moeten we die post ff opzoek en kijken of een mod de OP ff wil aanpassen !quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, de OP is niet goed. Ik had toen nieuwe stukjes geschreven.
Ja, inderdaad de loting is momenteel uitgesteld. Wanneer de loting zal plaatsvinden is zover ik weet nog niet bekend.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Was de loting niet uitgesteld omdat er een rechtzaak loopt tegen de trainer van FC Bai-El-Kargerapt die de scheidsrechter met de dood heeft bedreigd en met een aansteker heeft bekogeld om dat deze zijn vrouw aan het versieren was in de catacombe?
Ik had die niet nodig. Voordeel van kleine My Active Topic lijstquote:Op zondag 27 maart 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Dan moet ik net als jij de zoekfunctie kunnen gebruiken.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
nu maar even hopen dat een modje de OP wil aanpassen !!
Thanks Bos !
In Jong FokUnited hadden we meer kroegenavondenquote:Op zondag 27 maart 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Jij bent onze teammanager. Feestjes verzorgen.
Maar die werden buiten het medeweten van het bestuur gehouden...quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Jong FokUnited hadden we meer kroegenavonden
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die werden buiten het medeweten van het bestuur gehouden...
Volgens mij wisten ze het al even, maar omdat het presteren er niet onder heeft geleden, zijn er geen maatregelen getroffen.quote:
Daar heeft u helemaal gelijk in meneer de trainer.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:31 schreef AirRaid het volgende:
[..]
alle clubs die er nu nog inzitten zijn pittig, anders zouden ze er nu niet meer inzitten
Lekker weer ff in de basisquote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef AirRaid het volgende:
vermoedelijke opstelling voor vanavond:
pekel
FrankyMcG - SCH - The_BoezelaaR - Woutertje
Zjroentje - Eilanden- Bjoro
Dylan Dog - VoreG - Tong80
bank:
keeper
Juan Zueco
Da Sandman
dolle_hond
Vom
Poguemahone
Spideyman
bijz:
methodmich ontbreekt vanwege een schorsing
FrankyMcG, The_BoezelaaR en VoreG staan op scherp
Na deze rustige weken door interlands enzo ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef AirRaid het volgende:
vermoedelijke opstelling voor vanavond:
pekel
FrankyMcG - SCH - The_BoezelaaR - Woutertje
Zjroentje - Eilanden- Bjoro
Dylan Dog - VoreG - Tong80
bank:
keeper
Juan Zueco
Da Sandman
dolle_hond
Vom
Poguemahone
Spideyman
bijz:
methodmich ontbreekt vanwege een schorsing
FrankyMcG, The_BoezelaaR en VoreG staan op scherp
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:
31 Juan Carlos Sánchez Martínez Rodríquez Estefan de la Penno
Ik wist er een stuk of 20 uit mijn hoofd, de rest heb ik via hun websitequote:Op donderdag 7 april 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Ah Bjoro heeft ons al ingelicht! Goed werk!
Is geen lullig clubje trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik wist er een stuk of 20 uit mijn hoofd, de rest heb ik via hun website
www.realvilla.es/squadra
Hoe drukken ze in godsnaam zulke namen op een shirt?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:
de selektie Real Villa:
Keepers:
31 Juan Carlos Sánchez Martínez Rodríquez Estefan de la Penno
Aanvallers:
7 Antonio Guayre Betancort Pardonno de Mia
quote:Real Villa – AC Fok! United 1-3
scoreverloop
25: 0-1 The_BoezelaaR (Bjoro)
43: 1-1 di Bjoro (Riquelder)
68: 1-2 Eilanden (VoreG)
89: 1-3 dolle_hond (Bjoro)
bijz.
32: pekel stopt strafshop van Riquelder
77: VoreG schiet strafschop naast
gele kaarten
12: Zjroentje (ACFU)
32: Woutertje (ACFU)
54: Riquelder (Real Villa)
rode kaarten
-
Real Villa
José Manuel Reina Pápa
Gonzalo Jaliens di Panna
Juan Pablo Montano (80: Javier Rodríguez Venta Vento Venti)
César Arzo Ampostanella
Carlos Alcántara Foetsie Issie
Santiago Cazorla de Gorgonzola
Román Riquelder
Romero di Bjoro
David Bernd Fuster
Antonio Guayre Betancort Pardonno de Mia
Luciano Gabriel Figuengerola (45: José María Casa di Mamma)
ACFU
Pekel
FrankyMcG (59: Da Sandman)
SCH
The_BoezelaaR
Woutertje
Zjroentje (70: dolle_hond)
Eilanden
Bjoro
Dylan Dog (70: Spideyman)
VoreG
Tong80
ACFU met 1 been in de halve finale
ACFU heeft donderdagavond een grote stap gezet om de halve finale van de UEFA-cup te bereiken. In de uitwedstrijd tegen Real Villa werd met 3-1 gewonnen. Beide ploegen waren erg aan elkaar gewaagd, maar ACFU was telkens iets gelukkiger inde afwerking. Bovendien stond ACFU-doelman pekel een geweldige wedstrijd te keepen.
In de 25e minuut scoorde The_BoezelaaR het eerste doelpunt van de avond. Een corner van Bjoro werd strak in de linkerhoek gekopt. De o zo belangrijke uittreffer was gemaakt.
In de 32e minuut kwam het meegereisde publiek met de schrik vrij. Woutertje haalde even van de voren Guayre onderuit wat de Spanjaarden een strafschop opleverde. Pekel zocht echter de goede hoek uit en bokste de bal weg.
Vlak voor rest kwam dan toch de gelijkmaker, di Bjoro ronde een 1-2 met Riquelder goed af.
Na rust drukten de Spanjaarden door maar tot scoren kwamen ze niet. ACFU liet de Spanjaarden aanvallen en loerde nu meer op de counter. In de 68 minuut leidde dit tot een doelpunt. VoreG ontving de bal van Eilanden en sprinte richting het vijandig doel. Echter ging hij te veel naar de buitenkant waardoor hij niet meer tot een schot op doel kwam. Gelukkig voor hem en ACFU waren Eilanden en Tong80 mee naar voren gekomen, Eilanden ontving de bal en schoot de bal achter zijn standbeen lang tegen de netten.
In de 77e minuut werd invaller Spideyman binnen de 11 meter onderuit getrokken, een strafschop voor ACFU volgde. VoreG melde zich voor de pingel maar schoot deze achter naast.
In de 89e minuut viel de beslissing toen jonkie dolle_hond (op het laatste moment bij de groep gehaalde) de 1-3 langse de doelman van Real Villa schoot.
Die gemiste penalty ging de ruimte in wat dacht je daar vanquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:56 schreef Eilanden het volgende:
Mijn goal ging de wereld rond .. zelfs CNN stond op de stoep![]()
Antonio Guayre Betancort Pardonno de Miaquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:51 schreef methodmich het volgende:
Baardmans??
Zat ze dan voor je?quote:Op zondag 10 april 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Ach ja. Ik zat op de tribune, met vriendin, dus dan mis je wel eens wat.
verslag volgt morgenquote:AC FOK! United - Zuipschuiten Vooruit
scoreverloop
13: 1-0 Tong80 (Dylan Dog)
gele kaarten
2: Woutertje (ACFU)
31: Sangria (Zuipschuiten)
67 Cassis (Zuipschuiten)
89: Vom (ACFU)
rode kaarten
ACFU
Pekel
FrankyMcG
SCH
The_BoezelaaR (60: Vom)
Woutertje
Zjroentje (45:methodmich)
Eilanden
Bjoro
Dylan Dog (79: Spideyman)
VoreG
Tong80
Zuipschuiten Vooruit
Water
Bier
Porto (54: Cassis)
Wiskey
Schnapps
Jenever
Cola
Wodka (78: Sake)
Sangria
Ranja
Koffie
ze schijnen interesse te hebben in VoreG en Eilandenquote:Op maandag 11 april 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, daar zaten de scouts van AZ.
The_BoezelaaR (60: Vom)quote:Op maandag 11 april 2005 18:22 schreef Vom het volgende:
Aah weer 40 minuutjes meegepakt
Stond ik in de verdediging?
Offtopic: ik kan de topiclijst van VBL niet meer zien![]()
Blessure tijd enzoquote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The_BoezelaaR (60: Vom)
Sinds wanneer duurt een wedstrijd 100 minuten
Met name VoreG ja. Zit in hun "schaduwelftal".quote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ze schijnen interesse te hebben in VoreG en Eilanden
jij bent veel jonger en hebt gewoon meer toekomstquote:Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef VoreG het volgende:
In 1 zin staan met van der Schaaf en Schreuder vind ik gewoon een regelrechte belediging!
Ik wou het net in het transfergeruchten topic plaatstenquote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
AZ volgt speler AC FOK! United
Door Maarten Wijffels -
AZ heeft bevestigd dat men het eventueel vertrek van enkele spelers wil opvangen met enkele voetballers van de schaduwlijst. Volgens Martin van Geel worden vooral Remco van der Schaaf (PSV), Alfred Schreuder (Feyenoord) en VoreG (AC Fok! United) gevolgd. Van Geel: "Met name VoreG vinden we met het oog op de toekomst een interessante optie. Uiteraard gaan we ook in overleg met Louis."
Ik zit al bij een topper!quote:Op maandag 11 april 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij bent veel jonger en hebt gewoon meer toekomst
niet doen hoor, wachten op een echte topper
*kijkt uit naar zijn favo-onderdeel in het Kids Club Magazine !quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Overigens komen er snel weer vragen van de Kids Club, dit keer aan tong80 dacht ik..
quote:ACFU pakt wederom volle buit
Ook tussen de zware Europacup wedstrijden tegen Real Villa door wist ACFU in de competitie weer de volledige buit te pakken. Dit keer was Zuipschuiten Vooruit het slachtoffer. Het spel van ACFU was niet even mooi als men van hun verwacht is maar dit kan ook niemand hen kwalijk nemen.
Trainer AirRaid liet dezelfde 11 opdraven als afgelopen Donderdag tegen Real Villa. “Never change a winning team”. Al komende donderdag methodmich waarschijnlijk weer de plek van Eiulanden overnemen.
ACFU kwam al na 13 minuten op voorsprong een klutsbal kwam binnen de 16m voor de voeten van Tong80 terecht en deze kon zo de 1-0 binnen tikken.
Voor de rest deden zich niet echt bijzonder veel goede kansen voor in de 1e helft al was Dyalan Dog in de 40minuut kort bij de 2-0 maar doelman Water graaide de bal voor zijn voeten weg.
Zuipschuiten Vooruit bleef in de 2e helft even onmachtig als het in de 1e was. De sterke defensie van ACFU hield elke mogelijke aanval tegen.
Evenals afgelopen donderdag kreeg jonkie Spideyman weer wat speelminuten.
Door de overwinning nadert ACFU nu NOS SC, die zelf verloren van Donderhonden tot op 1 punt. Nummer 3 MicroSoft Tweakers FC staat 5 punten achter op ACFU.
Echter ACFU komt deze 2 ploegen wel nog tegen in de eindfase van de competitie.
ervanuitgaande dat we gewoon in de bekerfinale komen .....quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:42 schreef AirRaid het volgende:
nog te resteren wedstrijden
tikfouten onder voorbehoudquote:AC FOK! United – Real Villa 3-3
scoreverloop
2: 0-1 Figuengerola (Riquelder)
19: 0-2 Riquelder (strafschop)
55: 1-2 VoreG (methodmich)
63: 1-3 Riquelder (vrije trap)
87: 2-3 Dylan Dog (SCH)
90+3: 3-3 Vom 3-3 (Bjoro)
gele kaarten
19: methodmich (ACFU)
19: VoreG (ACFU)
30: di Panna (Real Villa)
rode kaarten
19: Woutertje (ACFU)
70: di Panna (Real Villa)
ACFU
Pekel
FrankyMcG
SCH
The_BoezelaaR (75: Da_Sandman)
Woutertje
Zjroentje
methodmich
Bjoro
Dylan Dog
VoreG (88: Spideyman)
Tong80 (20: Vom)
Real Villa
Reina
Javier Venta Vento Venti
González González
di Panna
Arruana Banana
Senna Marcos
di Bjoro
Sorry (45: Junyentivalenti)
Riquelder
Figuengerola (67: Voorlangs)
José María
ACFU door met pompen of verzuipen voetbal
ACFU is er gister avond in geslaagd de halve finale te bereiken van de UEFA-cup. De 3-3 in eigen huis was genoeg omdat vorige week uit met 3-1 van Real Villa gewonnen werd. Real Villa kwam al snel op een 2-0 voorsprong omdat ACFU te afwachtend voetbal speelde. Al na 2 minuten moest ACFU-doelman pekel de bal uit het net vissen. Figuengerola ontsnapte aan zijn bewaker The_BoezelaaR en kon een voorzet van Riquelder binnenwerken. Nog binnen de 20 minuten werd het al 2-0 voor de Spanjaarden. Een counter van de Spanjaarden werd om zeep geholpen nadat Woutertje de doorgebroken Sorry binnen de 16 meter onderuit leek te halen. Met de nadruk op leek want in de herhaling was te zien dat Sorry zich overduidelijk liet vallen. Toch wees de scheidsrechter naar de stip en kreeg Woutertje de rode kaart te zien. VoreG en methodmich kregen beide geel wegens protesteren. Evens als vorige week (toen pekel een strafschop stopte) nam Riquelder de strafschop, deze keer was het echter wel raak.
Trainer AirRaid greep hierop meteen in en haalde Tong80 uit het veld, Vom kwam erin om de verdediging weer op kracht te helpen. Met Vom en The_BoezelaaR aan de buitenkant en FrankyMCF en SCH in het centrum van de verdediging leek het nu een stuk beter te gaan. Hoewel Real Villa door de man meer situatie vaker de aanval opzocht bleef de verdediging intackt. Zelden kwam ACFU er nog uit om de aanval op te zoeken. Dylan Dog was er in de 38 minuut dicht bij om de 1-2 te maken maar de bal ging net langs de paal.
Na de rust was het wederom Real Villa dat op zoek ging na die o zo belangrijke derde treffer. Maar het was uitgerekend ACFU die het doelpunt maakte. José María leverde knullig de bal in bij Bjoro, die tussen de verdediging en middenveld speelde, en paste de bal snel naar methodmich die snel richting het vijandige doel vertrok. Via een goede counter met de meegekomen VoreG die goed achter de bal bleef bij de voorzet van methodmich kwam de 1-2 op het scorebord. In de 63e minuut maakte Riquelder dan toch de belanrijke 3e treffer voor de spaanse ploeg. Villa rook nu weer bloed en bleef wederom aanvaller, net op het punt dat de verdediging va ACFU leek te barsten maakte di Panna een domme overtreding wat hem zijn 2e gele kaart opleverde. Nu met 10 tegen 10 kreeg ACFU weer wat lucht en Da_Sandman die de uitgeputte FrankyMcG verving kreeg ACFU weer wat lucht. Met nog een kwartier te spelen leek het te gaan uitdraaien op verlengen tot Dylan Dog weer een briljante ingeving kreeg. Een lange bal van SCH werd met een volley vanaf 25m snoei en snoeihard lang Reina gepeerd. Door deze treffer knakte Real Villa doormidden, want nog 2 treffers maken tegen de oersterke defensie van ACFU binnen een paar minuten leek haast onmogelijk. En om de Spanjaarden helemaal af te maken kopte de uitstekend ingevallen Vom in de 3e minuut van de extra tijd nog een corner van Bjoro binnen.
volgende wedstrijd is tegen Friese Knapen, als er dan 3 door gaan gaan jullie paaseieren rapenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sorry dat er 3 doorgingen, maar de volgende wedstrijd gaat er geen een langs achterin, dat beloof ik alvast![]()
Wat ik me afvraag he trainer, moet ik me richten op een plaats in de verdediging of op het middenveld?quote:
middenveld, maar ik heb bij wedstrijden Jong ACFU en op trainingen gemerkt dat je ook uitstekend (mee) kan verdedigenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he trainer, moet ik me richten op een plaats in de verdediging of op het middenveld?
a.s. is de eerskomende vergadering dan zal ik het idee voorstellen.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:15 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad meld zich voor stadionspeaker
Na een tijdje volgen als trouwe (maar stille) supporter van ACFU, meld ik me voor de vacature van stadionspeaker. Lijkt me een zeer aansprekende job.
quote:Friese Knapen - AC FOK! United 0-7
5: 0-1 VoreG (Tong80)
12: 0-2 DylanDog (Bjoro)
22: 0-3 VoreG (-)
34: 0-4 Zjroentje (Bjoro)
47: 0-5 methodmich (Tong80)
68: 0-6 Bjoro (-)
79: 0-7 SCH (Poguemahone)
Gele kaarten:
42: Fokke (Friese Knapen)
67: Tieme (Friese Knapen)
86: Folkert (Friese Knapen)
Friese Knapen
Loadewyk
Fokke
Sukke (60: Melchior)
Folkert
Seakele
Edo (60: Meindert)
Wiebe
Wobbe
Foppe
Sybran (23: Ysbert)
Tieme
ACFU
Pekel
Woutertje
FrankyMcG
SCH
Tha_Boezelaar (59: Da_Sandman)
Zrjoentje
Methodmich
Bjoro (76: Poguemahone)
Dylan Dog
VoreG (46: Eilanden)
Tong80
Friese Knapen hopeloos onderuit.
De Frise Knapen hadden gister nix in te brengen tegen het veel sterkere ACFU. Al na een half uur spelen keek de thuisploeg tegen een 0-4 achterstand aan. Het lag er waarschijnlijk aan dat ACFU een vermoeiende week erop had zitten anders kon de score wel een groter zijn uitgevallen.
Binnen de 5 minuten kon VoreG een steekpas van Tong80 al intikken. Zeven minuten later ontfrutselde Bjoro de bal van Fokke en paste deze naar DylanDog die zijn man uitkapte en de bal over de doelman (die te ver uit zijn goal stond) lobte. Tien minuten later kwam kon VoreG wederom een bal intikken nadat een vrije trap van methodmich via de lat voor zijn voeten belande.
In de 34e minuut kwam de ruststand op het bord, deze keer was het Zjroentje die een corner van Bjoro inkopte.
Friese knapen was er tot nu toe nog niet ingeslaagd ook maar één kans te creëren.
Tijdens de rust wisselde ACFU VoreG, die volkomen uitgeput was, voor de frisse Eilanden.
Twee minuten na het fluitsignaal lag de 5e treffer van de wedstrijd al tegen de touwen, deze keer was het methodmicht die van net buiten de 16 de bal op maat van Tong80 kreeg aangespeeld en doelman Loadewyk kansloos liet.
ACFU leek het hierna iets rustiger aan te doen en liet Friese Knapen komen. In de 55e minuut was Tieme kort bij een doelpunt maar pekel tikte de bal over. Tien minuten later kreeg Ysbert, de beste kans op een treffer maar de bal rolde net voorlangs.
Bjoro zette in de 68e minuut de kroon op zijn werk door een vrije trap van ruim 30m oerend hard langs Loadewyk te pegelen. Een kwrtier voor tijd kreeg de man van de wedstrijd dan ook een publiekswissel. Poguemahone maakte zijn rentree bij ACFU.
Met nog 15 minuten op de klok schreeuwde de fanatieke ACFU aanhang om de 10, maar tot zover kwam het niet. SCH maakte nog wel de 0-7 doordat de bal vanuit een vrije trap van Methodmich, via het been van Poguemahone voor zijn voeten kwam.
Als jij ze er nou eens gewoon inschiet is er niets aan de hand hoor !quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Bjoro vrije trappen neemt hoor... Toch eens mijn zaakwaarnemer langs sturen.
Onderschat Darthuizen echt niet, ze staan bovenaan in de 1e divisie en hebben maar iets van 11 doelpunten tegen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:57 schreef VoreG het volgende:
Is natuurlijk geen echte bekerfinale zo, maar winnen zullen we!
had Real Villa ook al een wedstrijd of 14 geen tegendoelpunt gehadquote:Op donderdag 21 april 2005 11:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Onderschat Darthuizen echt niet, ze staan bovenaan in de 1e divisie en hebben maar iets van 11 doelpunten tegen.
daaarin heb je gelijk, maar ik wil niet hebben dat de ploeg onderschat wordt.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had Real Villa ook al een wedstrijd of 14 geen tegendoelpunt gehad
ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SCquote:
Is woutertje ook een mossel ?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor een waterdichte verdediging zou ik heden ten dage maar twee Zeeuwen neerzetten
Dan is het goed!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SC
zeker omdat het een zwaar seizoen voor je is (geweest)
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stalquote:
als hij er dan inkomt voor Wout....klopt het toch weerquote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stal
en dan de vrije trappen van Bjoro ....... ze kunnen de borst natmakenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Stugge Friezen met nuchtere Zeeuwen..
Die verdediging die staat hoor!
Alsof dat uitmaakt. Nummer 10 neemt de vrije trappen, al gaan ze allemaal het stadion uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als jij ze er nou eens gewoon inschiet is er niets aan de hand hoor !
Je hebt dit seizoen volgens mij 2 x gescoord uit een vrije trap, de rest heeft een erg hoog Edwin de Graaf gehalte !
Helaas isLionheaad dacht ik inmiddels al aangenomen. Staat teminste in het topic van het tweedequote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Hej ik wil wel stadion speaker worden
Stadionspeaker: VACATURE
heb er wel ervaring mee
owk jammer ik hou het in de gatenquote:Op zondag 24 april 2005 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas isLionheaad dacht ik inmiddels al aangenomen. Staat teminste in het topic van het tweede
(wegens verstrijken van editduur kun je dit niet lezen in de OP)
Het is natuulijk leuker als teamquote:Op zondag 24 april 2005 19:55 schreef AirRaid het volgende:
misschien wil Lionhead wel samenwerken
ps de verslagen van de wedstrijden komen er morgen avond aan
Ik ben voor samenwerking...quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 25 april 2005 09:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik ben voor samenwerking...
Anders zit ik ook maar zo alleen....![]()
Het is alleen verboden om te roken![]()
schijnt dat hij een stadionverbod heeft !quote:Op maandag 25 april 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Ik hoorde dat DiegoArmandoMaradona bij de volgende wedstrijd pupil van de week is. Klopt dat?
quote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef AirRaid het volgende:
effe de uitslagen, de verslagen staan op de laptop die ik op werk heb laten liggen
halve finale beker
ACFU - 't Muziekantenstadje 0-0 6-5 na strafschoppen
NOS SC - AC FOK! United 1-0
71: van Gangelen (Smeets)
Dat hoorde ik nu ook ja! Het is wat met die hooligans.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schijnt dat hij een stadionverbod heeft !
quote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef AirRaid het volgende:
halve finale beker
ACFU - 't Muziekantenstadje 0-0 6-5 na strafschoppen
quote:AC Fok! United – ’t Muziekantenstadje 0-0 [6-5 n.s.]
Strafschoppen
ACFU:
Tha_Boezelaar (raak)
Bjoro (raak)
Methodmich (raak)
Tong80 (over)
Eilanden (raak)
SCH (raak)
VoreG (raak)
’t Muziekantenstadje:
Corsten (raak)
Iglesias (gestopt)
Towers (raak)
Borsato (raak)
Bauer (raak)
Acda (raak)
Damen (gestopt)
Gele kaarten:
3: Tiësto
54: Da_Sandman
56: Borsato
87: Eilanden
ACFU
Pekel
Woutertje (86: FrankyMcG)
SCH
Tha_Boezelaar
Da_Sandman
Vom (112: VoreG)
Methodmich
Bjoro
Dylan Dog (92: Poguemahone)
Eilanden
Tong80
’t Muziekantenstadje
Joling
Borsato
Christiaan (80: Corsten)
Towers
Acda
de Munnik
Abraham (66: Damen)
Tiësto
de Munk
Bauer
Iglesias (ITA)
ACFU bereikt finale na strafschoppen
AC Fok! United bereikte afgelopen donderdag de finale van de nationale beker door ’t Muziekantenstadje te verslaan op strafschoppen. In de reguliere 90 minuten kwamen beide ploegen niet tot scoren. Ook de verlenging leverde geen doelpunten op.
Strafschoppen zouden en moesten de beslissing brengen.
ACFU aanvoerder won de tos en de strafschoppen werden genomen aan de kant waar de meest fanatieke aanhang van de thuisclub zat. ’t Muziekantenstadje mocht echter van Methodmich beginnen met de strafschoppen. Corsten stapte als eerste naar voren en knalde de bal hoog in de linkerhoek, doelman pekel was kansloos.
Voor ACFU stapte Tha_Boezelaar als eerste naar voren, met een lange aanloop schopte hij de bal tegen de netten, doelman Joling zat in de goede hoek maar kwam er net niet bij 1-1.
De italiaanse aanvaller Iglesias was de 2e troef van ’t Muzikantenstadje, achter doelman pekel wist de bal te stoppen. De ACFU 2e pingel van specialist Bjoro ging vervolgens wel tegen de netten waardoor de thuisploeg voor het eerst op een voorsprong kwam. Towers, (Muzi), Methodmich (ACFU), Borsato (Muzi) schoten ook hun strafschoppen binnen waardoor de stand weer gelijk werd, ACFU had echter nog wel een strafschop tegoed. Tong80 kon de thuisploeg weer op voorsprong zetten, maar schoot de bal hoog over.
Bauer zette ‘t Muzikantenstadje hierna weer op een voorsprong waarna Eilanden de stand weer gelijk trok. De strafschop van Acda ging met enigszins wat geluk van de paal ook binnen, koelbloedig als die is knalde SCH zijn strafschop recht door het midden tegen de netten.
Damen had echter zijn zenuwen minder onder controlle, pekel speelde hier goed op in door de middenvelder uit zijn concentratie te halen door naar de stip te lopen en te argumenteren dat de bal niet goed lag. Pekel’s plan slaagde want Damen schoot zijn bal zwak in en pekel kon de bal weg boksen. Invaller VoreG kon nu de wedstrijd beslissen en zijn team naar de finale schieten. Een prachtige maar gewaagde pingel die regelrecht in de kruising belande volgde. DE ACFU-Arena ontplofte hierna zowat. Supporters, technische staf en spelers bestormden het veld.
quote:NOS SC - AC Fok! United 1-0
scorebord
71: van Gangelen (Smeets)
Gele kaarten:
6: Da_Sandman
7: SCH
21: Methodmich
43: Borst
66: Vermeulen
89: Vom
rode kaarten
49: Tha_Boezelaar
NOS SC
De Rijk
Reitsma
Tan
van Peperstraten
Snoeks
Smeets
de Graaff
Borst
Kooke (46: Vermeulen)
Egbers (87: Van Gelder)
van Gangelen
ACFU
Pekel
FrankyMc
SCH
Tha_Boezelaar
Da_Sandman
zjroentje
Methodmich (76: Eilanden)
Bjoro (50: Vom)
Dylan Dog
VoreG
Tong80
NOS SC beslist misschien wel titelstrijd.
NOS SC heeft zondag een grote stap richting het kampioenschap gezet door nummer 2 ACFU met 1-0 te verslaan. Hierdoor staat het nu 5 punten los met nog 3 wedstrijden te gaan.
De wedstrijd ging in de beginfase gelijkgaand op, beide ploegen kregen kansen over en weer maar de afronding was telkens net niet. In de 1e helft werden er veel overtredingen gemaakt, scheidsrechter Nietaltesterk liet veel toe, maar deelde toch 4 gele kaarten uit.
In de 2e helft zakte ACFU toch iets in, waardoor NOS SC meer kansen kreeg. Tha_Boezelaar moest in de 49 minuut aan de handrem trekken, door de doorgebroken Vermeulen onderuit te halen. De verdediger moest dit met een rode kaart bekopen. Trainer AirRaid greep meteen in en haalde Bjoro uit het veld om Vom in te brengen. ACFU ging nu met 3 man centraal verdedigen met vlak daarvoor als verdedigende middenvelder Vom. ACFU kreg hierdoor NOS SC weer redelijk in het gareel maar kwam er nu zelf niet meer uit om aan te vallen. In de 71 minuut vond NOS SC dan eindelijk een gaatje in de verdedigende muur van ACFU, een steekpas van Smeet op van Gangelen was net genoeg om Da_Sandman op het verkeerde been te zetten. Van Gangelen schoof hierna de bal onder pekel door en zette zijn ploeg op voorsprong. Met breekijzer Eilanden in de ploeg ipv methodmich hoopte AirRaid, snel de gelijkmaker op het scorebord te brengen. Maar het mocht niet meer baten.
De scheids voor tv-verslaafde uitmaken was natuurlijk niet erg slim!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Hmm, die gele kaart voor praten was echt belachelijk!
je liep de hele wedstrijd al te janken tegen die scheids...je leek v Bommel wel manquote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Hmm, die gele kaart voor praten was echt belachelijk!
Heeejjjj ik doe nog zo men bestquote:Op donderdag 28 april 2005 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Welke debiel is er nu weer aangenomen als omroeper?!![]()
Ik hoor alleen maar Twents geblaat, kan er echt geen zak van volgen.
Ik heb genoten, hij deed het op die kleine versprekingen na fantastisch.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Welke debiel is er nu weer aangenomen als omroeper?!![]()
Ik hoor alleen maar Twents geblaat, kan er echt geen zak van volgen.
Het was zeer genieten.....Twents en Betuws doar elkear klinkt best goeiquote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond mij debuut als stadionspeaker ook zeer geslaagd het ging goed tussen Lionheaad en mijzelf al versprak ik me 1x bij het uitspreken van een speler bij de tegenstander dit zullen de zenuwen zijn geweest
Shnappiequote:Op vrijdag 29 april 2005 07:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Het was zeer genieten.....Twents en Betuws doar elkear klinkt best goei
Wat was dat trouwens voor opkomst muziek
hoe laat heb je het verslag, train ?quote:
quote:
quote:Sporting Vissekom – ACFU 1-1
scorebord
20: 0-1 Dylan Dog (Da_Sandman)
70: 1-1 Fábio Rochelzak (vrije trap)
Gele kaarten:
4: Hugo Viagra
32: Mietson
61: FrankyMc
Sporting Vissekom
Ricardo
Mário Níntendo
Rui Gorgel
Andersom Polka
Humo (46: Eennulkarriere)
Fábio Rochelzak
João Mourinho
Hugo Viagra
Pedro Barenboosa
Rudolph Koala (65: Mauricio Vanilla)
Mietson
ACFU
Pekel
FrankyMc
SCH (88: Woutertje)
Tha_Boezelaar
Da_Sandman
zjroentje
Methodmich (90+2: Vom)
Bjoro
Dylan Dog
VoreG
Tong80 (78: Eilanden)
ACFU krijgt te min in Portugal
Enigszins teleurgesteld stapten de spelers donderdag avond van het veld. Na een zeer goede wedstrijd tegen Sporting Vissekom, die in een 1-1 gelijkspel eindigde. Er had echter meer in gezeten voor de uitploeg.
Het 1e kwartier speelde ACFU nog enigszins afwachtend, en liet het Vissekom komen. In de 20e minuut volgde de eerste echte goede aanval van ACFU en het was meteen raak. Via lange rush van Da_Sandman over de linkerflank, bereikte hij met een hoge voorzet Dylan Dog die de bal achter doelman Ricardo kon koppen. Vijf minuten later was VoreG kort bij de 0-2 maar zijn schot ging net over de lat.
In de 32e minuut ging Mietson onderuit bij een aanval van Vissekom, Tha_Boezelaar zou hem onderuit hebben gehaald. Maar de scheidsrechter gaf Mietson een gele kaart voor duikelen. Uit TV beelden bleek dat de beslissing volkomen terecht was.
Vlak voor tijd leek Sporting Vissekom op gelijke hoogte te komen Rudolph Koala schoof de bal onder pekel tegen de netten. Maar de scheidsrechter keurde het doelpunt af, Rudolph Koala stond namelijk buitenspel.
Na rust werd ACFU weer iets fanatieker, en kreeg het genoeg kansen van Vissekom om de voorsprong te vergroten, maar paal, lat en keeper stonden telkens in de weg.
Vissekom kreeg geen enkele kans meer om een aanval op te bouwen, op het middenveld was ACFU de baas, zeker nadat Tha_Boezelaar tussen de verdediging en middenveld in ging spelen. In de 70e minuut kwam Vissekom toch nog op gelijke hoogte, Mietson ging in een duel met SCH weer liggen. De scheidsrechter gaf een vrije trap aan Vissekom, en wie anders dan Fábio Rochelzak kon hem nemen. Met een streep knalde hij de bal achter de kansloze pekel.
Door deze mentale dreun stortte ACFU een beetje in elkaar. Eilanden werd hierna in de ploeg gebracht om iets te forseren. In de 85e minuut was hij kort bij de 1-2 maar doelman Ricardo stopte tot 2 keer toe zijn inzet.
Ik heb gehoord dat er flink wat Liechtensteinse supporters komen kijken naar deze wedstrijd. Allen in de hoop om hun trots te zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk, voor de eerste keer bij de selectie van het eerste! Dat wordt weer met de rondo in het midden.![]()
![]()
Ja klopt, een aantal bussen zelfs.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:18 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er flink wat Liechtensteinse supporters komen kijken naar deze wedstrijd. Allen in de hoop om hun trots te zien.
Nou verkijk je niet op het talent dat er is. Er komt een uitzonderlijk goede lichting aan. (bijvoorbeeld Zehle en Klick)quote:Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je mazzel mee ja! Alleen zijn je kansen op een groot toernooi met Liechtenstein minder.
verslag volgtquote:ACFU – Microsoft Tweakers SC 4-3
scorebord
8: 0-1 Desktopsky (Dell)
10: 0-2 van der Net (Desktopsky)
13: 1-2 Tong80 (Methodmich)
22: 2-2 Eilanden (Woutertje)
31: 2-3 Desktopsky (-)
61: 3-3 Eilanden Tong80
62: 4-3 -Vaduz- (Bjoro)
Gele kaarten:
FrankyMcG
-Vaduz-
SCH
E. de Muis
Dell
Rommebrandt
de Blok
Erersi
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed gespeeld Woutertje, lekkere assist, een waardig vervanger
En ik had die overwinning van Kopspijkers wel zien aankomen, die lui hebben de hele week kunnen trainen en focussen voor deze wedstrijd
Je kreeg hem natuurlijk wel weer op een presenteerblaadjequote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Potdikkie, m'n debuut bij het eerste en gelijk de winnende maken. M'n dag kan niet meer stuk! Ik heb m'n Liechtensteinse fans niet teleurgesteld.
Dank voor deze kans trainer!
ik dacht dat japanners druk waren, maar die fans van jouw kunnen er ook wat van hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Potdikkie, m'n debuut bij het eerste en gelijk de winnende maken. M'n dag kan niet meer stuk! Ik heb m'n Liechtensteinse fans niet teleurgesteld.
Waarvoor mijn dank.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je kreeg hem natuurlijk wel weer op een presenteerblaadje
weten we toch....we kennen je toch niet andersquote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zit in een dipje, maar staat er als de prijzen verdeeld worden...
Zijn die zo goed joh? Al met al een goed debuut van je!!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou verkijk je niet op het talent dat er is. Er komt een uitzonderlijk goede lichting aan. (bijvoorbeeld Zehle en Klick)
Ja, EK en WK deelnames behoren tot de mogelijkheden.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn die zo goed joh? Al met al een goed debuut van je!!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:50 schreef methodmich het volgende:
Helaas verloren, maar wel ons best gedaan!!
hopenlijk is het nix ergs en kan je komend weekend gewoon spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:59 schreef pekel het volgende:
Wat een vieze kut-Portugees, trapt 'ie me in de eerste minuut er al uit..
Morgen maar langs het ziekenhuis.
Idd .. same here ... als je een veelscorende middenvelder buiten je ploeg laat, is dat vragen om problemen....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
En wie stond er niet in de basis.........
Niet alle Aziatische meisjes komen uit Japan MM.... eeeeeeh ze kwamen uit China eeeeeeehh ik bedoel .. Franky en ik weten nergens iets van afquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
Onze trainer had jullie toch "ludiek gestraft" voor dat akkefietje met die Japanse schoolmeisjes?
En ja, ik ken Gorgel en Barenboosa van mijn periode bij de FC Porto, maar ik wilde wel van ze winnen.
Nee idd! We hebben ze alleen een beetje wegwijs gemaakt in Nederland!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Niet alle Aziatische meisjes komen uit Japan MM.... eeeeeeh ze kwamen uit China eeeeeeehh ik bedoel .. Franky en ik weten nergens iets van af![]()
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprongquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef Vom het volgende:
Wat is de stand in de competitie coach?
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprong
de mooiste versprekingen.....quote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
Tuurlijk blijf ik, dat zei ik nietquote:Op maandag 9 mei 2005 23:57 schreef pekel het volgende:
Gaat wel erg soepel de laatste tijd.. Maar goed, ik blijf. Heb een contract tot eind seizoen 2005/2006.
Tenzij er geen nieuwe leider komt. *stelt zich beschikbaar als aanvoerder in het komende seizoen*.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tuurlijk blijf ik, dat zei ik niet![]()
Nee, ik blijf minimaal net zo lang tot we kampioen zijn geworden. Verdomme, dat moet zo ontzettend mogelijk zijn voor onze groep![]()
Als centrale verdediger zou het kunnen, maar ik ben volgend seizoen net 21 en heb er dan pas een seizoen in het eerste op zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Tenzij er geen nieuwe leider komt. *stelt zich beschikbaar als aanvoerder in het komende seizoen*.
Er mist toch duidelijk een leider hoor..
goede zet, trainer !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef AirRaid het volgende:
kom op mensen positief blijven, we kunnen het seizoen nog enigzins redden door 29 mei de beker te pakken.
voor nu stuur ik jullie een weekje op vakantie, jullie hebben een vermoeiende fase achter de rust en verdienen wel wat rust
yupquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef Yeahinho het volgende:
Spelen we wel voorronde Champions League?
Heb ik ook gehoord, maar nog niemand heeft zich bij mn zaakwaarnemer gemeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
En de zaakwaarnemers en scouts blijven maar komen...
Dit weekend bekeken ze Boezelaar, namens Hamburger MC en Real Maradona.
Zullen we Thais gaan eten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef Eilanden het volgende:
Kijk.. weekje vrij .. altijd lekker
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:19 schreef methodmich het volgende:
En dan weer in de Story terwijl jullie Thaise vrouwen in de bips knijpen en kelners slaan?
Door mijn lijntje met Cheque ben jij ook in de spotlights van Liechtenstein gekomen, dus niet zo zeuren...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die verdomde lijnen met de pers ook, je kunt bijna bij geen enkele eerste elftalspeler meer je zegje doen.![]()
Awww zo naiefquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Cheque niet nodig gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |