Hoiquote:
idd en daar waait t ook nog eens aardigquote:Op woensdag 13 april 2005 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is gewoon een lelijke dag...
Bij De Scheldeprijs is het geloof ik niet veel beter weer...
Das het betere werkquote:Op woensdag 13 april 2005 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laatste tentamen gehad, rest van de week off
Dus je hebt weer flink van leer getrokken Spidey?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:16 schreef Spideyman het volgende:
Niet van plan, maar toch uitgegaan gister. Was vanmorgen om 08:00 uur thuis
En zenuwachtig ben ik eigenlijk nooit, waarde Pyth. Ik heb altijd zo'n gevoel van we gaan ze alle hoeken van het veld laten zien. Meer adrealine zeg maar,,,, Bring em on!![]()
Bier dat is een goed ideequote:Op woensdag 13 april 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je hebt weer flink van leer getrokken Spidey?
Waar ben je op stap geweest tot 08.00? Zino's ofzo?![]()
Ben nu nog zenuwachtig, als ik straks 10 bier achter me kiezen heb in de Aftrap zal de Adrenaline wel langzaam beginnen te stromen
Ik zie Den Bosch niet in de problemen komenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoi
Zit je al in spanning voor vanavond Jawi?![]()
Een of andere vage drum & bass party in de buurt van Nijmegen. Heerlijk gedanst en gesjanst,,,quote:Op woensdag 13 april 2005 15:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus je hebt weer flink van leer getrokken Spidey?
Waar ben je op stap geweest tot 08.00? Zino's ofzo?![]()
Ben nu nog zenuwachtig, als ik straks 10 bier achter me kiezen heb in de Aftrap zal de Adrenaline wel langzaam beginnen te stromen
quote:Ah, vreselijk zeg!!!
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een of andere vage drum & bass party in de buurt van Nijmegen. Heerlijk gedanst en gesjanst,,,
Enniehoe, ik wil je vanavond wel ff het hele stadion bij mekaar horen schreeuwen he?!? Altijd mooie sfeer bij CL-wedstrijden![]()
Goed bezig Spidey!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een of andere vage drum & bass party in de buurt van Nijmegen. Heerlijk gedanst en gesjanst,,,
Enniehoe, ik wil je vanavond wel ff het hele stadion bij mekaar horen schreeuwen he?!? Altijd mooie sfeer bij CL-wedstrijden![]()
zeer leuke omgeving.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]in de buurt of in Nijmegen? Roosje ofzo?
Nijmegen heeft een leuke ongeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |