Ooo dan. Zie het morgen welquote:Op donderdag 14 april 2005 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is al een jaar of 3 geleden hoor!
Galabal is meestal zeer gezellig.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooo dan. Zie het morgen welLange tijd geleden dat ik in de Carte ben geweest
Vorig jaar, mijn jaar, was het inderdaad prima te doen. Nu ken ik ook nog wel redelijk wat mensen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Galabal is meestal zeer gezellig.
Hoewel ik wel moet zeggen dat de meiden die daar komen met het jaar jonger werden!
Hoe lang is het uit ?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn ex is overigens gisteren bevallen!
Wel een echte Indo-koppie dat menneke; Jael!
Ik vind dit een hele stap. Moeten we niet te licht over heen lezen.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
Net in een ander topic twee posts zonder een smiley geplaatst omdat iemand dat van me vroeg.
Ik moet zeggen dat valt niet mee.
En deze hier ook al, dat maakt 3.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
Net in een ander topic twee posts zonder een smiley geplaatst omdat iemand dat van me vroeg.
Ik moet zeggen dat valt niet mee.
Hahahaha! Nee, een stuk langer gelukkig!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
Hoe lang is het uit ?
9 maanden en 2 dagen ?
Stalk je hem zodat je overal op Internet zijn stukjes kunt lezenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
SCH is bezig hoor...
http://www.daanbrabant.com/col.asp?qc=524&qt=0
En dan scoren ze ook nog eensquote:
Rondje van Perez!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kenneth is okey ole ole !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |