Nee idd! We hebben ze alleen een beetje wegwijs gemaakt in Nederland!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Niet alle Aziatische meisjes komen uit Japan MM.... eeeeeeh ze kwamen uit China eeeeeeehh ik bedoel .. Franky en ik weten nergens iets van af![]()
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprongquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef Vom het volgende:
Wat is de stand in de competitie coach?
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprong
de mooiste versprekingen.....quote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
Tuurlijk blijf ik, dat zei ik nietquote:Op maandag 9 mei 2005 23:57 schreef pekel het volgende:
Gaat wel erg soepel de laatste tijd.. Maar goed, ik blijf. Heb een contract tot eind seizoen 2005/2006.
Tenzij er geen nieuwe leider komt. *stelt zich beschikbaar als aanvoerder in het komende seizoen*.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tuurlijk blijf ik, dat zei ik niet![]()
Nee, ik blijf minimaal net zo lang tot we kampioen zijn geworden. Verdomme, dat moet zo ontzettend mogelijk zijn voor onze groep![]()
Als centrale verdediger zou het kunnen, maar ik ben volgend seizoen net 21 en heb er dan pas een seizoen in het eerste op zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Tenzij er geen nieuwe leider komt. *stelt zich beschikbaar als aanvoerder in het komende seizoen*.
Er mist toch duidelijk een leider hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |