en weer thuis, mijn zegje gedaan, kreeg applaus van de spelers die zich eigenlijk geen houding wisten te geven! ik ben moe en ik ga slapen!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef Suijk het volgende:
Succes jm. Eet ze op!
Kijk de spelers staan achter je (maar dat wist je al) Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
en weer thuis, mijn zegje gedaan, kreeg applaus van de spelers die zich eigenlijk geen houding wisten te geven! ik ben moe en ik ga slapen!
Klasse JM!!quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
en weer thuis, mijn zegje gedaan, kreeg applaus van de spelers die zich eigenlijk geen houding wisten te geven! ik ben moe en ik ga slapen!
en dat is??quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, kan AZ de komende uitwedstrijd vast wennen aan het stadion waar ze ook de finale zullen spelen van de UEFA Cup...
Ik heb even gemist wat er was...quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Lisboa*quote:
De finale wordt óók in Lissabon gespeeld, het stadion van het plaatselijke Sporting, de club die Newcastle United vanavond met 4-1 uitschakelde en in de halve finale de tegenstander van AZ is...quote:
Maar wat hebben ze nu verder besloten?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:57 schreef just me het volgende:
ow ok, moet te doen kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
De finale wordt óók in Lissabon gespeeld, het stadion van het plaatselijke Sporting, de club die Newcastle United vanavond met 4-1 uitschakelde en in de halve finale de tegenstander van AZ is...
Ergens vrees ik dat sporting hulp krijgt zodat ze de finale halen...maargoed dat is een van de complottheorieenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
De finale wordt óók in Lissabon gespeeld, het stadion van het plaatselijke Sporting, de club die Newcastle United vanavond met 4-1 uitschakelde en in de halve finale de tegenstander van AZ is...
Net als feyenoord een tijdje geleden. Hoeveel keer mocht v Hooijdonk die ene vrije trap overnemen?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:19 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ergens vrees ik dat sporting hulp krijgt zodat ze de finale halen...maargoed dat is een van de complottheorieen![]()
Heel vaak, dus ik vrees weer voor zoietsquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net als feyenoord een tijdje geleden. Hoeveel keer mocht v Hooijdonk die ene vrije trap overnemen?
Ja, dat was wel opvallendquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net als feyenoord een tijdje geleden. Hoeveel keer mocht v Hooijdonk die ene vrije trap overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |