom het volgende:
We zijn weer terug van de doc.
Uitslag: aantal wervels gekneusd, wervel kollom licht gedraaid.
Oplossing: Naar de kraker.
KUT
Jeejte.. das minder.. Sterkte enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef Vom het volgende:
We zijn weer terug van de doc.
Uitslag: aantal wervels gekneusd, wervel kollom licht gedraaid.
Oplossing: Naar de kraker.
KUT
en ineens stijgen het aantal aanmeldingen van de VBL-meet !quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
En nog in euforische stemming zeker
Oja dat las ik net op de site van de NS... maar ik las ook dat ze snel verwachten (nu zeg maar) dat het probleem is opgelost...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef clauwheee het volgende:Noca belde net
Hij staat in Zwolle en kan niet verder want er is een ongeluk gebeurd ofzo. Lekker dan.
.....makes a tough guy tumble........ die toch ?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Boezelaar One night in Bangkok is van Murray Head een nummer uit de musical Chess.
Zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
.....makes a tough guy tumble........ die toch ?
quote:
The horror!quote:
tja JM, soms zijn keepers net mannenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef just me het volgende:
Ik had net de keeper van de selectie een "veel plezier" sms-je gestuurd omdat hij vandaag zijn afscheidsfeestje van zijn werk viert. Belt ie net op om me te bedanken voor het sms-je en ook om me voor vanavond sterkte te wensen! Ik zit met een grote glimlach hier en vind het zo tof dat hij eraan gedacht heeft dat het vanavond moeilijk voor me kan worden
ik ook, maar dan naar mijn eigen natuurlijk !quote:
tis nog eenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja JM, soms zijn keepers net mannen
Aaahhh, nu snap ik de titel.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:34 schreef popolon het volgende:
Er staat iets achter de naam van SCH.
Is dat voor die verderfelijke frontpage?
Ben jerg booSCH?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
SCH blijft ons steeds maar weer verrassen.
Waarom zou ik ?quote:
we schoppen dit topic naar "truth"quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
Is het toeval dat de tt als afkorting COC heeft?
Toeval bestaat niet Suijk....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
en-wat-had-je-dan-gepostquote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Ik-had-hier-gepost-maar-dat-rottige-forum-heeft-hem-verloren-laten-gaan.
JIJ!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Ik-had-hier-gepost-maar-dat-rottige-forum-heeft-hem-verloren-laten-gaan.
He, jij hier!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Ik-had-hier-gepost-maar-dat-rottige-forum-heeft-hem-verloren-laten-gaan.
toeval en Bjoroquote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
Een van z'n laatste posts is in Arcee enzo. een topic van zijn mede gebande skiczukie.....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Arcee heeft een 48-uurs ban. Weet iemand wat ie heeft uitgevreten ?
Iets met open achterdeuren en een paar reacties op AC Milan - Inter. (Walgelijk.), PSV (Spannend.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:03 schreef Ruis het volgende:
Arcee, zit t topic niet zo te verzieken met je gezeik in de marge.
Dat las ik ook. Maar dat kan nooit alleen zo'n ban opleveren.Volgens mij zijn er topics gewist.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een van z'n laatste posts is in Arcee enzo. een topic van zijn mede gebande skiczukie.....
Zal er wel iets mee te maken hebben.
Je hebt je naam-Hools-topic gemist.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iets met open achterdeuren en een paar reacties op AC Milan - Inter. (Walgelijk.), PSV (Spannend.) en Juve (Liverpool door.
)
tja, mooi spul hč ?quote:
quote:In het donkere water
Van het diepe meer
Zie je Hem soms dwalen
Verborgen in de algen
Zijn hoofd lijkt op een boomstam
Zijn bulten lijken rotsen
Maar Hij leeft, Hij leeft
En omdat ik het geloof
Heb ik Hem gezien
Op een mooie avond
Toen ik had gedronken
Zijn schubben leken golven
Ik zag sterren in zijn ogen
Hij leeft, Hij leeft
Ik zag sterren in zijn ogen
Zijn bloeddoorlopen ogen
die oranje 2100 valt toch wel mee, voor koninginnedagquote:
Je bent 4 minuten te vroeg om op 'iemand' te lijken, burgertrutje.quote:
Er is sowieso één post van hem gewist in dat Post-icon topic. Want die quote staat er nog wel in.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Maar dat kan nooit alleen zo'n ban opleveren.Volgens mij zijn er topics gewist.
Ja en wielren atletiek en schaatsposter. De goedheid zelfe daarom verbaas ik me over z'n ban.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
Arcee is toch dat dwangmatige telraam?
Whehehehehehehehe, Jaquote:Op donderdag 14 april 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
Arcee is toch dat dwangmatige telraam?
Open er een topic over. Misschien dat jij als andere brave peer dan ook eindelijk eens een ban krijgt.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en wielren atletiek en schaatsposter. De goedheid zelfe daarom verbaas ik me over z'n ban.
En terecht gewezen door een user met 2 oneven getallen in z'n username-nummer.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en wielren atletiek en schaatsposter. De goedheid zelfe daarom verbaas ik me over z'n ban.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
En terecht gewezen door een user met 2 oneven getallen in z'n username-nummer.Dat zal 'm nog het zwaarst vallen.
Ik had de eerste ban in 2001.vijf over twaalf 's nachts kon ik niet meer posten omdat ik in ieder subforum een topic had geopend met titels als 'Proost' 'Hoera' en 'Halleluja.'quote:Op donderdag 14 april 2005 18:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Open er een topic over. Misschien dat jij als andere brave peer dan ook eindelijk eens een ban krijgt.
Ik kende Fok ook amper dacht dat dat welmocht was me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 14 april 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
2001. Tong, dat is Fok! prehistorie!
Die kan ik mij nog herinneren.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Ik had de eerste ban in 2001.vijf over twaalf 's nachts kon ik niet meer posten omdat ik in ieder subforum een topic had geopend met titels als 'Proost' 'Hoera' en 'Halleluja.'
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hebben wij die toen niet ongedaan gemaakt?![]()
Dat ging toch over die foto van die opgehangen mensen he?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat ging toch over die foto van die opgehangen mensen he?
Weet je nog oudjequote:
Jammer dat de zoekfunctie het niet meer doet, anders had ik hem even opgezocht. Moet ergens in december 2000 zijn geweest.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:15 schreef tong80 het volgende:
Weet je nog oudje
Ik herinner me mijn eerste contact met jou als user nog.Was een topic in sex waarin iemand zich afvroeg of de sex in de jaren 70 echt zo vrij en extreem was. Postte ik dat de hele straat aan groepssex deed en iedere avond de hooiberg van boer Harms schudde door de sexuele handelingen van de plaatselijke jeugd.Daar ging jij weer op in.
Niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mijn best eens doen om van het weekend mijn eerste ban binnen te slepen, hoor ik er dan ook bij?
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.
In dat foto forum een keer zeggen dat iemand op een grindtegel lijkt en je kunt vertrekken.
FOK! Userfoto's deel 181quote:Op donderdag 14 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.
In dat foto forum een keer zeggen dat iemand op een grindtegel lijkt en je kunt vertrekken.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
U vraagt, wij draaien![]()
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
Het klopt ook nogquote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
Gebeurt toch ook nietquote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef golfer het volgende:
Bans worden niet op het forum bsproken, bla..bla..
Je mooiste 'feature' is nog steeds je registratie tijdquote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de eerste ban in 2001.vijf over twaalf 's nachts kon ik niet meer posten omdat ik in ieder subforum een topic had geopend met titels als 'Proost' 'Hoera' en 'Halleluja.'
Welkom in Hoolsquote:Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Niet afgelopen vrijdag, maar die vrijdag daarvoor mijn eerste ban gekregen...
Ik m@ilen naar FOK! krijg ik als antwoord terug: "Datum van vandaag?" en ik daar weer serieus op ingaan, dat het inderdaad die dag was gebeurd, m@ilt ze weer bijdehand terug: "Welke datum is het" en toen had ik ineens door dat het 1 april was...
Nuchter was het me nooit geluktquote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Je mooiste 'feature' is nog steeds je registratie tijd
Zit er niet in, trouwens Arcee gaat m'n 100.000 topic openen en die is momenteel gebant.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:11 schreef JaWi het volgende:
Ga je dit weekend de 100.000 halen tong?
Niet voor SHO. Daar postte die net.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit er niet in, trouwens Arcee gaat m'n 100.000 topic openen en die is momenteel gebant.
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Ben jij die baby in die wieg?
Wat is daar te doen dan?quote:
Jaap Aap!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Mooi onderwerp voor Jaaps eerste FP-column!
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef tong80 het volgende:
Boezelaar je bent de pineut :
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Neen!quote:
Jezus. Nu zelfs al geweld in Weert. Moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Neen!
Laatste keer dat ik daar geweest ben hebben 'ze' me met 4 man aangevallen en een volle fles bier in mijn gezicht kapot geslagen!
Geef maar toe je schrokquote:
Is al een jaar of 3 geleden hoor!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus. Nu zelfs al geweld in Weert. Moet niet gekker worden.
Ooo dan. Zie het morgen welquote:Op donderdag 14 april 2005 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is al een jaar of 3 geleden hoor!
Galabal is meestal zeer gezellig.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooo dan. Zie het morgen welLange tijd geleden dat ik in de Carte ben geweest
Vorig jaar, mijn jaar, was het inderdaad prima te doen. Nu ken ik ook nog wel redelijk wat mensen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Galabal is meestal zeer gezellig.
Hoewel ik wel moet zeggen dat de meiden die daar komen met het jaar jonger werden!
Hoe lang is het uit ?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn ex is overigens gisteren bevallen!
Wel een echte Indo-koppie dat menneke; Jael!
Ik vind dit een hele stap. Moeten we niet te licht over heen lezen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
Net in een ander topic twee posts zonder een smiley geplaatst omdat iemand dat van me vroeg.
Ik moet zeggen dat valt niet mee.
En deze hier ook al, dat maakt 3.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
Net in een ander topic twee posts zonder een smiley geplaatst omdat iemand dat van me vroeg.
Ik moet zeggen dat valt niet mee.
Hahahaha! Nee, een stuk langer gelukkig!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
Hoe lang is het uit ?
9 maanden en 2 dagen ?
Stalk je hem zodat je overal op Internet zijn stukjes kunt lezenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
SCH is bezig hoor...
http://www.daanbrabant.com/col.asp?qc=524&qt=0
En dan scoren ze ook nog eensquote:
Rondje van Perez!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kenneth is okey ole ole !
Dat zijn de echte supporters.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Mijn oude buurman gaat al 30 jaar naar AZ toe. Iedere week van Eindhoven naar Alkmaar om in de kou en regen in zo'n kutstadionnetje te zitten waar eigenlijk nooit iets gebeurde. Voor zulke mensen is dit zo mooi.
Ja dat zijn de mooie verhalenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:42 schreef Suijk het volgende:
Mijn oude buurman gaat al 30 jaar naar AZ toe. Iedere week van Eindhoven naar Alkmaar om in de kou en regen in zo'n kutstadionnetje te zitten waar eigenlijk nooit iets gebeurde. Voor zulke mensen is dit zo mooi.
Anderhalf uur later dan gepland, maja dat hoort soms bij de NSquote:Op donderdag 14 april 2005 21:02 schreef appelsientje het volgende:
Noca hoeveel te laat was je eigenlijk ??
Daar zijn "we" al aan gewend hequote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef Noca het volgende:
Anderhalf uur later dan gepland, maja dat hoort soms bij de NS
Denk jij wel eens aan iets anders ?quote:
Doe m'n bestquote:Op donderdag 14 april 2005 22:48 schreef Bluezz het volgende:
tongie warner kreich je weer mzm?
trustequote:Op donderdag 14 april 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeeeel erg moe is
Trusten Hoolies
en weer thuis, mijn zegje gedaan, kreeg applaus van de spelers die zich eigenlijk geen houding wisten te geven! ik ben moe en ik ga slapen!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef Suijk het volgende:
Succes jm. Eet ze op!
Kijk de spelers staan achter je (maar dat wist je al) Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
en weer thuis, mijn zegje gedaan, kreeg applaus van de spelers die zich eigenlijk geen houding wisten te geven! ik ben moe en ik ga slapen!
Klasse JM!!quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
en weer thuis, mijn zegje gedaan, kreeg applaus van de spelers die zich eigenlijk geen houding wisten te geven! ik ben moe en ik ga slapen!
en dat is??quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, kan AZ de komende uitwedstrijd vast wennen aan het stadion waar ze ook de finale zullen spelen van de UEFA Cup...
Ik heb even gemist wat er was...quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Lisboa*quote:
De finale wordt óók in Lissabon gespeeld, het stadion van het plaatselijke Sporting, de club die Newcastle United vanavond met 4-1 uitschakelde en in de halve finale de tegenstander van AZ is...quote:
Maar wat hebben ze nu verder besloten?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
ow ok, moet te doen kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
De finale wordt óók in Lissabon gespeeld, het stadion van het plaatselijke Sporting, de club die Newcastle United vanavond met 4-1 uitschakelde en in de halve finale de tegenstander van AZ is...
Ergens vrees ik dat sporting hulp krijgt zodat ze de finale halen...maargoed dat is een van de complottheorieenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
De finale wordt óók in Lissabon gespeeld, het stadion van het plaatselijke Sporting, de club die Newcastle United vanavond met 4-1 uitschakelde en in de halve finale de tegenstander van AZ is...
Net als feyenoord een tijdje geleden. Hoeveel keer mocht v Hooijdonk die ene vrije trap overnemen?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:19 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ergens vrees ik dat sporting hulp krijgt zodat ze de finale halen...maargoed dat is een van de complottheorieen![]()
Heel vaak, dus ik vrees weer voor zoietsquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net als feyenoord een tijdje geleden. Hoeveel keer mocht v Hooijdonk die ene vrije trap overnemen?
Ja, dat was wel opvallendquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net als feyenoord een tijdje geleden. Hoeveel keer mocht v Hooijdonk die ene vrije trap overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |