quote:Op woensdag 13 april 2005 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb fok op text only staan vanwege pottenkijkers, vraagt mijn collega: Oooh, is dat het nieuwe Word????
Heb ik wat gemist JM?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef just me het volgende:
Morgenavond gaat aan de selectie worden meegedeeld dat ik volgend jaar geen leider meer mag zijn en ik heb net mijn weer-woord op paier gezet! Met de aanvoerder afgesproken dat als ik niet meer uit mijn woorden kom hij het van me overneemt
Tongquote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef Lionheaad het volgende:
Hé Tong, het gaat niet zo goed met Linn Githmark in het tournament.....
De meeste stemmen tegen haar.
Go get em JM!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef just me het volgende:
Morgenavond gaat aan de selectie worden meegedeeld dat ik volgend jaar geen leider meer mag zijn en ik heb net mijn weer-woord op paier gezet! Met de aanvoerder afgesproken dat als ik niet meer uit mijn woorden kom hij het van me overneemt
Snel we moeten een topic openen over dat Tong verdwenen isquote:
iddquote:Op woensdag 13 april 2005 16:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Go get em JM!
Bedankt appelsientje en Spidey!
Niet heel moeilijk te vinden dus.
vorige week is mij door de voorzitter én een speler verteld dat ik volgend jaar geen leider meer ben omdat de groep geen vertrouwen in mij heeft. Achteraf blijkt dat er een smerig spel is gespeeld, de vorige leider is opgestapt omdat hij niet met de trainer door de deur kon en nu de trainer naar een andere club vertrekt wil hij de touwtjes weer in handen nemen. Ik heb bij de aanvoerder navraag gedaan en hem was niks bekend dat er geen vertrouwen in mij was.. Ik ben erg benieuwd naar de reakties van de spelers morgenavond en ik laat me niet gek maken, ik maak met opgeheven hoofd het seizoen af en de nieuwe leider krijgt zijn trekken nog wel thuis want ik zit in de voetbalcommissie en zal hem nauwlettend in de gaten houden !quote:
nee niet meer aan gedacht.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Snel we moeten een topic openen over dat Tong verdwenen is
Heb je trouwens actionradio nog teruggeluisterd??
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
vorige week is mij door de voorzitter én een speler verteld dat ik volgend jaar geen leider meer ben omdat de groep geen vertrouwen in mij heeft. Achteraf blijkt dat er een smerig spel is gespeeld, de vorige leider is opgestapt omdat hij niet met de trainer door de deur kon en nu de trainer naar een andere club vertrekt wil hij de touwtjes weer in handen nemen. Ik heb bij de aanvoerder navraag gedaan en hem was niks bekend dat er geen vertrouwen in mij was.. Ik ben erg benieuwd naar de reakties van de spelers morgenavond en ik laat me niet gek maken, ik maak met opgeheven hoofd het seizoen af en de nieuwe leider krijgt zijn trekken nog wel thuis want ik zit in de voetbalcommissie en zal hem nauwlettend in de gaten houden !
morgenavond rubberduckiequote:
Sorry rubber, kun je het me vergeven???quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet meer aan gedacht.
maar Lionhead Tong is hier niet de Linn Githmark fan
Waar zit je? Dan zwaai ik evenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@Noca; Je komt bij ons langs op de Uni, tof
Is Tong inmiddels ook kwijt trouwens, en is Lego al weer gevonden?
Misschien dat ik morgen eventjes in de UB zit, maar ik heb geen tentamens meer dus zit morgen bij lekker weer lekker in de stad denk ikquote:Op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar zit je? Dan zwaai ik even
appelsientje: zo moet ik het wel vinden inderdaad!
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sorry rubber, kun je het me vergeven???![]()
Ik heb wel op haar gestemd....![]()
Thijs H is het toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is het team van mijn eigen zoon
linksback is Richard R ?
Thijs H kan het inderdaad goed zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Thijs H is het toch?
Tenminste dat zei hij tegen mij![]()
me too !quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
Is het allemaal nog wel leuk JM?
Ik zou allang gezegd hebben, zoeken jullie het allemaal maar uit, ik ga wat leuks doen.
Biertje dan maarquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Veneberg, hij wint zn eerst profkoersen de scheldeprijs is ook nog eens een mooie koers
Het contact met de spelers en de trainers is nog steeds hartstikke leuk! Het zijn gewoon een aantal randdebielen die de boel aan het verzieken zijn en met die mensen heb ik volgend seizoen gewoon niks meer te makenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
Is het allemaal nog wel leuk JM?
Ik zou allang gezegd hebben, zoeken jullie het allemaal maar uit, ik ga wat leuks doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |