Die kan ik mij nog herinneren.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Ik had de eerste ban in 2001.vijf over twaalf 's nachts kon ik niet meer posten omdat ik in ieder subforum een topic had geopend met titels als 'Proost' 'Hoera' en 'Halleluja.'
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hebben wij die toen niet ongedaan gemaakt?![]()
Dat ging toch over die foto van die opgehangen mensen he?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat ging toch over die foto van die opgehangen mensen he?
Weet je nog oudjequote:
Jammer dat de zoekfunctie het niet meer doet, anders had ik hem even opgezocht. Moet ergens in december 2000 zijn geweest.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:15 schreef tong80 het volgende:
Weet je nog oudje
Ik herinner me mijn eerste contact met jou als user nog.Was een topic in sex waarin iemand zich afvroeg of de sex in de jaren 70 echt zo vrij en extreem was. Postte ik dat de hele straat aan groepssex deed en iedere avond de hooiberg van boer Harms schudde door de sexuele handelingen van de plaatselijke jeugd.Daar ging jij weer op in.
Niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mijn best eens doen om van het weekend mijn eerste ban binnen te slepen, hoor ik er dan ook bij?
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.
In dat foto forum een keer zeggen dat iemand op een grindtegel lijkt en je kunt vertrekken.
FOK! Userfoto's deel 181quote:Op donderdag 14 april 2005 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.
In dat foto forum een keer zeggen dat iemand op een grindtegel lijkt en je kunt vertrekken.
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
U vraagt, wij draaien![]()
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
Het klopt ook nogquote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
FOK! Userfoto's deel 181
Gebeurt toch ook nietquote:Op donderdag 14 april 2005 18:44 schreef golfer het volgende:
Bans worden niet op het forum bsproken, bla..bla..
Je mooiste 'feature' is nog steeds je registratie tijdquote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had de eerste ban in 2001.vijf over twaalf 's nachts kon ik niet meer posten omdat ik in ieder subforum een topic had geopend met titels als 'Proost' 'Hoera' en 'Halleluja.'
Welkom in Hoolsquote:Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef P0RN0STAR het volgende:
Niet afgelopen vrijdag, maar die vrijdag daarvoor mijn eerste ban gekregen...
Ik m@ilen naar FOK! krijg ik als antwoord terug: "Datum van vandaag?" en ik daar weer serieus op ingaan, dat het inderdaad die dag was gebeurd, m@ilt ze weer bijdehand terug: "Welke datum is het" en toen had ik ineens door dat het 1 april was...
Nuchter was het me nooit geluktquote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Je mooiste 'feature' is nog steeds je registratie tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |