Goede morgen, ik is wakker....quote:Op woensdag 13 april 2005 07:47 schreef SCH het volgende:
Hallo is u wakker?
Ja, maar ze was niet zo bijzonder hoor. Ik heb betere gehad.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar ze was niet zo bijzonder hoor. Ik heb betere gehad.
Ja, die ken jij toch niet, mannetje-van-de-verkeerde-kant!quote:
OpSCHepperquote:Op woensdag 13 april 2005 09:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die ken jij toch niet, mannetje-van-de-verkeerde-kant!
*HIPS*quote:Op woensdag 13 april 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Hebben we al een rondje Port genomen op Cootje ?
Ik neem een advocaatjequote:Op woensdag 13 april 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Hebben we al een rondje Port genomen op Cootje ?
Zul je zien dat vanavond in een schril contrast komt te staan met gisteren.quote:
Ja mooi he... dan zou het helemaal mooi zijn als PSV gewoon gaat winnnequote:Op woensdag 13 april 2005 09:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zul je zien dat vanavond in een schril contrast komt te staan met gisteren.
Léquipe kraakt vandaag PSV af tot op de bodem trouwens.
maar misschien laat Co ons morgenavond wel smullenquote:Op woensdag 13 april 2005 09:37 schreef Bluezz het volgende:
Oh die Cootje, das geen lekker broodje
hoe ging het JM ?
Dat had ik ook vannacht.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:Goedemorgen
Wakker worden voordat je wekker gaat is niet tof
Typisch Frans, arrogante kut kikkers zijn het.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:30 schreef pfaf het volgende:
Léquipe kraakt vandaag PSV af tot op de bodem trouwens.
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook vannacht.
van 1 tot 3 slapen en van 3 tot 6 uur wakker liggen %*^**(&_%$#_)(
Niet slapen voordat je wekker gaat is ook geen aanraderquote:Op woensdag 13 april 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:Goedemorgen
Wakker worden voordat je wekker gaat is niet tof
Dus golfer is wel uitgeput nuquote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook vannacht.
..... en van 3 tot 6 uur wakker liggen %*^**(&_%$#_)(
ik heb het al een week ...... ga ik om een uurtje of 11 naar bed slaap ik van 1 tot 3 en dan tot 6 uur wakker liggen en dan van 6 tot 7.15u weer slapen om vervolgens door de wekker gewekt wordenquote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook vannacht.
van 1 tot 3 slapen en van 3 tot 6 uur wakker liggen %*^**(&_%$#_)(
Ach, dan kan je alvast wennenquote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben verdomme al gebroken voordat het kind op de wereld is !
Hey ik heb ook zo''n gebroken slaapschemaquote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het al een week ...... ga ik om een uurtje of 11 naar bed slaap ik van 1 tot 3 en dan tot 6 uur wakker liggen en dan van 6 tot 7.15u weer slapen om vervolgens door de wekker gewekt worden
ik ben verdomme al gebroken voordat het kind op de wereld is !
Ik heb sinds kort mijn MP3 speler maar op mijn nachtkastje liggen, probeer ik me een beetje in slaap te laten zingen ....... niet dat het helpt maar het is minder saai en vervelend dan het gesnurk van mijn moppie !quote:Op woensdag 13 april 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
Hey ik heb ook zo''n gebroken slaapschema
ben de laatste tijd rond 5 uur wakker en kijk dan vrolijk de wereld in
Ik lees dan maar wat - ik weet ook absoluut niet hoe het komt.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort mijn MP3 speler maar op mijn nachtkastje liggen, probeer ik me een beetje in slaap te laten zingen ....... niet dat het helpt maar het is minder saai en vervelend dan het gesnurk van mijn moppie !![]()
Neuh.. niks niet, zweterig en woelerig, de overgang misschien al wel zeggen ze hier op mijn werkquote:Op woensdag 13 april 2005 09:55 schreef SCH het volgende:had ik gisteren, wat wasch er dan, had je zorgjesch?
Alweer?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh.. niks niet, zweterig en woelerig, de overgang misschien al wel zeggen ze hier op mijn werk
van lezen rust ik niet.....tijdens het luisteren van muziek, lig ik toch nog een beetje te rusten, althans dat idee heb ik!quote:Op woensdag 13 april 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees dan maar wat - ik weet ook absoluut niet hoe het komt.
Alleen wil N. niet dat ik het licht aandoe, gelukkig slapen wij aan de straatkant bij een lantaarnpaal
nu slapen op de rug de enige optie is......helaasquote:
Misschien ga ik dat nog wel eens doen, de hond uitlaten, maar dan zonder hondquote:Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
Slapeloze nachten dus.
Ga 's avonds een rondje hardlopen, dan val je om 12 uur als een blok in slaap.
schraap, au, schraap, verdoving en napijn, nu is de pijn verdwenen maar heb ik het gevoel alsof mijn kaak ontwricht is.quote:
Dat is serieus een goed idee, ik moet ook eens gaan beginnen met hardlopen, moet ik trouwens wel eerst sport schoenen kopen... heb alleen nog maar voetbal schoenenquote:Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
Slapeloze nachten dus.
Ga 's avonds een rondje hardlopen, dan val je om 12 uur als een blok in slaap.
Wat hebben ze precies allemaal gedaan??quote:Op woensdag 13 april 2005 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
schraap, au, schraap, verdoving en napijn, nu is de pijn verdwenen maar heb ik het gevoel alsof mijn kaak ontwricht is.
gelukkig heb ik een week om bij te komen
Dat is geen aanrader natuurlijk !quote:Op woensdag 13 april 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
Dat is serieus een goed idee, ik moet ook eens gaan beginnen met hardlopen, moet ik trouwens wel eerst sport schoenen kopen... heb alleen nog maar voetbal schoenen
Het is zo ontzettend lekker. MP3 spelertje of radio op en een uur vliegt werkelijk voorbij. Scheelt ook wel een beetje waar je woont, ik woon naast een meer, en als ik daar omheen loop, heb ik 3,5 km gelopen. 3 rondjes in een uur is voor mij net te doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is serieus een goed idee, ik moet ook eens gaan beginnen met hardlopen, moet ik trouwens wel eerst sport schoenen kopen... heb alleen nog maar voetbal schoenen
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:48 schreef just me het volgende:
schraap, au, schraap, verdoving en napijn, nu is de pijn verdwenen maar heb ik het gevoel alsof mijn kaak ontwricht is.
gelukkig heb ik een week om bij te komen
Ik woon tegen het bos aanquote:Op woensdag 13 april 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend lekker. MP3 spelertje of radio op en een uur vliegt werkelijk voorbij. Scheelt ook wel een beetje waar je woont, ik woon naast een meer, en als ik daar omheen loop, heb ik 3,5 km gelopen. 3 rondjes in een uur is voor mij net te doen.
het grondig reinigen van de worteloppervlakken van alle aanwezige pocketsquote:Op woensdag 13 april 2005 10:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat hebben ze precies allemaal gedaan??
*rilt*quote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
het grondig reinigen van de worteloppervlakken van alle aanwezige pockets
en een bacteriologisch onderzoek
![]()
jawel man !!!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
Bjoortje, ga nou niet tegen me in - dan blijven we vast geen vriendjes meer
Ik ga jou dissen manquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jawel man !!!
onze liefde kan dit meningsverschilletje toch wel aan ?
lijkt me geil........ ik zit me hier gewoon serieus op te winden van boosheid...maar goed, vanavond weer lekker voetbal op de buis en dat kan Mohammed ook gewoon lekker kijken !quote:
als ze de nul houden zijn ze er....en dat is toch al een aantal keren gelukt dit seizoen ?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeeenuuuwachtiig!
hou jij ze nog in bedwang dan jm ?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:24 schreef just me het volgende:
waarom DD ??
Ik vond er ook één in mijn werkmailboxquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb ook een mail van Lucille gekregen
PSV zal wel moeten scoren, nul houden wordt moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2005 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze de nul houden zijn ze er....en dat is toch al een aantal keren gelukt dit seizoen ?
zie niet in waarom !quote:Op woensdag 13 april 2005 12:28 schreef pascalheister het volgende:
PSV zal wel moeten scoren, nul houden wordt moeilijk
Geintje...... toch ??quote:Op woensdag 13 april 2005 12:24 schreef just me het volgende:
waarom DD ??
* Bluezz legt Bjoor op accupunctuur-matje en prikt hier en daar wat ontspannings-naaldjesquote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
lijkt me geil........ ik zit me hier gewoon serieus op te winden van boosheid...maar goed, vanavond weer lekker voetbal op de buis en dat kan Mohammed ook gewoon lekker kijken !
hoor je ze niet gieren danquote:Op woensdag 13 april 2005 12:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hou jij ze nog in bedwang dan jm ?
* appelsientje kijkt naar signquote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Haha Noca, ik zie ineens je sig, lekker makkelijk
Leek me wel even handig jaquote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Haha Noca, ik zie ineens je sig, lekker makkelijk
Dan ga ik echt huilen van gelukquote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk 6-0!
zou wel onwijs gaaf zijn...hoop het echt voor jullie !quote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk 6-0!
Volgens mij heb ik iets gemist.....quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
Kut kut kut kut school.. Negatief studie advies.. dus stage gaat niet door.. studie is klaar..
![]()
dammquote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
Kut kut kut kut school.. Negatief studie advies.. dus stage gaat niet door.. studie is klaar..
![]()
Pinkstermaandagquote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vervelend zeg Bloem! Balen joh!
Wat is er op 16 Mei? Ik ben mijn planning aan het maken, maar dan schijn ik vrij te hebben. Is er dan wat bijzonders?
Pinkpopquote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vervelend zeg Bloem! Balen joh!
Wat is er op 16 Mei? Ik ben mijn planning aan het maken, maar dan schijn ik vrij te hebben. Is er dan wat bijzonders?
Ik merk dat altijd de dag van te vorenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja. Hehe.. Ben niet zo thuis in die dingen
klote zegquote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nooit gewetenquote:Eenzelfde straf kreeg de club dat seizoen nadat een scooter uit frustratie vanaf de tweede ring naar beneden werd gegooid in de wedstrijd tegen Atalanta. Opmerkelijk genoeg raakte niemand gewond
Nee ik deed recreatie,,. 1ste jaars.. Maar deed een verkoste opleiding.. en ze vinden me er nog niet klaar voor ofzo..quote:Op woensdag 13 april 2005 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dammdat is vervelend... echt heel vervelend wat deed je ook al weer precies?
de UU toch?
De rede, te weinig studiepunten ??
Hoe kan dat nou, zo opeens?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
![]()
damm dat is echt kut had je het zien aankomen of helemaal niet ??? damm echte eikels.. kan je meteen je toekomst plannen bijstellen... ik weet hoe 't voelt... en dat is echt niet prettig....quote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee ik deed recreatie,,. 1ste jaars.. Maar deed een verkoste opleiding.. en ze vinden me er nog niet klaar voor ofzo..de homo's
Het is Roellio.. met 2 LLquote:Op woensdag 13 april 2005 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, zo opeens?
Roelio zal w.s. opgelucht adem halen, maar wel kut voor jou, want je had je zo verheugd op die stage.
Edit: je postte net hierboven al een reden.
Nee ik had het niet zien aankomen..quote:Op woensdag 13 april 2005 14:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm dat is echt kut had je het zien aankomen of helemaal niet ??? damm echte eikels.. kan je meteen je toekomst plannen bijstellen... ik weet hoe 't voelt... en dat is echt niet prettig....
Laat mij er even buitenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef Blumchen het volgende:
en ze vinden me er nog niet klaar voor ofzo..de homo's
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:11 schreef Bjoro het volgende:
*geeft nu ff een klein liefaan Blummie !
en een schoudertje op de VBL-meet !
Raden ze je dat wel aan dan en kan dat wel?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:16 schreef Blumchen het volgende:
[..]thx Bjoro
Ik ga m misschien maar over doen.. vond het namelijk wel een leuke opleiding
Ik weet niet of ze het aanraden.. maar t kan welquote:Op woensdag 13 april 2005 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raden ze je dat wel aan dan en kan dat wel?
Maar dat je niet volgend jaar in dezelfde situatie zit.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het aanraden.. maar t kan wel
Nee precies.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat je niet volgend jaar in dezelfde situatie zit.
Nou ik krijg dan veel vrijstelling, omdat ik veel al gehaald heb dit jaarquote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat je niet volgend jaar in dezelfde situatie zit.
quote:Ajax-talent Sno stapt over naar Feyenoord
Feyenoord heeft de gelederen versterkt met de net achttienjarige Evander Sno. Saillant: de centrale verdediger komt over van Ajax en tekende voor twee seizoenen bij de club uit Rotterdam.
Sno geldt als een groot talent, maar leefde al een tijdje met de Amsterdammers in onmin. Bij die club legde hij onlangs ook een driejarig contract naast zich neer.
'Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt', zegt Henk van Stee, manager jeugdopleiding, op de website van Feyenoord.
Sno zal volgend seizoen gaan spelen in de beloftengroep van de Rotterdammers, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord.
Eerder deze week deed Sno al mee met Jong Feyenoord in een oefenduel tegen de VS onder twintig, maar Feyenoord moet Ajax nog toestemming vragen of het de speler met onmiddellijke ingang kan overnemen.
Naar verluidt wil de Amsterdamse club 125.000 euro aan opleidingskosten voor de verdediger zien.
Hmm dan komt het idd helemaal hard aan.. of iemand je een klap in je gezicht geeft..quote:Op woensdag 13 april 2005 14:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee ik had het niet zien aankomen..anders kan je je er nog een beetje op instellen enzo..
Het voelt idd niet prettig
Helemaal gemist destijdsquote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:wisten jullie dat niet, dat was echt bijzonder nieuws destijds. Ach als je de hoeveelheid vuurwerk gisteravond zag dan moet iets naar binnen krijgen daar geen probleem zijn
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef Vom het volgende:
Bloem dat is echt klotehad je te weinig punten of heeft het een andere reden?
Oow en JM had je me vraag nog gelezen in het vorige topic?
Hoiquote:
idd en daar waait t ook nog eens aardigquote:Op woensdag 13 april 2005 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is gewoon een lelijke dag...
Bij De Scheldeprijs is het geloof ik niet veel beter weer...
Das het betere werkquote:Op woensdag 13 april 2005 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laatste tentamen gehad, rest van de week off
Dus je hebt weer flink van leer getrokken Spidey?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:16 schreef Spideyman het volgende:
Niet van plan, maar toch uitgegaan gister. Was vanmorgen om 08:00 uur thuis
En zenuwachtig ben ik eigenlijk nooit, waarde Pyth. Ik heb altijd zo'n gevoel van we gaan ze alle hoeken van het veld laten zien. Meer adrealine zeg maar,,,, Bring em on!![]()
Bier dat is een goed ideequote:Op woensdag 13 april 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je hebt weer flink van leer getrokken Spidey?
Waar ben je op stap geweest tot 08.00? Zino's ofzo?![]()
Ben nu nog zenuwachtig, als ik straks 10 bier achter me kiezen heb in de Aftrap zal de Adrenaline wel langzaam beginnen te stromen
Ik zie Den Bosch niet in de problemen komenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoi
Zit je al in spanning voor vanavond Jawi?![]()
Een of andere vage drum & bass party in de buurt van Nijmegen. Heerlijk gedanst en gesjanst,,,quote:Op woensdag 13 april 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je hebt weer flink van leer getrokken Spidey?
Waar ben je op stap geweest tot 08.00? Zino's ofzo?![]()
Ben nu nog zenuwachtig, als ik straks 10 bier achter me kiezen heb in de Aftrap zal de Adrenaline wel langzaam beginnen te stromen
quote:Ah, vreselijk zeg!!!
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een of andere vage drum & bass party in de buurt van Nijmegen. Heerlijk gedanst en gesjanst,,,
Enniehoe, ik wil je vanavond wel ff het hele stadion bij mekaar horen schreeuwen he?!? Altijd mooie sfeer bij CL-wedstrijden![]()
Goed bezig Spidey!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een of andere vage drum & bass party in de buurt van Nijmegen. Heerlijk gedanst en gesjanst,,,
Enniehoe, ik wil je vanavond wel ff het hele stadion bij mekaar horen schreeuwen he?!? Altijd mooie sfeer bij CL-wedstrijden![]()
zeer leuke omgeving.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]in de buurt of in Nijmegen? Roosje ofzo?
Nijmegen heeft een leuke ongeving
echt super simpel met de trein richting Enschede en dan bij het eerste station voor Enschede uitstappen (links de Uni en rechts het stadion van twente)quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
Ik moet morgen naar de Universiteit van Twente..zo maar eens uitzoeken hoe ik daar in godsnaam ga komen
edit: ik heb vanaf vanmorgen toen ik wakker werd een heel erg berustend gevoel over mn oompie. Alsof ie heeft laten weten dat het zo beter is...moeilijk uit te leggen, maar is een goed gevoel.
Als je met de trein gaat moet je uitstappen bij het Arke stadion - station Enschede Drienerlo. Dan loop je in tegengestelde richting van het Arke stadion vooruit door een kantorenparkje en kom je bij een drukke weg aan. Oversteken en de weg die je dan inloopt zal je naar de hoofdingang van de UT leiden.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
Ik moet morgen naar de Universiteit van Twente..zo maar eens uitzoeken hoe ik daar in godsnaam ga komen
edit: ik heb vanaf vanmorgen toen ik wakker werd een heel erg berustend gevoel over mn oompie. Alsof ie heeft laten weten dat het zo beter is...moeilijk uit te leggen, maar is een goed gevoel.
Dat is het team van mijn eigen zoonquote:Op woensdag 13 april 2005 15:47 schreef Vom het volgende:
Ik vroeg of je de linksback van Concordia 3 kende JM
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb fok op text only staan vanwege pottenkijkers, vraagt mijn collega: Oooh, is dat het nieuwe Word????
Heb ik wat gemist JM?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef just me het volgende:
Morgenavond gaat aan de selectie worden meegedeeld dat ik volgend jaar geen leider meer mag zijn en ik heb net mijn weer-woord op paier gezet! Met de aanvoerder afgesproken dat als ik niet meer uit mijn woorden kom hij het van me overneemt
Tongquote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
Hé Tong, het gaat niet zo goed met Linn Githmark in het tournament.....
De meeste stemmen tegen haar.
Go get em JM!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef just me het volgende:
Morgenavond gaat aan de selectie worden meegedeeld dat ik volgend jaar geen leider meer mag zijn en ik heb net mijn weer-woord op paier gezet! Met de aanvoerder afgesproken dat als ik niet meer uit mijn woorden kom hij het van me overneemt
Snel we moeten een topic openen over dat Tong verdwenen isquote:
iddquote:Op woensdag 13 april 2005 16:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Go get em JM!
Bedankt appelsientje en Spidey!
Niet heel moeilijk te vinden dus.
vorige week is mij door de voorzitter én een speler verteld dat ik volgend jaar geen leider meer ben omdat de groep geen vertrouwen in mij heeft. Achteraf blijkt dat er een smerig spel is gespeeld, de vorige leider is opgestapt omdat hij niet met de trainer door de deur kon en nu de trainer naar een andere club vertrekt wil hij de touwtjes weer in handen nemen. Ik heb bij de aanvoerder navraag gedaan en hem was niks bekend dat er geen vertrouwen in mij was.. Ik ben erg benieuwd naar de reakties van de spelers morgenavond en ik laat me niet gek maken, ik maak met opgeheven hoofd het seizoen af en de nieuwe leider krijgt zijn trekken nog wel thuis want ik zit in de voetbalcommissie en zal hem nauwlettend in de gaten houden !quote:
nee niet meer aan gedacht.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Snel we moeten een topic openen over dat Tong verdwenen is
Heb je trouwens actionradio nog teruggeluisterd??
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
vorige week is mij door de voorzitter én een speler verteld dat ik volgend jaar geen leider meer ben omdat de groep geen vertrouwen in mij heeft. Achteraf blijkt dat er een smerig spel is gespeeld, de vorige leider is opgestapt omdat hij niet met de trainer door de deur kon en nu de trainer naar een andere club vertrekt wil hij de touwtjes weer in handen nemen. Ik heb bij de aanvoerder navraag gedaan en hem was niks bekend dat er geen vertrouwen in mij was.. Ik ben erg benieuwd naar de reakties van de spelers morgenavond en ik laat me niet gek maken, ik maak met opgeheven hoofd het seizoen af en de nieuwe leider krijgt zijn trekken nog wel thuis want ik zit in de voetbalcommissie en zal hem nauwlettend in de gaten houden !
morgenavond rubberduckiequote:
Sorry rubber, kun je het me vergeven???quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet meer aan gedacht.
maar Lionhead Tong is hier niet de Linn Githmark fan
Waar zit je? Dan zwaai ik evenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Noca; Je komt bij ons langs op de Uni, tof
Is Tong inmiddels ook kwijt trouwens, en is Lego al weer gevonden?
Misschien dat ik morgen eventjes in de UB zit, maar ik heb geen tentamens meer dus zit morgen bij lekker weer lekker in de stad denk ikquote:Op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar zit je? Dan zwaai ik even
appelsientje: zo moet ik het wel vinden inderdaad!
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sorry rubber, kun je het me vergeven???![]()
Ik heb wel op haar gestemd....![]()
Thijs H is het toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is het team van mijn eigen zoon
linksback is Richard R ?
Thijs H kan het inderdaad goed zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Thijs H is het toch?
Tenminste dat zei hij tegen mij![]()
me too !quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
Is het allemaal nog wel leuk JM?
Ik zou allang gezegd hebben, zoeken jullie het allemaal maar uit, ik ga wat leuks doen.
Biertje dan maarquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Veneberg, hij wint zn eerst profkoersen de scheldeprijs is ook nog eens een mooie koers
Het contact met de spelers en de trainers is nog steeds hartstikke leuk! Het zijn gewoon een aantal randdebielen die de boel aan het verzieken zijn en met die mensen heb ik volgend seizoen gewoon niks meer te makenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
Is het allemaal nog wel leuk JM?
Ik zou allang gezegd hebben, zoeken jullie het allemaal maar uit, ik ga wat leuks doen.
*Aansluit!quote:
dan zitten ze slecht in de achterhoede want mijn zoon is ook geblesseerd en mag voorlopig niet spelen krijg hij vandaag van de dokter te horen!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:28 schreef Vom het volgende:
[..]
*Aansluit!
Thijs is nu geblesseerd dus vandaar dat je misschien die andere zei
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:30 schreef PyTh het volgende:
Doe mij maar een kratje, het wordt nu echt te gek![]()
Je kan ook gewoon buiten gaan staanquote:Op woensdag 13 april 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
k ga ff onder de douche staan, misschien scheelt dat in de zenuwen
Zondag om 12.30 ben ik je man om te pokerenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Hey pyth, vanavond pokeren? Ik heb toch niets te doen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Hey pyth, vanavond pokeren? Ik heb toch niets te doen.
Heeft ze je gekwetSCHt knul?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds kwaad op die Blumchen met haar domme opmerking
Dat zal wel lukken denk ik zo !!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:39 schreef Noca het volgende:
Ik wil bij deze de PSV-ers alvast veel plezier wensen in het stadion vanavond![]()
SCH![]()
Tot straks Sienquote:Op woensdag 13 april 2005 17:00 schreef appelsientje het volgende:
DOEI!!!
Ja lul er maar omheen.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Joepie, Britney Spears is zwanger!!
* just me drukt haar favo homo tegen haar boezem aanquote:Op woensdag 13 april 2005 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds kwaad op die Blumchen met haar domme opmerking
Vanavond vul ik hem in, eerst even warm lopen en inspiratie opdoenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
AC Fok! United #17 Contractsverlengingen verdienen
Even voor tong!!
Ik heb zo een idee. Iemand had iets in zijn sig of ondertitel staan over voetbalzone en dat was ineens verdwenen toen het hier over dat mailtje gingquote:Op woensdag 13 april 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Wel lachen, wie zou nou de manager Externe Zaken van Voetbalzone zijn?
* methodmich zet in op Cultheld.
* Blumchen aait eendje..quote:Op woensdag 13 april 2005 17:41 schreef rubbereend het volgende:
maargoed dat k mn hartslag nu niet kan meten
echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..quote:Op woensdag 13 april 2005 17:40 schreef Againzender het volgende:
Leuk te zien hoe alle PSV-ers aan het stressen zijn hier
oei als jij mij aait gaat mn hartslag alleen maar verder omhoogquote:Op woensdag 13 april 2005 17:41 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen aait eendje..Rustig maar hoor
rustig ademhalenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..echt niet.. echt niet..
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:46 schreef golfer het volgende:
En straks hopelijk een leuke wedstrijd op de TV kijken: Juve-Liverpool.
Als ik jouw was zou ik dan tot 6 uur morgenochted doorfeesten manquote:Op woensdag 13 april 2005 17:48 schreef rubbereend het volgende:hools ik ga afreizen naar het Philips stadion
hopelijk kom ik hier vanavond terug in een zeer feestelijke en uitgelate stemming
C+ kijken? Ik zie niksquote:Op woensdag 13 april 2005 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is naar huis gekomen om Canal+ te komen kijken na de tussenstand bij Den Bosch
Komt goed.quote:
Co die trainer van Porto wordt is vast leukerquote:Op woensdag 13 april 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
PSV kijken is erger dan bevallen!
Heeft tong zijn vragen van de Kids al beantwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |