quote:Op donderdag 14 april 2005 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
En nog in euforische stemming zeker
Oja dat las ik net op de site van de NS... maar ik las ook dat ze snel verwachten (nu zeg maar) dat het probleem is opgelost...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef clauwheee het volgende:Noca belde net
Hij staat in Zwolle en kan niet verder want er is een ongeluk gebeurd ofzo. Lekker dan.
.....makes a tough guy tumble........ die toch ?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Boezelaar One night in Bangkok is van Murray Head een nummer uit de musical Chess.
Zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
.....makes a tough guy tumble........ die toch ?
quote:
The horror!quote:
tja JM, soms zijn keepers net mannenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef just me het volgende:
Ik had net de keeper van de selectie een "veel plezier" sms-je gestuurd omdat hij vandaag zijn afscheidsfeestje van zijn werk viert. Belt ie net op om me te bedanken voor het sms-je en ook om me voor vanavond sterkte te wensen! Ik zit met een grote glimlach hier en vind het zo tof dat hij eraan gedacht heeft dat het vanavond moeilijk voor me kan worden
ik ook, maar dan naar mijn eigen natuurlijk !quote:
tis nog eenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja JM, soms zijn keepers net mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |