idd, k was als de dood dat hij m zou missenquote:Op donderdag 14 april 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Knap overigens dat die m durfde nemen...
MAar goed, biertje dan maar
soms gaat dat niet opquote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja heb je wel een punt, hoewel de ongeschreven wet ook weer luidt dat het tegen 10 man moeilijker voetbellen is dan tegen 11...
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:24 schreef Naccie het volgende:
'Rooney for president"
van onze sportredactie
Londen- Als de kinderen het voor het zeggen zouden hebben in Groot-Brittannië, Dan werd Wayne Rooney op 5 mei gekozen tot premier
De voetballer van Manchester United is de grote winnaar van de schaduwverkiezingen die zijn gehouden onder de Britse jeugd. Vijftien procent van de ondervraagden in de leeftijd van negen tot dertien jaar wil Rooney het land laten leiden. De huidige premier Tony Blair scoort slechts de helft. Zelfs de fictieve tovenaar Harry Potter doet het beter met 12 procent.
Het IQ van de Engelse jeugd ligt dus lager dan dat van Rooney zelf?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:24 schreef Naccie het volgende:
'Rooney for president"
van onze sportredactie
Londen- Als de kinderen het voor het zeggen zouden hebben in Groot-Brittannië, Dan werd Wayne Rooney op 5 mei gekozen tot premier
De voetballer van Manchester United is de grote winnaar van de schaduwverkiezingen die zijn gehouden onder de Britse jeugd. Vijftien procent van de ondervraagden in de leeftijd van negen tot dertien jaar wil Rooney het land laten leiden. De huidige premier Tony Blair scoort slechts de helft. Zelfs de fictieve tovenaar Harry Potter doet het beter met 12 procent.
hier zou balkenende niet eens in die lijst komen.quote:
bijna net zulke mooie tanden als Remkes hadquote:Op donderdag 14 april 2005 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo Janssen zou een goeie zijn.
Nope daar werk ik niet, en dat heet het UMC tegenwoordigquote:Op donderdag 14 april 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
welk ziekenhuis werk je eigenlijk Bluezz? Ons mam moet naar t Acedemisch
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het IQ van de Engelse jeugd ligt dus lager dan dat van Rooney zelf?
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope daar werk ik niet, en dat heet het UMC tegenwoordig
Ik denk ook dat je moeder daar wel het beste af is
Ik werk bij Mesos Oudenrijn in de fijne buurt Kanaleneiland
Kijk even in het songfestivaltopic hier Eurovisie Songfestivalquote:Op donderdag 14 april 2005 14:36 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig ik ben nu korte stukjes aan het schrijven voor het eurosongfestival... ik weet er helemaal niks vankijk het nooit
maar goed het is wel leuk om te doen, dus als je binnenkort wat leest. Kan het misschien van mij zijn
oke thnx...quote:Op donderdag 14 april 2005 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk even in het songfestivaltopic hier Eurovisie Songfestival
Jupsquote:Op donderdag 14 april 2005 15:01 schreef Blumchen het volgende:
whehe.. hey Sand, moet je werken vanaaf?
mooi hier moet ook nog gezogen wordenquote:
Zou Blumchen dat goed kunnen denk je!?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hier moet ook nog gezogen worden
kijk eenSCH kritisch naar de titelquote:Op donderdag 14 april 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
Die topictitel
Ik ga geen voetbalcolumns schrijven trouwensch
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hier moet ook nog gezogen worden
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zou Blumchen dat goed kunnen denk je!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |