quote:Op woensdag 13 april 2005 16:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sorry rubber, kun je het me vergeven???![]()
Ik heb wel op haar gestemd....![]()
Thijs H is het toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is het team van mijn eigen zoon
linksback is Richard R ?
Thijs H kan het inderdaad goed zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Thijs H is het toch?
Tenminste dat zei hij tegen mij![]()
me too !quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
Is het allemaal nog wel leuk JM?
Ik zou allang gezegd hebben, zoeken jullie het allemaal maar uit, ik ga wat leuks doen.
Biertje dan maarquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Veneberg, hij wint zn eerst profkoersen de scheldeprijs is ook nog eens een mooie koers
Het contact met de spelers en de trainers is nog steeds hartstikke leuk! Het zijn gewoon een aantal randdebielen die de boel aan het verzieken zijn en met die mensen heb ik volgend seizoen gewoon niks meer te makenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
Is het allemaal nog wel leuk JM?
Ik zou allang gezegd hebben, zoeken jullie het allemaal maar uit, ik ga wat leuks doen.
*Aansluit!quote:
dan zitten ze slecht in de achterhoede want mijn zoon is ook geblesseerd en mag voorlopig niet spelen krijg hij vandaag van de dokter te horen!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:28 schreef Vom het volgende:
[..]
*Aansluit!
Thijs is nu geblesseerd dus vandaar dat je misschien die andere zei
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:30 schreef PyTh het volgende:
Doe mij maar een kratje, het wordt nu echt te gek![]()
Je kan ook gewoon buiten gaan staanquote:Op woensdag 13 april 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
k ga ff onder de douche staan, misschien scheelt dat in de zenuwen
Zondag om 12.30 ben ik je man om te pokerenquote:Op woensdag 13 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Hey pyth, vanavond pokeren? Ik heb toch niets te doen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Hey pyth, vanavond pokeren? Ik heb toch niets te doen.
Heeft ze je gekwetSCHt knul?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds kwaad op die Blumchen met haar domme opmerking
Dat zal wel lukken denk ik zo !!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:39 schreef Noca het volgende:
Ik wil bij deze de PSV-ers alvast veel plezier wensen in het stadion vanavond![]()
SCH![]()
Tot straks Sienquote:Op woensdag 13 april 2005 17:00 schreef appelsientje het volgende:
DOEI!!!
Ja lul er maar omheen.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Joepie, Britney Spears is zwanger!!
* just me drukt haar favo homo tegen haar boezem aanquote:Op woensdag 13 april 2005 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds kwaad op die Blumchen met haar domme opmerking
Vanavond vul ik hem in, eerst even warm lopen en inspiratie opdoenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
AC Fok! United #17 Contractsverlengingen verdienen
Even voor tong!!
Ik heb zo een idee. Iemand had iets in zijn sig of ondertitel staan over voetbalzone en dat was ineens verdwenen toen het hier over dat mailtje gingquote:Op woensdag 13 april 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Wel lachen, wie zou nou de manager Externe Zaken van Voetbalzone zijn?
* methodmich zet in op Cultheld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |