tja, mooi spul hè ?quote:
quote:In het donkere water
Van het diepe meer
Zie je Hem soms dwalen
Verborgen in de algen
Zijn hoofd lijkt op een boomstam
Zijn bulten lijken rotsen
Maar Hij leeft, Hij leeft
En omdat ik het geloof
Heb ik Hem gezien
Op een mooie avond
Toen ik had gedronken
Zijn schubben leken golven
Ik zag sterren in zijn ogen
Hij leeft, Hij leeft
Ik zag sterren in zijn ogen
Zijn bloeddoorlopen ogen
die oranje 2100 valt toch wel mee, voor koninginnedagquote:
Je bent 4 minuten te vroeg om op 'iemand' te lijken, burgertrutje.quote:
Er is sowieso één post van hem gewist in dat Post-icon topic. Want die quote staat er nog wel in.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Maar dat kan nooit alleen zo'n ban opleveren.Volgens mij zijn er topics gewist.
Ja en wielren atletiek en schaatsposter. De goedheid zelfe daarom verbaas ik me over z'n ban.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
Arcee is toch dat dwangmatige telraam?
Whehehehehehehehe, Jaquote:Op donderdag 14 april 2005 18:01 schreef Suijk het volgende:
Arcee is toch dat dwangmatige telraam?
Open er een topic over. Misschien dat jij als andere brave peer dan ook eindelijk eens een ban krijgt.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en wielren atletiek en schaatsposter. De goedheid zelfe daarom verbaas ik me over z'n ban.
En terecht gewezen door een user met 2 oneven getallen in z'n username-nummer.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en wielren atletiek en schaatsposter. De goedheid zelfe daarom verbaas ik me over z'n ban.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
En terecht gewezen door een user met 2 oneven getallen in z'n username-nummer.Dat zal 'm nog het zwaarst vallen.
Ik had de eerste ban in 2001.vijf over twaalf 's nachts kon ik niet meer posten omdat ik in ieder subforum een topic had geopend met titels als 'Proost' 'Hoera' en 'Halleluja.'quote:Op donderdag 14 april 2005 18:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Open er een topic over. Misschien dat jij als andere brave peer dan ook eindelijk eens een ban krijgt.
Ik kende Fok ook amper dacht dat dat welmocht was me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 14 april 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
2001. Tong, dat is Fok! prehistorie!
Die kan ik mij nog herinneren.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Ik had de eerste ban in 2001.vijf over twaalf 's nachts kon ik niet meer posten omdat ik in ieder subforum een topic had geopend met titels als 'Proost' 'Hoera' en 'Halleluja.'
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hebben wij die toen niet ongedaan gemaakt?![]()
Dat ging toch over die foto van die opgehangen mensen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |