Ik wist er een stuk of 20 uit mijn hoofd, de rest heb ik via hun websitequote:Op donderdag 7 april 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ah Bjoro heeft ons al ingelicht! Goed werk!
Is geen lullig clubje trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik wist er een stuk of 20 uit mijn hoofd, de rest heb ik via hun website
www.realvilla.es/squadra
Hoe drukken ze in godsnaam zulke namen op een shirt?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:
de selektie Real Villa:
Keepers:
31 Juan Carlos Sánchez Martínez Rodríquez Estefan de la Penno
Aanvallers:
7 Antonio Guayre Betancort Pardonno de Mia
quote:Real Villa – AC Fok! United 1-3
scoreverloop
25: 0-1 The_BoezelaaR (Bjoro)
43: 1-1 di Bjoro (Riquelder)
68: 1-2 Eilanden (VoreG)
89: 1-3 dolle_hond (Bjoro)
bijz.
32: pekel stopt strafshop van Riquelder
77: VoreG schiet strafschop naast
gele kaarten
12: Zjroentje (ACFU)
32: Woutertje (ACFU)
54: Riquelder (Real Villa)
rode kaarten
-
Real Villa
José Manuel Reina Pápa
Gonzalo Jaliens di Panna
Juan Pablo Montano (80: Javier Rodríguez Venta Vento Venti)
César Arzo Ampostanella
Carlos Alcántara Foetsie Issie
Santiago Cazorla de Gorgonzola
Román Riquelder
Romero di Bjoro
David Bernd Fuster
Antonio Guayre Betancort Pardonno de Mia
Luciano Gabriel Figuengerola (45: José María Casa di Mamma)
ACFU
Pekel
FrankyMcG (59: Da Sandman)
SCH
The_BoezelaaR
Woutertje
Zjroentje (70: dolle_hond)
Eilanden
Bjoro
Dylan Dog (70: Spideyman)
VoreG
Tong80
ACFU met 1 been in de halve finale
ACFU heeft donderdagavond een grote stap gezet om de halve finale van de UEFA-cup te bereiken. In de uitwedstrijd tegen Real Villa werd met 3-1 gewonnen. Beide ploegen waren erg aan elkaar gewaagd, maar ACFU was telkens iets gelukkiger inde afwerking. Bovendien stond ACFU-doelman pekel een geweldige wedstrijd te keepen.
In de 25e minuut scoorde The_BoezelaaR het eerste doelpunt van de avond. Een corner van Bjoro werd strak in de linkerhoek gekopt. De o zo belangrijke uittreffer was gemaakt.
In de 32e minuut kwam het meegereisde publiek met de schrik vrij. Woutertje haalde even van de voren Guayre onderuit wat de Spanjaarden een strafschop opleverde. Pekel zocht echter de goede hoek uit en bokste de bal weg.
Vlak voor rest kwam dan toch de gelijkmaker, di Bjoro ronde een 1-2 met Riquelder goed af.
Na rust drukten de Spanjaarden door maar tot scoren kwamen ze niet. ACFU liet de Spanjaarden aanvallen en loerde nu meer op de counter. In de 68 minuut leidde dit tot een doelpunt. VoreG ontving de bal van Eilanden en sprinte richting het vijandig doel. Echter ging hij te veel naar de buitenkant waardoor hij niet meer tot een schot op doel kwam. Gelukkig voor hem en ACFU waren Eilanden en Tong80 mee naar voren gekomen, Eilanden ontving de bal en schoot de bal achter zijn standbeen lang tegen de netten.
In de 77e minuut werd invaller Spideyman binnen de 11 meter onderuit getrokken, een strafschop voor ACFU volgde. VoreG melde zich voor de pingel maar schoot deze achter naast.
In de 89e minuut viel de beslissing toen jonkie dolle_hond (op het laatste moment bij de groep gehaalde) de 1-3 langse de doelman van Real Villa schoot.
Die gemiste penalty ging de ruimte in wat dacht je daar vanquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:56 schreef Eilanden het volgende:
Mijn goal ging de wereld rond .. zelfs CNN stond op de stoep![]()
Antonio Guayre Betancort Pardonno de Miaquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
Baardmans??
Zat ze dan voor je?quote:Op zondag 10 april 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ach ja. Ik zat op de tribune, met vriendin, dus dan mis je wel eens wat.
verslag volgt morgenquote:AC FOK! United - Zuipschuiten Vooruit
scoreverloop
13: 1-0 Tong80 (Dylan Dog)
gele kaarten
2: Woutertje (ACFU)
31: Sangria (Zuipschuiten)
67 Cassis (Zuipschuiten)
89: Vom (ACFU)
rode kaarten
ACFU
Pekel
FrankyMcG