Idd .. same here ... als je een veelscorende middenvelder buiten je ploeg laat, is dat vragen om problemen....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
En wie stond er niet in de basis.........
Niet alle Aziatische meisjes komen uit Japan MM.... eeeeeeh ze kwamen uit China eeeeeeehh ik bedoel .. Franky en ik weten nergens iets van afquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
Onze trainer had jullie toch "ludiek gestraft" voor dat akkefietje met die Japanse schoolmeisjes?
En ja, ik ken Gorgel en Barenboosa van mijn periode bij de FC Porto, maar ik wilde wel van ze winnen.
Nee idd! We hebben ze alleen een beetje wegwijs gemaakt in Nederland!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Niet alle Aziatische meisjes komen uit Japan MM.... eeeeeeh ze kwamen uit China eeeeeeehh ik bedoel .. Franky en ik weten nergens iets van af![]()
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprongquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef Vom het volgende:
Wat is de stand in de competitie coach?
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
NOS SC is kampioen geworden met 1 puntje voorsprong
de mooiste versprekingen.....quote:Op maandag 9 mei 2005 08:05 schreef Lionheaad het volgende:
Heel het stadion was diep ontroerd.....
struikelde trouwens wel steeds over de namen van die vissen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |