The horror!quote:
tja JM, soms zijn keepers net mannenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef just me het volgende:
Ik had net de keeper van de selectie een "veel plezier" sms-je gestuurd omdat hij vandaag zijn afscheidsfeestje van zijn werk viert. Belt ie net op om me te bedanken voor het sms-je en ook om me voor vanavond sterkte te wensen! Ik zit met een grote glimlach hier en vind het zo tof dat hij eraan gedacht heeft dat het vanavond moeilijk voor me kan worden
ik ook, maar dan naar mijn eigen natuurlijk !quote:
tis nog eenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja JM, soms zijn keepers net mannen
Aaahhh, nu snap ik de titel.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:34 schreef popolon het volgende:
Er staat iets achter de naam van SCH.
Is dat voor die verderfelijke frontpage?
Ben jerg booSCH?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
SCH blijft ons steeds maar weer verrassen.
Waarom zou ik ?quote:
we schoppen dit topic naar "truth"quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
Is het toeval dat de tt als afkorting COC heeft?
Toeval bestaat niet Suijk....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
en-wat-had-je-dan-gepostquote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Ik-had-hier-gepost-maar-dat-rottige-forum-heeft-hem-verloren-laten-gaan.
JIJ!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Ik-had-hier-gepost-maar-dat-rottige-forum-heeft-hem-verloren-laten-gaan.
He, jij hier!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Ik-had-hier-gepost-maar-dat-rottige-forum-heeft-hem-verloren-laten-gaan.
toeval en Bjoroquote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
Een van z'n laatste posts is in Arcee enzo. een topic van zijn mede gebande skiczukie.....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Arcee heeft een 48-uurs ban. Weet iemand wat ie heeft uitgevreten ?
Iets met open achterdeuren en een paar reacties op AC Milan - Inter. (Walgelijk.), PSV (Spannend.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:03 schreef Ruis het volgende:
Arcee, zit t topic niet zo te verzieken met je gezeik in de marge.
Dat las ik ook. Maar dat kan nooit alleen zo'n ban opleveren.Volgens mij zijn er topics gewist.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een van z'n laatste posts is in Arcee enzo. een topic van zijn mede gebande skiczukie.....
Zal er wel iets mee te maken hebben.
Je hebt je naam-Hools-topic gemist.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Iets met open achterdeuren en een paar reacties op AC Milan - Inter. (Walgelijk.), PSV (Spannend.) en Juve (Liverpool door.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |