ze schijnen interesse te hebben in VoreG en Eilandenquote:Op maandag 11 april 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, daar zaten de scouts van AZ.
The_BoezelaaR (60: Vom)quote:Op maandag 11 april 2005 18:22 schreef Vom het volgende:
Aah weer 40 minuutjes meegepakt
Stond ik in de verdediging?
Offtopic: ik kan de topiclijst van VBL niet meer zien![]()
Blessure tijd enzoquote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The_BoezelaaR (60: Vom)
Sinds wanneer duurt een wedstrijd 100 minuten
Met name VoreG ja. Zit in hun "schaduwelftal".quote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ze schijnen interesse te hebben in VoreG en Eilanden
jij bent veel jonger en hebt gewoon meer toekomstquote:Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:
In 1 zin staan met van der Schaaf en Schreuder vind ik gewoon een regelrechte belediging!
Ik wou het net in het transfergeruchten topic plaatstenquote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
AZ volgt speler AC FOK! United
Door Maarten Wijffels -
AZ heeft bevestigd dat men het eventueel vertrek van enkele spelers wil opvangen met enkele voetballers van de schaduwlijst. Volgens Martin van Geel worden vooral Remco van der Schaaf (PSV), Alfred Schreuder (Feyenoord) en VoreG (AC Fok! United) gevolgd. Van Geel: "Met name VoreG vinden we met het oog op de toekomst een interessante optie. Uiteraard gaan we ook in overleg met Louis."
Ik zit al bij een topper!quote:Op maandag 11 april 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij bent veel jonger en hebt gewoon meer toekomst
niet doen hoor, wachten op een echte topper
*kijkt uit naar zijn favo-onderdeel in het Kids Club Magazine !quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Overigens komen er snel weer vragen van de Kids Club, dit keer aan tong80 dacht ik..
quote:ACFU pakt wederom volle buit
Ook tussen de zware Europacup wedstrijden tegen Real Villa door wist ACFU in de competitie weer de volledige buit te pakken. Dit keer was Zuipschuiten Vooruit het slachtoffer. Het spel van ACFU was niet even mooi als men van hun verwacht is maar dit kan ook niemand hen kwalijk nemen.
Trainer AirRaid liet dezelfde 11 opdraven als afgelopen Donderdag tegen Real Villa. “Never change a winning team”. Al komende donderdag methodmich waarschijnlijk weer de plek van Eiulanden overnemen.
ACFU kwam al na 13 minuten op voorsprong een klutsbal kwam binnen de 16m voor de voeten van Tong80 terecht en deze kon zo de 1-0 binnen tikken.
Voor de rest deden zich niet echt bijzonder veel goede kansen voor in de 1e helft al was Dyalan Dog in de 40minuut kort bij de 2-0 maar doelman Water graaide de bal voor zijn voeten weg.
Zuipschuiten Vooruit bleef in de 2e helft even onmachtig als het in de 1e was. De sterke defensie van ACFU hield elke mogelijke aanval tegen.
Evenals afgelopen donderdag kreeg jonkie Spideyman weer wat speelminuten.
Door de overwinning nadert ACFU nu NOS SC, die zelf verloren van Donderhonden tot op 1 punt. Nummer 3 MicroSoft Tweakers FC staat 5 punten achter op ACFU.
Echter ACFU komt deze 2 ploegen wel nog tegen in de eindfase van de competitie.
ervanuitgaande dat we gewoon in de bekerfinale komen .....quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:42 schreef AirRaid het volgende:
nog te resteren wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |