Nou verkijk je niet op het talent dat er is. Er komt een uitzonderlijk goede lichting aan. (bijvoorbeeld Zehle en Klick)quote:Op zondag 1 mei 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je mazzel mee ja! Alleen zijn je kansen op een groot toernooi met Liechtenstein minder.
verslag volgtquote:ACFU – Microsoft Tweakers SC 4-3
scorebord
8: 0-1 Desktopsky (Dell)
10: 0-2 van der Net (Desktopsky)
13: 1-2 Tong80 (Methodmich)
22: 2-2 Eilanden (Woutertje)
31: 2-3 Desktopsky (-)
61: 3-3 Eilanden Tong80
62: 4-3 -Vaduz- (Bjoro)
Gele kaarten:
FrankyMcG
-Vaduz-
SCH
E. de Muis
Dell
Rommebrandt
de Blok
Erersi
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed gespeeld Woutertje, lekkere assist, een waardig vervanger
En ik had die overwinning van Kopspijkers wel zien aankomen, die lui hebben de hele week kunnen trainen en focussen voor deze wedstrijd
Je kreeg hem natuurlijk wel weer op een presenteerblaadjequote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Potdikkie, m'n debuut bij het eerste en gelijk de winnende maken. M'n dag kan niet meer stuk! Ik heb m'n Liechtensteinse fans niet teleurgesteld.
Dank voor deze kans trainer!
ik dacht dat japanners druk waren, maar die fans van jouw kunnen er ook wat van hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Potdikkie, m'n debuut bij het eerste en gelijk de winnende maken. M'n dag kan niet meer stuk! Ik heb m'n Liechtensteinse fans niet teleurgesteld.
Waarvoor mijn dank.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je kreeg hem natuurlijk wel weer op een presenteerblaadje
weten we toch....we kennen je toch niet andersquote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zit in een dipje, maar staat er als de prijzen verdeeld worden...
Zijn die zo goed joh? Al met al een goed debuut van je!!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou verkijk je niet op het talent dat er is. Er komt een uitzonderlijk goede lichting aan. (bijvoorbeeld Zehle en Klick)
Ja, EK en WK deelnames behoren tot de mogelijkheden.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn die zo goed joh? Al met al een goed debuut van je!!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:50 schreef methodmich het volgende:
Helaas verloren, maar wel ons best gedaan!!
hopenlijk is het nix ergs en kan je komend weekend gewoon spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:59 schreef pekel het volgende:
Wat een vieze kut-Portugees, trapt 'ie me in de eerste minuut er al uit..
Morgen maar langs het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |