Nee idd! We hebben ze alleen een beetje wegwijs gemaakt in Nederland!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Niet alle Aziatische meisjes komen uit Japan MM.... eeeeeeh ze kwamen uit China eeeeeeehh ik bedoel .. Franky en ik weten nergens iets van af![]()
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprongquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef Vom het volgende:
Wat is de stand in de competitie coach?
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprong
de mooiste versprekingen.....quote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
Tuurlijk blijf ik, dat zei ik nietquote:Op maandag 9 mei 2005 23:57 schreef pekel het volgende:
Gaat wel erg soepel de laatste tijd.. Maar goed, ik blijf. Heb een contract tot eind seizoen 2005/2006.
Tenzij er geen nieuwe leider komt. *stelt zich beschikbaar als aanvoerder in het komende seizoen*.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tuurlijk blijf ik, dat zei ik niet![]()
Nee, ik blijf minimaal net zo lang tot we kampioen zijn geworden. Verdomme, dat moet zo ontzettend mogelijk zijn voor onze groep![]()
Als centrale verdediger zou het kunnen, maar ik ben volgend seizoen net 21 en heb er dan pas een seizoen in het eerste op zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Tenzij er geen nieuwe leider komt. *stelt zich beschikbaar als aanvoerder in het komende seizoen*.
Er mist toch duidelijk een leider hoor..
goede zet, trainer !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef AirRaid het volgende:
kom op mensen positief blijven, we kunnen het seizoen nog enigzins redden door 29 mei de beker te pakken.
voor nu stuur ik jullie een weekje op vakantie, jullie hebben een vermoeiende fase achter de rust en verdienen wel wat rust
yupquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef Yeahinho het volgende:
Spelen we wel voorronde Champions League?
Heb ik ook gehoord, maar nog niemand heeft zich bij mn zaakwaarnemer gemeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
En de zaakwaarnemers en scouts blijven maar komen...
Dit weekend bekeken ze Boezelaar, namens Hamburger MC en Real Maradona.
Zullen we Thais gaan eten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef Eilanden het volgende:
Kijk.. weekje vrij .. altijd lekker
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:19 schreef methodmich het volgende:
En dan weer in de Story terwijl jullie Thaise vrouwen in de bips knijpen en kelners slaan?
Door mijn lijntje met Cheque ben jij ook in de spotlights van Liechtenstein gekomen, dus niet zo zeuren...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die verdomde lijnen met de pers ook, je kunt bijna bij geen enkele eerste elftalspeler meer je zegje doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |